Lief van jullie dames! Maar test was spierwit vanmorgen, en nog geen bloed te bekennen.. Zit nu op dag 39... Inderdaad duidelijk chanti! Geniet ervan! En scrat, dan kan het nog makkelijk he! Zaterdag ochtend maar weer testen?
@anna, dagelijks haha. Veel te nieuwsgierig! normaal heb ik zo'n 2 dagen er voor al n beetje, een soort van aanloop naar de menstruatie maar tot nu toe nog niks... Duim voor je anna. Duidelijkheid is wel fijner toch?
Oke dat kan ook hihi! Duim voor je hoor! Ben erg benieuwd Nou duidelijkheid heb ik nu dus totaal niet.. Weet niet of ik het ziekenhuis weer moet bellen of nog even moet afwachten. Vorige cyclus was 33, met een eisprong op dag 16 ongeveer. Maar heb nu dus mijn ei niet kunnen vinden (wel maar getest van dag 14 tot dag 20) en zit nu dus alweer op dag 39... Lijkt me sterk dat mn eisprong zo laat is geweest, op dag 25 ofzo Erg frustrerend weer dit...
@chanti, dat is idd leuk en duidelijk, gefeliciteerd meid @anna en scrat wat vervelend die witte testen. Niets is erger dan die onduidelijkheid. Ik duim voor jullie @jorientje; ik kan het ook echt niet voor me houden hoor, dat moet ik echt gelijk aan iedereen kwijt.
Dank jullie wel We willen het dit weekend onze ouders vertellen. De rest pas met 12 weken. Ik heb een shirtje besteld die mijn dochter dan aan gaat doen. ''Geef mij maar een dikke kus, want ik word grote zus ! Staat erop Anna, wat raar zeg! Ik zou denk ik na het weekend bellen als je dan nog niet ong bent. . Vervelend die onzekerheid! En Scrat Nog even afwachten. Ik duim voor je! Sallie, nog paar daagjes Tot nod toch? Spannend
Leuk idee chanti! De opa's en oma's zullen wel super blij zijn!! Ja ik wacht deze week nog even af.. Maandag is het 6 weken geleden dat ik ongesteld ben geworden. En voor zover ik weet heb je ongeveer 2 weken na de eisprong je menstruatie dus dat klopt bij mij niet helemaal... Denk dat het gewoon de pcos weer is, geen eisprong dus. Vorige x had ik m wel, toevallig net de keer bij de gyn, maar heb er gewoon geen goed gevoel over Welterusten iedereen!
Vraagje. Kan t dat je met n vroege test (die normaal 4 of 6 dagen voor nod kan) toch pas na je nod positief test? Denk dat t niets meer wordt deze ronde, maar wie weet...
Ik had met de kruidvat 2v5 pas 1 dag na nod heel licht streepje. En die blijkt ook heel gevoelig te zijn en vaak al vanaf 4 dagen voor nod te kunnen gebruiken. . Dus het kan wel.. Ik hoop het voor je! In ieder geval dus nog niet ongesteld geworden vandaag? Hopelijk blijft die uit..
He scrat, dat kan zeker, misschien is je cyclus deze keer wat langer waardoor het niet officieel je nod is. Ik zou over twee Dagen gewoon weer proberen. Ik duim voor je
Haha ja had Ik ook. Ik had ook gewoon menstruatie pijn dus elke keer had Ik zoiets, oh ben ongesteld en ging ik weer naar de wc!
Als t niet zo is, dan laat t nu ook maar gewoon komen, kan ik tenminste weer verder.. ik en onduidelijkheid gaat dus echt niet samen, haha..
Eerste afspraak vk staat. Op 18 maart mogen we langskomen, als alles goed is, zouden we dan ook al een kloppend hartje moeten kunnen zien! @Scrat: ik duim voor je!
Jorietje- 34 jr - ronde 10- zwanger!- zoontje bijna 3 jr Sallie- 26 jr - ronde 3 - nod 9 maart - zoontje 27 mnd Anna25- 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd chanti- 23 jr - ronde 1- zwanger! - meisje 15 mnd Sharon- 25 jr - ronde 9 - NOD 11 maart - meisje 20 mnd Danif-32jr - ronde 3 - nod 13 maart - meisje bijna 4 jr Scrat- 29 jr - ronde 1- Nod 28 februari - meisje 14 mnd Het valt me nu pas op dat ik de oudste ben van het stel
Jorietje- 34 jr - ronde 10- zwanger!- zoontje bijna 3 jr Sallie- 26 jr - ronde 3 - nod 9 maart - zoontje 27 mnd Anna25- 27 jr - ronde 2 - nod 25 februari (?) - zoontje 17 mnd chanti- 23 jr - ronde 1- zwanger! - meisje 15 mnd Sharon- 25 jr - ronde 9 - NOD 11 maart - meisje 20 mnd Danif-32jr - ronde 3 - nod 13 maart - meisje bijna 4 jr Scrat- 29 jr - ronde 1- Nod 28 februari - meisje 14 mnd Loesje86- 27 jaar- ronde 1- NOD nog onbekend- meisje 2 jaar