Anna, ik hoop voor jou dat je je ei hebt gehad, en anders dat je het volgende ronde makkelijk kan vinden! Chanti: heb je vroege testen? . Spannend hoor! En lastig om vol te houden! niet testen verandert natuurlijk niks aan de uitkomst... Maar ik wil je niet opstoken ofzo .
Jorietje- 34 jr - ronde 10- zwanger!- zoontje bijna 3 jr Sallie- 26 jr - ronde 3 - nod 9 maart - zoontje 27 mnd Anna25- 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd chanti- 23 jr - ronde 1- nod 23 februari - meisje 14 mnd Sharon- 25 jr - ronde 9 - NOD 11 maart - meisje 20 mnd Danif-32jr - ronde 3 - nod 13 maart - meisje bijna 4 jr Scrat- 29 jr - ronde 1- Nod 28 februari - meisje 14 mnd[/QUOTE] Ik heb even het lijstje aangepast, zag dat mijn Nod niet goed stond. @jorietje, gefeliciteerd meid, wat super voor ie dat het zonder medische hulp gelukt is, geweldig @anna, hou hoop meid zolang er geen rood is zijn alle opties nog open. Je nod kan ook nog want later zijn waardoor je nu wit test @chanti en scrat, spannende tijd Voor jullie meiden ik duim voor je. Bij mij is de ongi weer voorbij. Ons plan voor de komende 2 weken is om elke dag te klussen hahahah ik ben benieuwd of we het volhouden en of het werkt. Mijn man heeft er in ieder geval zin in
Spannend hoor al 2 dames zwanger.. Hoop snel dat iedereen volgt en we de naam kunnen veranderen. Hier: Dinsdag de hysteroscopie onder narcose gehad en er is een poliep gevonden en verwijdert. Bloed weinig, maar heb behoorlijke obstipatie en als ik daar druk zet (sorry klinkt ranzig) dan bloed ik wel.. Vooral propjes.. Maja het zal wel.. Had hier iemand een hysteroscopie gehad? Anna? De pijn is wel dragelijk, maar was gisteren wel behoorlijk intens.. Gelukkig was vriendlief nog een dagje extra vrij
Sharon, klinkt inderdaad best pijnlijk. Sterkte!! Sallie, ik heb die van kruidvat 2v5! Kunnen die al voor de nod? Heel misschien zal ik morgen eens proberen
@Sharon: Klinkt niet prettig, sterkte ermee! @Danif: Succes de komende tijd met klussen! Wij hebben in de vruchtbare dagen 4 dagen achter elkaar geklust, dat hebben we hiervoor nooit gedaan en blijkbaar heeft het geholpen! Hubbie kon het niet geloven haha, maar is er superblij mee! Gaat deze keer heel anders dan de vorige keer, toen hebben we het maar 1 dag voor onszelf kunnen houden omdat heel veel mensen natuurlijk wisten van ons gedokter en ook nieuwsgierig waren naar of de IUI gelukt was of niet. En nu willen we proberen een paar weken onze mond te houden
@ Sharon, nee heb ik niet gehad... Klinkt inderdaad niet prettig! Hopelijk valt het mee, sterkte! @ Jorietje, ja ben nog niet ongesteld, heb ff terug gerekend en heb 2 weken geleden ma t/m za ovulatietesten gedaan. Misschien heb ik dan toch zondag mijn ei gehad, dan zou ik aanstaande zondag of maandag ongesteld worden... Kan me alleen ff niet herinneren of we dat weekend geklust hebben haha Maargoed, even afwachten dus nog... Heb dus woensdag getest met een action test, en er staat op de verpakking dat je m 4 dagen voor nod kan gebruiken.. Enne.. Succes met jullie mond dichthouden hihi! Ik kon het niet hoor... Tenminste, wij hadden wel de eerste echo gehad en daarna verteld. Was toen 7 wk geloof ik Gaan jullie nog iets leuks doen het weekend meiden?
Ha meiden! Mag ik me ook bij jullie voegen? Ik ben 12/2 gestopt met de pil en de dag daarna gelijk mijn ontrekkingsbloeding gekregen. Nu is het wachten op mn eerste echte menstruatie, die vaak rond dag 30 weer op kwam.
Thnx dames. Herstel gaat gelukkig goed.. Hopelijk ben ik nu 'schoon'. Heb wel vriendelijk gevraagd aan m'n gyn of ik na m'n volgende ongesteldheid weer een inwendige echo kan krijgen. Gewoon om ge kijken of nu wel alles schoon is. Ik kan de zwangerschap ook niet voor me houden haha. Bij de miskraam wisten m'n naasten het al
Wat ontzettend naar zeg, is er kans dat het terug komt? En vanaf wanneer mag je weer proberen zwanger te worden
Thnx allemaal! Gaat verder goed hoor! Als het goed is mag ik gelijk weer zwanger worden.. Heb daar verder niks over gehoord. Ze hebben het ook bewust voor m'n eisprong gedaan. Nu wachtte ik dus op m'n eisprong.. En ben gisteren begonnen met testen. Zie foto. Nu is het dus binnen 48 uur klussen? Of moet de teststreep DIKKER zijn dan de controle streep?
Ik zou ook ff elke dag klussen, hebben wij ook gedaan rondom ei en het was niet voor niks En hoe dat precies werkt met ovutesten weet ik niet, ik gebruik(te) ze niet.. Gister voor alle zekerheid nog ff een test gedaan en ook die was gelijk knalpositief.. Donderdagochtend ga ik het ziekenhuis bellen. Bij het nagesprek na de bevalling van onze eerste is gezegd dat bij een evt. volgende zwangerschap de controles grotendeels bij de gynaecoloog zullen zijn, dus ik bel daar eerst maar heen en dan horen we wel wat de bedoeling is..
Sharon, heb ze zelf pas een x gebruikt en geen positieve test gehad, maar volgens mij moet de streep net zo donker of donkerder zijn. Weet niet of de streep dikker moet zijn, maar volgens mij is je test positief hoor. Zou het ook een paar dagen achter elkaar gezellig maken, dan weet je het zeker Het is rustig geweest hier het weekend! Hier geen nieuws, zit nu op dag 36 en nog niet ongesteld.. Zaterdag nog een test gedaan (dacht misschien was ik woensdag te vroeg) maar ook die helemaal wit.... Wacht nog even een week af denk ik en anders maar weer de gyn bellen?!
Anna, al op dag 36? Wel eens vaker zo'n lange cyclus gehad? Vandaag is mijn nod. Heb gister een test gedaan, die was negatief. Maar nog niet ongesteld dus hou nog beetje hoop.
Ja voor ik zwanger was van mijn zoontje bleek dat ik symptomen had van pcos, toen had ik zelfs cyclussen van 2-3 maanden... Maar het mooiste is dat ik nu weer bij de gyn was geweest, ze herkende weer pcos (meerdere eiblaasjes) maar de cyclus die ze de vorige keer in de gaten heeft gehouden was wel goed.... Tenminste, cyclus was toen 31 dagen en eisprong rond dag 16. Heb dus het idee dat dat gewoon toevallig was. Ik denk dat ik nu afwacht tot volgende week en anders maar weer bellen? Inderdaad, zolang je niet ongesteld wordt is er hoop. Ga je over een paar dagen weer testen?
Spannend chanti. Hoezo dat dan Jorietje? Naar de gyn? Had je geen goede zwangerschap/bevalling? Pff heftig Anna. Raar dat ze dat ontdekken maar na 1 cyclus je spontaan 'genezen' verklaren? Hier lijkt m'n ovulatietest weer af te nemen. Wat denken jullie?
Ik heb vanochtend weer een test gedaan. Al 3 dagen zeurende ongi buikpijn maar geen duuveltjes te bekennen. Ennnn Ik denk dat ik zwanger ben Ik zie een heeel licht streepje.! Maar echt heel licht dus ik twijfel nog wel een beetje. Ik heb een foto gemaakt maar daarop zie je het nog veel minder goed. . Zal eens kijken of het me lukt deze te plaatsen