@Danif: toen ik positief testte (3,5 jaar geleden dus haha) had ik rond de middag getest. s Morgens niet al te gek veel gedronken en een paart uurtjes plas opgespaard... Dus gewoon overdag moet kunnen, maar dan niet teveel drinken denk ik
Oeh spannend Danif! Ik lees ook wel eens dat sommige testen zoals de kruidvat, beter testen 's middags dan 's ochtends. Of dat echt zo is weet ik niet, maar ik zou gewoon eens proberen! Hier vanmorgen weer poging gedaan maar weer negatief. Nu 4 dagen voor nod dus overmorgen weer keer proberen
Hoi dames! Mag ik hier ook nog meekletsen? Ik ben 28 jaar en heb een zoontje van 17 maanden. We hebben besloten om weer voor een 2e kindje te gaan alleen weten nog niet precies wanneer. Wss binnen nu en een paar maanden Het enigste wat ons een beetje tegen houdt is het feit dat mijn man in de ziektewet zit met rugklachten en geen werk heeft. Zal ook omscholing moeten gaan doen omdat hij geen zwaar werk meer kan doen. Het ziet er niet naar uit dat het heel snel zal verbeteren maar we willen er ook niet al te lang tussen laten zitten. Lastige keus....mijn gevoel zegt gewoon ervoor gaan het komt uiteindelijk wel goed, alleen mijn verstand zegt misschien toch nog even wachten Maar goed...alle dames heel veel succes toegewenst en veel klusplezier
Nou in ben een heerlijke doos. Dure cb digitaal testen gehaald, plas ik niet mis whaaaaa. Ik denk dat de test maar 1 sec in de urine is geweest. Oepsie. Morgenvroeg maar even in een bakje plassen. Blijft wel spannend zo. Ben nog steeds de hele dag misselijk
Woehoeeee, gefeliciteerd!! Wat leuk Hier bloedverlies nu, 3 dagen voor nod dus zal wel kunnen omdat ik laatste tijd wat onregelmatiger ongesteld was. Maar er zitten wat stolsels tussen dus vraag me af of het niet fout is gegaan bij de innesteling ofzo.. Maar ik vind het eigenlijk wel even fijn zo, we willen nu 1 ronde overslaan omdat er erg veel gedoe is in de familie en ik mijn hoofd er nu niet naar heb staan. . Maar ik blijf meelezen want ben Veel te benieuwd hoe het bij jullie gaat deze maand
]Ladycake- 26 jr - ronde 1 - zwanger! Brondy - 28 jr - ronde 0 - nod 11 januari Sallie - 26 jr - ronde 1 - nod 10 feb - zoontje 26 mnd Anna25 - 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd chanti - 23 jr - ronde 1- nod +/- 4 februari - meisje 14 mnd Jorietje - 33 jr - ronde 10- nod ca 14 februari- zoontje bijna 3 jr Sharon- 25 jr - stop vanwege kijkoperatie - NOD 11 februari - meisje 20 mnd Puck - 28 jr - ronde 3 - nod +/- 9 februari Danif-32jr - zwanger!- meisje bijna 4 jr Scrat - 29 jr - ronde 1- Nod 4 maart - meisje 14 mnd
Hoi meiden! Daar ben ik ook weer . Dani, zei het al in het testtopic, maar gefeliciteerd meid! Gaaf hoor . Besef je het al een beetje? Chanti: zet het door of niet? Sharon: ojee, ernstige familie dingen? Hier alles goed, sta in de wacht . S was gister weer naar pzs, hij heeft het erg leuk gehad!
Nou ik snap er niets meer van. Ik heb net nog een keer getest, gewoon voor de zekerheid en nu staat er niet zwanger. Whaa ik snap er niets van....
Oei ai.. Tja wat moet ik zeggen.. Dan nog maar een keer een testje doen denk ik... ? Jemig zeg, lekker onzeker dit...
Ik heb 2 opties: 1. Door spiraaltje is mijn cyclus toch anders en wat te vroeg getest. Vandaag was mijn urine veel minder geconcetreerd ( vroeg op en laat nog aan de thee) 2. Het is misgegaan, vroege mk Duimen voor de eerste
Ik zit nu rond mijn ei, verlies flinke hoeveelheden rauw eiwitachtig slijm, ben wel heel benieuwd of ik de steek weer voel, vorige maand niet namelijk. En ik zit op cd 16, dus mijn nod zal wel ietsje later zijn dan 14/2.
Ladycake- 26 jr - ronde 1 - zwanger! Sallie - 26 jr - ronde 1 - nod 10 feb - zoontje 26 mnd Anna25 - 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd chanti - 23 jr - ronde 1- nod +/- 4 februari - meisje 14 mnd Jorietje - 33 jr - ronde 10- nod ca 14 februari- zoontje bijna 3 jr Sharon- 25 jr - stop vanwege kijkoperatie - NOD 11 februari - meisje 20 mnd Danif-32jr - zwanger!- meisje bijna 4 jr Scrat - 29 jr - ronde 1- Nod 28 februari - meisje 14 mnd Normaal een hele regelmatige cyclus. Nu te vroeg ongesteld geworden... Ronde 1 kan beginnen!!! Heb brondy en puck er af gehaald, mochten ze weer mee willen doen dan kan dat altijd. @danif hopelijk morgen weer een positieve test en lag het gewoon aan de hoeveelheid drinken.
Ik doe de hele avond al met 1 kopje thee. Daar zal het morgenvroeg niet aan liggen. Ik vind het zo spannend, de onzekerheid is gewoon zo erg. Als ik vanochtend niet had getest had ik nu gewoon gedacht dat ik zwanger was. Ongelofelijk hè