Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ben eigenlijk wel benieuwd hoe t met ladycake gaat?!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Anna:wat irritant die ovu testen zeg! Hoor idd weinig goeds over die van kv. Maar als hij licht blijft denk ik toch dat hij al geweest is?! Zou wel lekker zijn voor je, precies 28 dgn cyclus ;).

Vriend is idd vaker weg voor zijn werk, al is het dit X niet voor werk. Hij werkt bij defensie... Gelukkig nu voor minimaal 2 jaar in het land ivm opleiding, dus geen lange uitzendingen in het vooruitzicht voorlopig!

Ik zag dat ladycake wel een foto had neergezet in het testtopic, dus ze is iig nog zwanger!

Ik had test gedaan, lekke e eigenwijs s avonds na de hele dag thee en water te hebben gedronken ;). Heb die ook in het testtopic gezet, dacht wat vaags te zien maar volgens mij staan die streepjes bij mij op mijn oogbol ofzo :p. Er zat wel eenkras op, dus lastig te zien... Morgen met ochtend urine proberen! Heb toch 9 tests :p, nouja, nu nog 8....

3. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @sallie, ik heb even in het test
    Topic gekeken en helaas zie ik niets. Maar misschien ook wel logisch na zoveel thee. Heb je vanochtend al getest????

4. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Sallie al getest inmiddels? Ben zo benieuwd :)

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik ook!

6. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik ben sinds een paar uur weer zo misselijk als wat. Ik ga er gelijk van alles van denken. Dat moet ik niet doen, maar gebeurd toch

7. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Sallie, ja erg irritant... Vandaag was ie weer iets donkerder had ik het idee maarja dat is nog steeds niet positief natuurlijk. Dus of ik heb mijn eisprong eerder gehad en dus gemist, of hij komt nog en dan heb ik weer een lange cyclus... Of die kruidvat testen zijn echt zo bagger dat het niet klopt haha!
    Misschien ga ik de volgende ronde gewoon vanaf dag 8 ofzo testen (wil dan via internet die dipsticks bestellen, hoor ik goede dingen over?!) en dan ff heel mijn cyclus in de gaten houden...
    Ga er namelijk niet vanuit dat ik nu zwanger ben aangezien we het weekend niet geklust hebben en dan misschien mijn ei is geweest.

Fijn dat je vriend voorlopig niet uitgezonden wordt! Lijkt me echt moeilijk... En zeker met jonge kindjes.

Vervelend he danif, je bent er onbewust toch zo mee bezig dat je elke dingetje wat je voelt gaat koppelen aan evt zwanger zijn ;)

8. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Afgelopen dagen ook ovutesten geprobeerd, maar bij mij komt er geen lijntje hoor. Misschien drink ik wel te veel. Maar ja wat is weinig drinken? Ik heb in de ochtend meestal een kop thee en 2 bakjes koffie, is dat dan te veel

En anna25 het idd zo dat ik bij elke steekje of krampje denk, zou het zo zijn, zo erg. Ik had me zo voor genomen dat niet te doen

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heen meiden!

Hoe is het?

Anna: misschien inderdaad zwanger en kids dipsticks bestellen? Zou wel balen zijn als je je ei mist door slechte testen...

Dani: lastig hoor! Zou hetzelfde hebben als jij! Heb je nog test gedaan voor aaaaaalllle zekerheid?

Chanti: lief dat je het vraagt, ik lees het nu pas. Zal foto toevoegen van test net na 5 min. Die dingen worden zo irritant vaag na het uploaden.

Anna: is ook niet makkelijk als hij lang weg moet, je staat er toch echt alleen voor dan.

Oja, nog niet gezegd. Gisterochtend is de man van mijn gastouder overleden. Zo zielig, laat vrouw en drie kinderen achter....

10. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Oh sterkte Sallie! Is toch ineens snel gegaan dan?!

danif, krijg je helemaal geen streepje of een heel licht streepje?
    Ik heb vandaag de laatste test van de kruidvat gebruikt en weer een licht streepje...
    Ga toch die dipsticks bestellen denk ik en dan begin ik gewoon al op dag 7 of 8 ofzo en dan ff heel mijn cyclus bijhouden.
    Ben eigenlijk bang dat ik weer geen eisprong heb.... :(

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou ook bijhouden met een ander Anna! Nog niet te snel zorgen maken, maar snap je wel heel goed! Duimen dat die gewoon knalt!

Ja, maandag en dinsdag is zoontje er nog gewoon geweest, donderdag ochtend stuurde ze een berichtje dat het niet goed ging en vrijdagochtend dus overleden...

Zien jullie wat op mijn test?!

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Sallie: Sterkte! Heftig hoor!

@Danif & Anna: Succes met de ovutesten! Ik heb besloten om er voorlopig niet mee te beginnen

@Hier: CD 22, ben de laatste week ingegaan voor NOD...

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nee sorry, maar ik ben niet goed in het turen naar streepjes ;)

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jorietje, Tnx voor het kijken. Juist nodig dit soort reacties, anders zie ik weer overal streepjes :p. Spannend de laatste week! Heb je al een voorgevoel?!

15. scrat

scrat Niet meer actief

@sallie, wat erg zeg!!
    Ik twijfel of ik iets zie... weet het niet zeker. hoop dat hij snel duidelijker wordt.

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Tja mijn voorgevoel is dat het niet raak is. Gewoon omdat ik er niet in geloof dat het ons deze keer wél zonder medische hulp gaat lukken.
    Maar ja waarom dan wel blijven proberen en niet naar de dokter? Omdat we daar (nog) geen zin in hebben, we hopen zo dat het wél spontaan mag lukken..

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Snap ik helemaal hoor Jorietje! Zou hetzelfde hebben. Ik duim natuurlijk voor jullie dat het wel raak is!

Ga je evt op nod testen?

Hier behalve het beetje bruin nog steeds niks. Laatste cycli waren 20,24,23,24 en vandaag is dag 25. Dus ben benieuwd. Heb nog niet weer getest, vang voor teleurstelling denk ik ;).

18. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Knap dat je nog niet hebt getest Sallie ;)
    Goed teken dat je cyclus nu langer is vergeleken met de vorige!
    Ga duimen voor je!

Spannend Jorietje, bijna je nod!!

Hier verder geen nieuws haha, ovulatietesten zijn op :p
    Nu wachten tot ik ongesteld wordt, want deze ronde is het niet raak weet ik bijna zeker.
    Dan andere testen bestellen en ff mijn cyclus bijhouden!

Fijne zondag allemaal

19. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @sallie, die laatste foto is echt te onduidelijk om het goed te zien. Misschien kun je het in een ander licht proberen.
    En wat heftig zeg dat de man van je gastouder is overleden. Was hij ziek ?

Gister had ik een ligt streepje op mijn ovutest. Daarvoor bleven alle testen omowit. Vandaag maar weer proberen.

Mijn man zegt na elke 'klus', dit was hem, nu is het raak, ik voel het hahahahaha

Spannend Anna en jorientje, het wachten is begonnen!

20. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nee, ik ga niet testen op NOD, tenzij ik hele duidelijke aanwijzingen heb dat het wel ns raak zou kunnen zijn. Ik vermoed ook dat mijn ei wat later was, dus zou het me niet verbazen als ik ook n paar dagen later pas ongi wordt... Overigens is mijn NOD op mijn verjaardag en een negatieve test lijkt me geen leuk verjaardagscadeautje ;)

Deel Deze Pagina