Dani: wat een onzekerheid zeg! We gaan er gewoon vanuit dat je eerste test op het randje was wat hcg betreft, en die van vanmorgen niet geconcentreerd genoeg... Ik duim voor je! Ga je morgen vroeg testen? Jorietje, spannend! Zou wel handig zijn als je het weer voelt, soort zekerheid! Scrat: Jeeej, het startsein! Dan geeft die kortere cyclus niet zo . Goed dat je het lijstje even hebt bijgewerkt, het wordt steeds overzichtelijker . Hier veel afscheiding terwijl ei al tijdje voorbij is en best wat krampen. Wie weet vroege ongesteld?! We wachten nog maar weer even... Merk wel dat ik veel relaxter ben dan vorige maand. Misschien ook omdat ik het idee heb dat we ei hebben gemist, en het niet raak kán zijn volgens mij... Morgen gaat S weer naar se gastouder. Man is nu stabiel, dus ben benieuwd hoe het gaat. Gastouder zelf heeft er vertrouwen in. Verder ben ik deze week alleen, vriend is week naar Amerika. Ben het gewend ivm zijn werk maar moet toch altijd weer even wennen....
Lijkt me toch niet leuk als je man steeds weg moet. Sterkte! @danif nog getest? Hoop zo op goed nieuws van jou!!
Test was vanochtend weer negatief. Even met de huisarts en de Clear blue advies lijn gebeld en beide verzekeren mij dat ik zwanger ben en dat je echt geen eisprong kan testen met een zwangerschapstest (andersom wel). Kans is dat het een miskraam wordt of dat het gewoon te vroeg is. Afwachten dus
Nou meiden er is weer veel gebeurd! Ben benieuwd danif! Waarschijnlijk lag het toch aan het drinken hoor, toen ik een miskraam kreeg was mijn test gewoon nog positief, hcg blijft dan nog wel even in je lijf zitten volgens mij hoor.. Ga duimen voor je! Ik ga denk ik zometeen een ovulatietest doen. Misschien ben ik al te laat, maar als ik uitga van de vorige cyclus dan zou mijn ei woensdag moeten komen... Ach ik zie het wel. En wat jij ook al zegt Sallie, ik ben er deze ronde ook anders onder. Ik heb nu zoiets van ik zie het wel... Het zou super zijn mocht het snel gebeuren, maar ga er eigenlijk niet meer zo vanuit. Vorige cyclus was dus goed maar weet niet of dat nu zo blijft gaan. Kan ook een gelukje zijn geweest misschien? Maar hoef pas in augustus terug naar de gyn mocht ik niet zwanger zijn. (Of mn cyclus moet weer overhoop liggen) Sallie, voel je je ei altijd? Zie in het lijstje dat er weer een aantal nod's aankomen!
@Danif: wat onzeker zeg. Wel erg vreemd dat je nu weer negatief test. Eerst 1x positief en dan 2 dagen negatief.. Ga je dan morgen weer testen of wat is de bedoeling? En zoveel had je gister toch niet meer gedronken?
Nee maar je kan alleen maar positief testen als je hcg in je Bloed hebt. Dus zolang ik geen bloeding krijg ben ik dus gewoon zwanger
Met 6 weken. Test was een dag ervoor nog positief dus zat nog hcg in mijn urine. Weet eigenlijk niet hoelang dat erin blijft... Ga je morgen nog testen of wacht je even een paar dagen? Ik heb net een ovulatietest gedaan, streepje is best donker maar niet zoals de andere streep... Heb t nog nooit eerder gedaan dus weet niet wanneer ik nu weer zal testen... Vanavond? Of morgen?... Het lijkt mij dat het er wel aan zit te komen aangezien de streep "best" donker is
Ik heb er niet veel ervaring mee, maar lees op het forum dat ie echt moet knallen, dus net zo donker als de controlestreep
Ik heb trouwens mijn test uit elkaar gesloopt en er was een dun lijntje te zien. Zie link naar ander onderwerp voor de foto http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/494198-help-cb-gister-zwanger-niet-zwanger-5.html#post16522051
@Danif: Foto even bekeken in andere topic en ik zie geen streep, maar dat zou natuurlijk ook aan mij kunnen liggen, ik ben niet zo goed met turen naar strepen En ik zit op een klein scherm te kijken, dat scheelt ook.. @Anna: Ook geen ervaring met ovulatietesten, maar lees idd wel dat de strepen even donker moeten zijn. Ik zou vanavond nog ff een keer testen, wellicht als je tot morgen wacht dat je net je piek mist (als die nog moet komen).. @Chanti: Hoe is t bij jou? @Hier: Dag 17 en 3 dagen achter elkaar geklust haha, het ging eigenlijk een beetje vanzelf Ik gok dat ik mijn ei inmiddels gehad heb, slijm is al weer dikker geworden, heb alleen de steek niet gevoeld, maar dat zegt niks..
Nou ik werd zaterdag ongi en dat werd gisteren ineens heel wat minder en nu niks meer. Ik weet dus niet of dit nou een normale ongesteldheid was. Eigenlijk ook paar dagen voor nod dus misschien ook een innestelingsbloeding zoals bij Danif? Ik zal morgen voor de zekerheid een test doen maar ik denk dat ik niet zwanger ben..
Danif: zie op je test idd wel een streepje, maar je hoort idd wel eens dat testen vals positief kunnen zijn. En vooral als je paar dagen achter elkaar test moet die echt oplopen.. Vrees ervoor, maar goede moed houden is niks mis mee!!! Succes Anna: je hebt de kruidvat ovulatietesten? IK vind het rot dingen. Hihi. Heb niet een dikker streep gehad. Was vanaf het begin al positief licht. En op de dag dat ik hem bleek te hebben, was die het lichst... Heel raar.. hopelijk heb jij er andere ervaringen mee straks! Vergeet je niet dat je van tevoren niet (zoveel) moet drinken? succes ermee! Hopelijk snel een positieve ZWANGERSCHAPSTEST!! voor iedereen hier natuurlijk. Hier; dagen kruipen voorbij.. Bab.. Hopelijk is het snel 18 feb. Fijne avond dames!
Durf het echt niet te zeggen danif, zou als het lukt over een paar dagen weer testen.. Hoorde dat het hcg nogal kan schommelen in het begin, dus over een paar dagen zou ie dan wel duidelijk moeten zijn denk ik? Spannend chanti, hoop voor je dat het een innesteling is! Ik had het ook 2 weken geleden, werd "ongesteld" en de dag erna niks meer. Hoopte op innesteling, maar dag later heeft het toch doorgezet. Heel raar want dat heb ik nog nooit gehad! Hopelijk bij jou niet en ben je zwanger! Hou ons op de hoogte Ik heb geen nieuwe ovulatietest meer gedaan.. Wel gezellig gemaakt toen straks dus denk dat ik er morgen nog eentje doe om te kijken hoe of wat... Maar merk eigenlijk nu al dat t niks voor mij is. Voor mijn gevoel ben ik er dan veel te veel mee bezig, zoveel dat het bijna niet leuk meer is. Nu denk ik steeds: zal ik vanavond nog testen of morgen? misschien is mijn piek al geweest? Zou mijn piek nog komen?.. Aan het streepje te zien lijkt het mij dat mn ei er aan zit te komen, maar ik weet t dus niet. Vind het ook niks om meerdere keren per dag te moeten testen en dan rekening houden met drinken en plassen.. Maargoed ik maak deze testjes nog wel op denk ik. Sharon, ja hoorde ookal rare dingen over die van de kruidvat. Raar he... Dit was echt mijn aller eerste ovulatietest ooit haha dus geen idee. Had van tevoren minimaal 2 uur niks gedronken en niet geplast. Jij wel ervaring met ovu testen dus?
Bij mij blijven de zwangerschapstesten negatief, dus ik heb nog even de huisarts gebeld. Die vind het het meest waarschijnlijk dat ik een kleine mk heb gehad. De bloeding die ik 23 januari had was waarschijnlijk de MK (geen inestelingsbloeding) en de positieve test was een laatste stukje van het HCG. Ik ga gewoon weer voor de volgende ronden het wordt tijd om weer te klussen hahaha @chanti: en heb je al getest?? @Anna: ik heb ook een pakket ovu testen liggen, maar het is ook niet helemaal mijn ding. Ik denk dat ik liever gewoon regelmatig klus. Dan wordt het wat minder plastisch van.
O wat een rotnieuws danif! Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hopen op de volgende ronde meis! Ja dat vind ik dus ook... Het moet wel leuk blijven he, en zeker omdat we pas in ronde 2 zitten. Heb toch maar weer een testje gedaan net en de streep lijkt lichter dan gisteren Terwijl als ik uitga van mijn vorige cyclus zou ik morgen mijn eisprong hebben. Hmm..... Dat bedoel ik nou dus haha, je maakt je eigen helemaal gek met die ovulatie testen! Nu ga ik weer denken, misschien heb ik wel weer geen eisprong?!