Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Spannend Sallie, ik ga voor je duimen!
    Ons zo snel mogelijk laten weten he:D

Sharon, bij de eerste wist ik het rond nod zeker omdat ik zo'n opgeblazen gevoel in mijn buik had. Ik voelde dat er iets gaande was.
    Nu niet zoveel, lang zeurderige buikpijn die niet over ging in ongesteldheid..

Scrat, wat ontzettend balen!! :( Dus toch niet gelukt helaas..

Hier heb ik zojuist nog een test gedaan want ik wilde graag eens een knalstreep zien nu. Maar nu weer net zo licht streepje terwijl ik ruim 5 dagen verder ben. Wel nu savonds dus misschien wat minder geconcentreerd maar mag dat Nog wel uitmaken? Ben nu een week na mijn nod namelijk. .
    Zal dit uit gaan lopen op een miskraam? De testen moeten namelijk toch wel oplopen?

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @chanti, zou me niet te druk maken hoor, als je urine te dun is wordt je streep ook lichter. Gewoon erop vertrouwen dat het goed blijft zitten
    @scrat, dat is balen meid
    @sallie, spannend hoor, ik hoop dat het raak is

3. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Sallie: ooh das wel heel erg kort. Heb je dan een vroege eisprong of korte fase na eisprong?

Chanti: kan heel veel oorzaken hebben hoor. Idd s avonds pas testen kan voor licht streepje zorgen. Teveel gedronken? Niet gelijk ergste denken hoor! Komt helemaal goed! ;)

Scrat: jeetje wat balen, maar wil nog niks zeggen hoor. Al snap ik je teleurstelling. Je denkt gelijk: ti's dus niks. Wie weet gewoon innesteling? Is het vers bloed? Donker rood? Of roze? Ik had met m'n dochtertje nog paar weken last van bloedverlies in het begin en zij is toch echt gezond en wel te wereld gekomen ;)

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Scrat: wat balen zeg, al hoeft het zoals Sharon zegt niks te zeggen, ik had ook best wat bloedverlies hoor! Zou evengoed nog een keer testen...

Dani: Dankje, de test ligt in de wacht ;). Kijk altijd echt na 5 min pas weer. Kan er njet naar staren ;). Ik verwacht er niks van hoor...

Sharon: ik gebruik geen ovu testen. Maar normaal gesproken als ik mijn ei heb gevoeld, word ik 14 dagen later ongesteld... Dus korte eers re fase zegmaar ;).

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ben je nu aan het testen sallie? SPANNEND ik ben benieuwd

En als je geen ovutesten gebruikt hoe weet je dan zo zeker dat je een eisprong hebt. Dat kan toch ook iets anders zijn?

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dit is de test... Inheb er nu nog een, als die op is koop ik ze nooit meer, wat een ondingen. Zelfs de controlestreep bleef heellang vaag, en er zit weer een kras op. Zie zelf iets vaags (grijs.). Maar krijg de foto hier nooit scherp natuurlijk...

7. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik zie idd niet zo veel. Wat is dit voor test?
    En het zegt nog niets he, je bent heel vroeg

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dani: van die eisprong, klopt, dat weet ik niet zeker;). Maar vaak klopt de 'pijn' die ik voel wel met ongi, 14 dagen erna. Heb me voorgenomen om tot 6mnd proberen geen ovu testen te gebruiken, wil het voor nunog wat vrijblijvender houden, vriend ook...

Deze testen zijn van zwanger en kids, early dipstick... We wachten weer af :D

9. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ben ik nou gek, ik denk toch een licht streepje te zien!

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Chanti: ik ook hoor, ook op de echte. Heeel vaag. Heb nu de iPad afgestaan, dus kan de foto met tel niet hier plaatsen ;). Maar ik heb nog een foto gemaakt nu het wat lichter is, die staat in het testtopic....

Volgens mij had ik nog niet op jouw vraag gereageerd, maar ik zou me geen zorgen maken hoor! Er zijn zoveel redenen waardoor een test net even lichter kan uitvallen....

11. scrat

scrat Niet meer actief

Is helder rood, maar nog niet helemaal doorgezet.
    is voor n innestelling te laat.
    heb vandaag niet getest, wacht af of t door zet, maar vrees dat t niet goed zit

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    He scrat, balen! Maar ook dat had ik bij zoontje hoor! Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het was echt flink bloedverlies bij mij hoor, zelfs met stolsels...

13. scrat

scrat Niet meer actief

Sallie ik denk vaag iets te zien bij jou test

14. scrat

scrat Niet meer actief

Maar ik vind t zo vreemd dat mijn testen nauwelijks oplopen zelfs na mijn nod

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Scrat, tnx voor het kijken. Hoop dat je gelijk hebt!

En over je testen, dat is wel vreemd ja inderdaad. Lastig he, je wilt gewoon duidelijkheid hebben! Nou we blijven duimen, ik zou gewoon nog kv doen als ik jou was...

16. scrat

scrat Niet meer actief

Ik kijk ff hoe t gaat, anders test ik morgen of overmorgen nog

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend... Duim voor je!

18. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Sallie Ik denk dat je zwanger bent! Gewoon nog wat testen doen deze week :)

Scrat Ik hoop dat het geen ongi is. Is het ook anders dan normaal met menstruatie?

19. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Trouwens mijn test gisteren was toch donkerder! Ik had hem ongeduldig na 1 minuut al aan de kant gegooid. Was vergeten dat ik 5 min moest wachten haha..

Deel Deze Pagina