Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dat is lief!

Maar hé, ik klaag niet. Was pas ronde twee en ik heb een schat van een zoontje, dus wat heb ik meer te wensen ;). Hoop wel dat het gaan loskomen nu nog, het is vrij twijfelachtig nu ;).

Ben jij nog misselijk?!

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hey meiden, niks te melden vandaag? Haha.. Ik niet geloof ik, nog ff afwachten hier...

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jullie houden het weer spannend!

Hier ook weinig te melden eigenlijk... Mijn ongi is iig niet twijfelachtig meer, dat kan ik wel melden ;).

Verder lig ik nu na het paardrijden en douchen heerlijk in bed en ga ik slapen....

4. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hoi dames

Nog steeds niks van ladycake gehoord inderdaad...
    Ben wel benieuwd hoe het gaat eigenlijk!

Danif, deal!! ;)
    Ik ben zoiezo niet zo van het vroeg testen, ivm teleurstelling (vorige ronde op nod getest, en dag erna ongesteld geworden) en ben wel zo iemand die zichzelf helemaal gek maakt (zie ik een streepje of niet?! haha)
    Ik wacht in ieder geval tot na het weekend. Mocht het zijn dat mijn ei toch vroeg is geweest dan is dit weekend mijn nod. Maar voor mijn gevoel ben ik echt niet zwanger, denk zelfs dat mijn ei of juist heel laat is geweest of niet is geweest :(

Balen Sallie!! Maar zoals je het zegt, het is pas de tweede ronde dus probeer daar aan te denken, en nu op naar ronde 3!

Ga trouwens als ik ongesteld wordt andere ovulatietesten bestellen en heel mijn cyclus in de gaten houden, zodat ik mijn ei niet mis. En mocht het zijn dat ik geen ei heb dan bel ik maar weer voor een afspraak bij de gyn.

5. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Ladycake- 26 jr - ronde 1 -zwanger!
    Sallie- 26 jr - ronde 1 - nod 10 feb - zoontje 26 mnd
    Anna25- 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd
    chanti- 23 jr - ronde 1- nod 23 februari - meisje 14 mnd
    Jorietje- 33 jr - ronde 10- nod 14 februari- zoontje bijna 3 jr
    Sharon- 25 jr - ronde 9 - NOD 11 maart - meisje 20 mnd
    Danif-32jr - ronde 1 - nod +/- 20 feb - meisje bijna 4 jr
    Scrat- 29 jr - ronde 1- Nod 28 februari - meisje 14 mnd

Ben ongesteld geweest. Nu op naar de hysteroscopie dinsdag en dan hopelijk 'schoon' verder! ;)
    Sorry dames even afwezig geweest.. Teveel aan m'n hoofd ;)

6. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Helaas Anna, er valt niets te wachten om te testen want ik ben ongi geworden. Een week eerder dan verwacht, maar ja na een mk is je cyclus misschien wat van slag. Beetje jammer maar ben een weekendje weg naar winterberg en kan nu wel lekker een wijntje drinken. Op naar de volgende ronde

7. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    ]Ladycake- 26 jr - ronde 1 -zwanger!
    Sallie- 26 jr - ronde 1 - nod 10 feb - zoontje 26 mnd
    Anna25- 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd
    chanti- 23 jr - ronde 1- nod 23 februari - meisje 14 mnd
    Jorietje- 33 jr - ronde 10- nod 14 februari- zoontje bijna 3 jr
    Sharon- 25 jr - ronde 9 - NOD 11 maart - meisje 20 mnd
    Danif-32jr - ronde 3 - nod 13 feb - meisje bijna 4 jr
    Scrat- 29 jr - ronde 1- Nod 28 februari - meisje 14 mnd

Sallie jouw nieuw nod staat er nog niet om zag ik

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden, wat is het rustig hier!

Sharon, goed om weer even iets van je te horen! Gaat het goed?

Anna: waar in je cyclus zit jij nu?

Dani, fijne dagen! Zal als ik niet op tel zit idd nod even aanpassen!

Hier gaat het goed, ongi is bijna over en dan kunnen we weer... Gister flinke aanrijding gehad met mijn auto omdat er iemand door rood reed, gister dacht ik dat het wel meeviel, maar heb nu flink veel pijn.... Gelukkig had ik zoontje net naar peuterspeelzaal gebracht...

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jorietje, al ongesteld?! :)

10. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    @Sallie, wat heftig! Dat was even flink schrikken natuurlijk. Gelukkig ja dat je zoontje er niet bij was. Sterkte meis!

@Danif, hopelijk is je cyclus weer normaal deze ronde! Fijn weekend in Winterberg!

Jorietje, ik ben ook erg benieuwd! ! :)

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nee nog niet ongesteld en ook nog geen signalen dat dat er aan zit te komen, maar dat kan zomaar nog veranderen... Maar ik had mijn ei iets later dan gedacht, dus als ik dinsdag/woensdag nog niet ongi ben ga ik misschien een test doen...

12. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Heftig sallie! Gelukkig zat idd je kleine er niet in! Bah. Waar heb je pijn dan? Sterkte ermee!

Hier gaat alles wel oke. Lief dat je vraagt. Zenuwen spelen nu een hele grote rol. Mag dinsdag om 7 uur komen.. Hopelijk dus vroeg weer thuis!! :)

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jorietje: spannend dus nog even! Ik hoop het zo voor je!

Sharon: gelukkig dat het goed gaat, ik begrijp je zenuwen goed! Krijg je meteen uitslag?

Hier gaat het redelijk. De medicijnen die ik nu heb doen zijn werk. Ben nét 1,5 uur naar mijn werk geweest, maar heb nu erg veel last ( nek, rug) dus lig nu op de bano. Ik heb het echt onderschat, maar kan zo slecht loslaten. De kinderen in mijn klas maakten er ( weer) een potje van met de invaller, dat vind ik zo jammer. Ik ga niet met een rustig gevoel weg zegmaar....

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    De doorgaans nogal nuchtere Jorietje wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig ;) Ik zit nu op dag 31 en gistermiddag had ik ineens last van maagzuur wat omhoog kwam.. En daar heb ik dus echt nooit last van, maar wel tijdens mijn vorige zwangerschap (ook al in de eerste weken), dus dat zette mij gelijk aan het denken. Maar verder nergens last van, ook nog geen ongikrampen ofzo...

Dus ik loop mezelf nu lekker gek te maken, een test durf ik nog niet (bang voor een teleurstelling), ik probeer echt even te wachten tot morgen/woensdag... Ik geloof niet dat het raak is, maar dat maagzuur wat ineens omhoog kwam, dat vond ik erg vreemd en hoort totaal niet bij mij..

15. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Wat schrikken zeg Sallie! Gelukkig zat je zoontje er niet bij inderdaad, maar voor jezelf is het ook niet niks! Ben je langs een dokter ofzo gegaan? Hopelijk voel je je snel beter! Sterkte

@ Sallie, Ik zit nu op cyclusdag 29. Vorige cyclus was 33 dagen dus dan zou ik op as vrijdag uitkomen. Maar omdat ik mijn ei niet heb gevonden weet ik niet meer of het klopt. Ik wil dus als het lukt in ieder geval tot vrijdag wachten met testen, maar denk dat ik ongesteld word hoor.. Heb wel maar een week ovu testen gedaan, maar dat zou eigenlijk mijn vruchtbare periode moeten zijn zeg maar. Dus even afwachten...

@ Danif, balen meid! Kan inderdaad dat je cyclus een beetje van slag is geweest. Hopelijk heb je genoten van het weekend!

@ Jorietje spannend!!! Hoop voor je dat het een goed teken is, ga je testen deze week?

16. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Ik hoop het sallie dat ik gelijk de uitslag krijg! Denk het wel. Ze weten de bevindingen toch wel gelijk. Wel zo netjes als ze dat even samenvattend zeggen.. Maar zien we morgen wel! :(
    Hoe gaat het nu met je? Heb je tabletten van de arts gekregen? Bah. Je zal wel erg geschrokken zijn..

Jorietje: wat spannend! Wie weet! Goed van je dat je nog niet test hoor!

Anna, misschien zat je ei er wel voor en ben je al gewoon 4 weken zwanger! Hihi ;) geduld dient de mens, al is dat wel heel lastig ja...

17. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Zou inderdaad wel fijn zijn als je het meteen weet! Veel succes morgen meid!

Haha ja geduld...... Heb geen testen meer in huis dus dat maakt t ook wel een stuk makkelijker ;) Zou kunnen dat mn ei vroeg is geweest en dat ik m daarom heb gemist, maar voel me totaal niet zwanger weer dus ga er niet vanuit ;)

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @All: Hoe is het met iedereen?

Hier nog geen verandering, geen ongi en ook nog niet getest.. Zit nu dus op CD 32, als ik mijn ei heb gehad rond CD 16/17 dan had ik nu toch ongeveer wel ongesteld moeten zijn. Heb alleen wel de hele dag door wat ongikrampjes/steekjes, dus het zou me niet verbazen als ik toch morgen ongi wordt..

19. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    @Jorietje, hopelijk blijft die uit!
    Ik had bij de eerste ook van die ongi krampen toen ik zwanger bleek te zijn.. Dus kan allebei betekenen. Wel spannend!

Hier 6 dagen voor nod, dus nog even geduld :)

20. scrat

scrat Niet meer actief

@jorietjes spannend! nog getest?

hier ook op t wachtbankje

Deel Deze Pagina