Goedenavond allemaal! Heb vandaag tussendoor ook wel stiekem gespiekt, maar geen tijd gehad om te reageren. Drukke dag? Wat voor werk doen jullie als ik vragen mag? Ladycake, wat balen van je test, dat hij wit was. Maar wie weet was je gewoon te vroeg! Ik ben bang dat je nu het hele onderwerp laat sluiten . Maar dat zien we dan wel! Wij hebben ook witlof en aardappeltjes op, met rundervink. Ik ga morgen weer testen, heb alleen nog action dus verwacht er weinig van, maar kan het niet laten .
Nou meiden ik heb zoiezo weinig ervaring met testen haha! Heb vorige keren elke keer de kruidvat testen gehad, 2 voor 5 euro. Hoor over de action heel verschillende dingen, en de zwanger en kids schijnen wel weer heel goed te zijn! Ovulatie testen heb ik ook nog nooit gebruikt, heb bij mn zoontje echo's gehad dus wist toen precies wanneer mn eisprong was en deze keer dus ook. Heb wel ovulatie testen van de kruidvat liggen maar die schijnen dan weer niet zo goed te zijn?? Kunnen we niet op een of andere manier contact hebben met iemand van t beheer ofzo? En ff vragen hoe dat zit? Anders is dalijk alles gesloten idd haha dat zou ook zonde zijn Wij hebben lekker makkelijk aardappels met boontjes gegeten! En ik ben kapster van beroep trouwens
Vroeg me trouwens iets af.... Hoeveel dagen na je eisprong wordt je normaal gesproken ongesteld eigenlijk? 14 dagen toch?
Leuk Anna! Ik ben ook kapster van beroep! Daarnaast geleerd voor Ped. medewerker kinderopvang maar was geen baan in te vinden.. Volgens mij 14 dagen daarna ja!
Goedenavond dames! Wij hebben rode kool, aardappel en slavink gegeten. Kleine man vond vooral de slavink heerlijk!! Hij is sowieso niet zo'n aardappelen-met -groente-fan... Ik ben ook nog aan het twijfelen over gebruik ovulatietesten... Misschien moet ik het maar een x laten gaan en niet alles zo onder controle willen houden... Menstruatie 14 dagen na eisprong is volgens mij vrij normaal. Dat heet toch de luteale fase? Bij mij is het altijd z14 of 15 dagen. Ben trouwens directiesecretaresse van beroep.
Anna, 14 dagen idd, maar kan wel wisselen per vrouw! Handig dat je met echo zeker weet wanneer je ei is... Hier voel ik eisprong vaak, en laatste paar x opgelet, inderdaad toch precies 14dgn erna ongesteld, toch wonderlijk hoe dat werkt. Ik ben juf trouwens, Gr. 7/8 dit jaar. Leuk kapster, wilde ik vroeger ook wel, maar ben ik echt niet handig genoeg voor .
Ik doe administratief werk bij een vervoerder en werk 2 dagen per week, de rest van de week lekker thuis bij mijn kleine vriendje, hoewel hij 2 dagdelen per week naar de psz gaat. Ik zit ook te denken om ovulatietesten te gaan gebruiken, maar dan wil ik wel betrouwbare en niet al te dure, geld groeit niet op mijn rug Temperaturen heb ik echt geen zin in
O nee dat komt vast goed, ik heb gevraagd of we de titel aan kunnen passen zodat onze groep niet groter wordt, dus een besloten groep Ik lees net mijn stukje terug en ik begrijp dat het overkomt of ik gevraagd heb of ze groep wil sluiten. Ik ben kinderdietist en heb mijn eigen praktijk
Hey dames. Ik heb ook inderdaad ALTIJD 14 dagen na eisprong m'n menstruatie en zo niet bleek ik zwanger te zijn. Ik wil op sensitest de ovulatietesten dipstick bestellen. Die moeten wel werken. Hoop het maar. Hoor ook graag jullie ervaringen met de andere testen! Ik ben huismoeder.. lekker thuis en lui zoals sommige zullen denken
DaniF, wat een leuk werk! Al zal je soms ook wel minder leuke di gen tegen komen. Heb je veel kinderen in behandeling? Sharon, ik vind het absoluut niet lui hoor! Wel erg fijn dat het kan om bij je kindje te blijven. Ik zou niet helemaal willen stoppen met werken, maar al had ik het wel gewild, het kan ivm financien ook niet ... Ik ga zo weer testen! Heb alleen nog maar een action helaas...
Weeeeer vaag..Raar hoor!wat vinden jullie? Zal ik nog kv Halen? Moet zomeren sowieso naar kv...of maar gewoon accepteren dat het niks is?
Ik zou zelf blijven testen tot je wel een streepje hebt of helemaal niet. Met een vaag streepje weet je zelf ook niet waar je aan toe bent. Misschien toch morgen weer testen.. Wanneer was je nod ook alweer?
@sallie, dank je wel. Ja ik vind het ook erg leuk om met kinderen te werken. Ik heb 4 dagen spreekuur in mijn praktijk en werk er zelf 3 van. In de ochtend zie ik wat volwassenen en kleine kinderen en in de middag de grote kids. Het zit aardig vol dus zie veel kinderen. Ze zijn zo heerlijk puur dus erg leuk om mee te werken. Ik zie vooral kinderen met darmproblemen, moeilijke eters en overgewicht (koekjesbuik noemen we dat hihi) En Sallie heb je ook een foto van je test??? Nog even wat geks, gister geklust en daarna had ik een flinke hoestbui (beetje verkouden). Nu heb ik het idee dat ik alles er weer uit heb gehoest, (beetje raar verhaal sorry) Dat kan toch niet he???
Vind het niet lui hoor Sharon! Ik werk zelf ook weinig en kom nog tijd tekort met het huishouden, boodschappen, spelen met de kleine enz.... En danif, mooi werk inderdaad! Zie tegenwoordig toch best veel "dikke" kinderen en vind het goed dat daar iets aan gedaan kan worden. En ohja die dipsticks schijnen goed te zijn, en niet zo duur. Volgens mij hoe meer je er besteld hoe goedkoper ze worden ook... Ik heb ze een keer van de kruidvat gekocht, 7 stuks voor 14 euro ongeveer. Vond ik nogal.... 14 dagen na eisprong hoorde ik ook ja, maar heb t van mezelf nooit geweten omdat ik zo onregelmatig was en soms ook geen eisprong had.. Nu was ik benieuwd omdat ik nu weet wanneer mn ei is geweest dus dan zou ik komend weekend (niet) ongesteld moeten worden. Raar hoor Sallie, steeds dat vage streepje. Heb je een foto inderdaad? Zou zoals Chanti zegt toch even doortesten tot je t zeker weet... Nu weet je ook niet waar je aan toe bent! Danif, volgens mij hoest je niet alles er weer uit hoor.. ik denk dat zelf ook altijd, als ik dan te snel opsta ofzo dan loopt alles eruit denk ik dan maar dat schijnt ook niet zo te zijn...
Zat eens even in dat testen topic te kijken, maar zit te twijfelen om zondag wel te testen hoor... Dan zou ik 4 weken zijn (toch?) en zie bij zoveel meiden met 4 weken hele vage of nog negatieve testen... Misschien beter een week wachten?? Grrr.....
Wat een onzin Sharon, ik vind het altijd zo vervelend als mensen oordelen of andermans keuzes. We doen het eigenlijk als vrouw nooit goed Het is toch heerlijk om er te kunnen zijn voor je kids. Hier geen gedachten van luie moeders hoor
Hallo meiden! Wij zijn ook weer gestopt met de pil en gaan voor een tweede, mag ik met jullie gezellig meekletsen?