Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Idd Anna! Die dingen zijn bij mij niet goed bevallen.. Had precies hetzelfde als jou. Leek op m'n eisprong lichter dan anders. En precies zelfde tijd gehad .. Niet s ochtends want dan is je urine te geconcentreerd. Heb zelfs 3 uur van tevoren niet gedronken. Ben gelukkig niet zo'n drinker, dus was voor mij wel te doen, maar nee GEEN duidelijke resultaten. Maar voel m'n eisprong eigenlijk altijd en denk ook da tijde eerste tijd geen ovulatietesten meer doe. Tenzij het ziekenhuis dat adviseert natuurlijk.. Maar dan niet die van de kruidvat. Ga ze dan denk ik op sensitest bestellen... ;) Net wat je zegt met ovulatietesten lijkt het wel alsof je er dan nóg meer mee bezig bent dan je al bent... Vreselijk vind ik dat..

Danif: balen zeg. Idd op naar de volgende ronde en goed klussen :) komt vast en zeker snel goed!

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik heb er al het vertrouwen in!
    Het is nu alleen een beetjes lastig, hoe moet ik rekenen
    Begint je cyclus na ee vroege miskraam gewoon op de eerste dag van je ongi, dus 23 januari?

Ik dacht eerst, laat ik dan gelijk maar met ovu testen beginnen om mijn ei te zoeken, maar dan maak je jezelf idd helemaal gek. Ik denk dat het goed is om in de eerste rondes er wat relaxter mee om te gaan en te genieten van de intieme momenten met je partner.

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Danif: Balen zeg, maar ja nieuwe ronde, nieuwe kansen, cliché maar wel waar ;) Qua cyclus denk ik dat je het weer even aan moet kijken, en proberen om de dag te 'klussen' en als je een keer geen zin hebt, dan maar niet... En misschien kun je net als ik je afscheiding een beetje in de gaten houden. Rauw eiwitachtig slijm betekend dat je in de vruchtbare periode zit :D

@Ovutesten: Ik geloof toch niet dat ik ze ga gebruiken om dezelfde reden als dat ik hier al lees. Dan ben je er toch best veel mee bezig en dat wil ik niet, dat wil zeggen niet te geforceerd. Ik merk aan mijn afscheiding wel wanneer ik vruchtbaar ben en daar hou ik het bij ;) Afgelopen 4 dagen trouwens geklust haha, nieuw record verbroken sinds lange tijd :D

@Hier: is het afwachten geblazen, de rotste weken van de cyclus, je kunt niet meer doen dan wachten en hopen dat er geen ongi komt

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Daar ben ik ook weer even :). Na twee drukke dagen weer even lekker op de bank met de laptop!

Dani: wat een rotnieuws meid! Ik had goede hoop voor je. De verklaring van de huisarts klinkt logisch, alleen zou je dan niet meer bloed/stolsels moeten hebben verloren?

Ovulatietesten: sorry, heb ik ook geen verstand van. Bij zoontje zwanger in ronde twee en nu wil ik er voorlopig ook nog niet aan, ik vind de "we zien wel" modus wel prima zo. Maar ik denk als het met bijvoorbeeld 6 maanden nog niet gelukt is ik wel zou willen weten of ik mijn ei mis, en dus wel testen ga doen.

Jorietje: ik ben het helemaal met je eens! Steeds na de eisprong ben ik wel relaxt, en hoe meer nod nadert, hoe ongeduldiger ik word. Ik ga denk ik even testen bestellen bij zwanger en kids. Heb er geen ervaring mee zelf, maar dat gehobbel naar de kv word je ook een beetje zat ;). (zegt ze, in ronde 2 :p).

Ik ga proberen niet te testen, alleen wel zaterdagochtend. Zaterdag komt vriend thuis uit Amerika, en ik zou het wel heel leuk vinden om hem evt te verrassen. Kans is klein denk ik ivm gekluste dagen, maar je weet het nooit ;).

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ladycake- 26 jr - ronde 1 - zwanger!
    Sallie - 26 jr - ronde 1 - nod 10 feb - zoontje 26 mnd
    Anna25 - 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd
    chanti - 23 jr - ronde 1- nod +/- 4 februari - meisje 14 mnd
    Jorietje - 33 jr - ronde 10- nod 14 februari- zoontje bijna 3 jr
    Sharon- 25 jr - stop vanwege kijkoperatie - NOD 11 februari - meisje 20 mnd
    Danif-32jr - zwanger!- meisje bijna 4 jr
    Scrat - 29 jr - ronde 1- Nod 28 februari - meisje 14 mnd

Even de lijst naar voren gehaald :D Alleen moet Danif helaas aangepast worden...

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zie dat mijn banner niet klopt met mijn NOD. Ik had mijn banner op 24 gezet, in mijn telefoon gaat hij op 25. Nouja, ik zie wel...

Handig Jorietje, het lijstje weer even hier!

7. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    ]Ladycake- 26 jr - ronde 1 - zwanger!
    Sallie - 26 jr - ronde 1 - nod 10 feb - zoontje 26 mnd
    Anna25 - 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd
    chanti - 23 jr - ronde 1- nod +/- 4 februari - meisje 14 mnd
    Jorietje - 33 jr - ronde 10- nod 14 februari- zoontje bijna 3 jr
    Danif-32jr - ronde 1 - nod +/- 20 feb - meisje bijna 4 jr
    Scrat - 29 jr - ronde 1- Nod 28 februari - meisje 14 mnd

Aangepast!

8. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ladycake- 26 jr - ronde 1 -zwanger!
    Sallie- 26 jr - ronde 1 - nod 10 feb - zoontje 26 mnd
    Anna25- 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd
    chanti- 23 jr - ronde 1- nod 23 februari - meisje 14 mnd
    Jorietje- 33 jr - ronde 10- nod 14 februari- zoontje bijna 3 jr
    Danif-32jr - ronde 1 - nod +/- 20 feb - meisje bijna 4 jr
    Scrat- 29 jr - ronde 1- Nod 28 februari - meisje 14 mnd

Ook ik even aangepast, geloof er niks van dat ik zwanger ben. Was denk Ik gewoon een korte ongesteldheid. Nu waarsch 1 ronde overslaan. . Succes allemaal! Ben benieuwd bij wie het deze maand gaat lukken :)

9. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @Chanti, waarom ga je nu een ronde overslaan?

10. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Er is op dit moment nogal wat trammelant in de familie waardoor ik best gestrest ben. Ik heb nu mijn hoofd er niet echt naar staan. Ik denk dat het over een maandje wel weer wat beter zal gaan dus vandaar even een time out :)

11. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Sallie zou leuke verrassing zijn voor je vriend! :)

Testen jullie meestal zonder partner of met? Bij onze dochter was het de eerste ronde raak, ik voelde me ook echt zwanger en toen hebben we de eerste test samen gedaan (samen Het resultaat bekeken dan :p), was positief dus erg leuk om samen te doen. .

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Leuk Chanti! De eerste keer was hij weg voor zijn werk, en wist het ook zeker! Dus wel getest en hem opgebeld, al had ik al wel gezegd dat ik een vermoeden had... Waren spannende tijden want door het bloedverlies was het niet zeker of het goed zat. En daar moest ik dus ook alleen mee dealen .. vorige ronde ook zelf getest, heb altijd het idee dat de kans op vals alarm groter is ;).

Chabti: ga jij weer samen doen? En test je helemaal niet meer nu na de bloeding?!

13. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ik heb vanmorgen voor de zekerheid een test gedaan maar was negatief.
    Ligt er ook maar net aan of hij thuis is of niet :p Ik zou ook niet nog een dag kunnen wachten denk Ik

14. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik test alleen. Ben idd gewoon bang dat het negatief is. Ik test ook meer dan hij weet, hahaha

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Chanti: jammer! Dacht toch nog even, wie weet... Nouja, je hebt iig duidelijkheid!

Dani: ik ook hahaha, dan doe ik weer eens veel te vroeg een test en zeg ik niks haha....

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Oké, even een toevoeging. Heb al paar dagen flink steken in mijn buik, dacht zal wel tussen mijn oren zitten. Maar nu, na paardrijden, bruin slijmverlies. Zal toch niet nu al ongi zijn?! Dat is wel erg korte cyclus dan... :s.

17. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ik had het dit keer ook 4 dagen voor nod! Vond het ook al zo vreemd.
    Hopelijk een innesteling en geen ongi!!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gek he, dat het lijkt alsof je dat soort dingen alleen hebt als je er mee bezig lijk te zijn ;). Ik krijg morgen een pakket dipsticks binnen van z en k. Als er verder niks komt ga ik er denk een doen, zitten er toch 9 in :p....

19. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Hihi spannend Sallie en Chanti. Zolang je niet echt ongi bent is er hoop op een zwangerschap!

20. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Sallie misschien een innesteling inderdaad?? Hoop het voor je! En zou zeker een leuke verrassing zijn voor je vriend! Is ie vaak weg voor zijn werk?

Balen hoor Chanti dat je test weer negatief was. Zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden he pff....

Hier, wordt helemaal gek van de ovu testen haha! Heb er nog 2 nu, maak ze morgen en overmorgen nog maar op en dan voorlopig niet meer. In ieder geval niet die van de kruidvat, had op maandag de donkerste streep (maar niet positief) en ze worden alleen maar lichter. Misschien mijn ei gemist... Maar dan zou die zondag al geweest zijn (of eerder) dat zou dan op dag 14 zijn. Kan natuurlijk maar gezien mijn cyclussen lijkt me dat sterk. Maargoed misschien heb ik vanaf nu wel netjes een cyclus van 28 dagen :p
    Hebben maandag geklust, stel dat mijn ei toch het weekend was dan is het deze ronde toch niet raak denk ik. Of hij moet nog komen maar dan zouden de testen toch op moeten lopen....?!

Deel Deze Pagina