Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @sallie, als ik jou was zou ik vanavond niet te veel thee drinken en morgenvroeg nog eens testen. Zooo spannend, ik hoop jet
    Voor je.

@chanti, oepsi dat is niet zo slim, al die stess
    Voor niets. Vanaf nu niet meer testen hoor, je bent zwanger en lekker
    Van gaan genieten. Al die stress is niet goed voor je baby!!'

@scrat, lastige situatie, ik hoop voor je dat het niet de rode duivels zijn. Wat zegt je gevoel? Ik wist bij de eerste heel zeker dat ik zwanger was.

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @sharon onze nod is volgende week pas, vreselijk he deze wachthal week

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Chanti: gelukkig maar meid! Niet te veel stressen hoor :D. Haha jij zegt ik denk dat je gewoon zwanger bent. Op basis van mijn test, of zegt je gevoeld dat?! ;).

Dani en Sharon: stom he dat wachten! Succes nog maar even ermee!

Scrat: en, zet het door?

Anna: hoe is het met jou?

Hier net na flinke hoest aanval weer iets bruinverlies. Kan echt twee kanten op, had het bij zoontje ook, maar kan natuurlijk ook doorzetten in ongi. Ik heb die zwanger en kids test die ik nog had weggegooid, daar zat een onwijs grote kras op. Morgen moet ik om10 uur bij de huisarts zijn, heb ( volgens mij, maar ben er bekend mee) holteontsteking. Weten jullie of je dan antibiotica mag als er een kans is dat je zwanger bent? Word er gek van, al twee weken af en aan koorts enzo. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen, tegenover de huisarts zit een kv. Dus ik ga daarna, tenzij ongi komt, wel even inslaan. Dan drink ik smorgens gewoon niet en test ik als ik weer thuis ben nog een keer met kv....

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hmm, denk dat ik nu ongesteld word, zo voelt het iig in buik en rug... Hoop het zo niet, had echt goede hoop dit keer!

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    O nee wat balen. Ook vroeg, misschien toch innesteling??
    Had je rond dag 14 je eisprong? Dan kan het best innesteling zijn aangezien het een week later is

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja gek he Dani! Zou kunnen hoor, maar dan had ik toch niet al vaag streepje kunnen hebben, of wel?!

Ik wacht het wel af, benieuwd wat kv eventueel morgen doet. Maar ongi op dag 21 zou ik niet grappig vinden. Ik heb mijn ei niet zo duidelijk gevoeld, heb wel opgeschreven dat ik dacht op woensdag de 19e. Dat is nu 13 dagen terug. Dus als het morgen doorzet (weer) precies 14 dagen .. ziet er dus niet best uit.... Grrr. Ben beetje saggo ervan....

7. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    En Sallie Hoe is het nu? Ongi doorgezet?

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Morning! Nee niks....

Moet heel nodig plassen, dat wel. Hou het al vanaf 6u op hihi. Wel de hele nacht krampjes gehad dat ik dacht nu komt het, maar niks te zien...

Ik kreeg net een telefoontje dat mijn opa vannacht is opgenomen in het ziekenhuis, dus misschien moet ik meteen na de huisarts daarheen. Zoniet laat ik het jullie natuurlijk weten wat de uitslag is!

9. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    He Sallie, ik zou nog niet de conclusie 'niet zwanger' trekken hoor
    1. je bent nog niet ongi
    2. Je cyclus is ws langer aangezien je mogelijk je eisprong hebt gehad op dag 14, 28 dgn is dan veel logischer
    3. mogelijk was het bloedverlies een innesteling of een adertje die knapte aangezien je heel hard hoeste
    4. het is op dag 21 echt veel te vroeg om al te testen

Heb hoop en geduld ;)

10. scrat

scrat Niet meer actief

Ook gisteren weer een positieve (lichte) test.
    Vanmorgen is de bloeding flink doorgezet, de afgelopen dagen ook steken/krampen gehad.
    Het is dus mis gegaan. Niet leuk, maar wel duidelijkheid.
    Weet iemand of je daarmee naar de dokter/vk moet om te controleren? Mij lijkt dat dat niet hoeft omdat t zo pril was, maar vraag t toch maar voor de zekerheid.

11. scrat

scrat Niet meer actief

@sallie succes!! hoop dat het goed zit!!

12. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Aah Scrat, dat is geen leuk nieuws!
    Ik zou wel voor de zekerheid de vk bellen en vragen wat je moet doen! Sterkte meid!

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
  14. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @scrat, ik heb bij mijn vroege mk even de ha gebeld maar die heeft verder niets gedaan. Balen meid!

@sallie, graag gedaan, soms als je alles op een rijtje zet heb je alles weer even helder voor ogen. Ik heb ook even naar je test gekeken maar zie nog geen streepje. Even een paar daagjes wachten, dan weer testen

15. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Sallie, oud bruin hebben mensen vaker tijdens zwangerschap! Rood bloed is echt menstruatie of iets mis..
    Dus als het hierbij blijft zegt het niks en Nog steeds kans dat je zwanger bent!

16. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hoi meiden
    Druk weekend gehad, dus ben er even niet geweest!

Sallie, moeilijk he dat wachten... Maar zoals de anderen al zeggen, een beetje bloed wil niks zeggen. Vriendin van me heeft toen ze zwanger was bijna elke maand een beetje bloedverlies gehad, en elke keer bleek alles gewoon goed te zijn, en nu heeft ze een gezonde zoon! En je bent vroeg, misschien heb je dit keer wel een hele lange cyclus voor jou doen. Ben erg benieuwd hoe t verder gaat meid!

Scrat wat een rotnieuws! Heb je al gebeld naar de huisarts ofzo? Bij mijn miskraam kwamen ze erachter via een echo maar is toen verder niks aan gedaan.

Chanti nu niet meer testen hoor hihi! Geniet ervan!!

Ik zit inmiddels op dag 44 :( en nog geen menstruatie te bekennen... Heb wel de laatste week veel afscheiding, weet iemand wat dat kan zijn?
    En de gyn heeft gezegd dat ik gelijk een afspraak kon maken mocht mijn cyclus weer lang zijn...
    Maar zie er een beetje tegenop omdat de vorige keer mijn cyclus zo netjes was, ben bang dat het nu weer hetzelfde gaat.
    2 cyclussen terug zeg maar, had ik volgens de gyn ook een eisprong gehad, maar werd daarna pas weken later ongesteld, dus er klopt voor mijn gevoel helemaal niks van mijn lijf :p

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Chanti en Dani: Tnx voor jullie opbeurende woorden ,). Hier geen bruin meer gez oen, krampen blijven wel, en zere borsten ook erbij nu...

Anna: goed dat je er weer bent! Wel heel vervelend dat je nog steeds geen ongi of andere duidelijkheid hebt .. wel nog getest? Kan het niet zijn dat je ei nu komt, gezien de afscheiding? Dat je hebt overgeslagen?

Zal ik morgen ochtend weer testen meiden, of even laten zitten?!

18. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    ik zou even 2 daagjes wachten......
    En we wachten samen want ik zit ook op de wachtbank

Ik heb even een vraagje, ik heb vandaag veel meer afscheiding dan normaal. Dat ik er echt last van heb, normaal heb ik dat nooit eigenlijk (sorry beetje smerig) Normaal of zegt het iets???

19. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ik heb het sinds een paar dagen voor nod ook ineens! En nog steeds! Het schijnt dat je afscheiding afneemt wanneer je ongesteld word en juist meer word als je zwanger bent.
    Maar niet iedereen heeft er last van. .

Sallie, je hebt vaak een korte cyclus toch? Ik zou gewoon om de dag een test doen. Deed ik toen wel in ieder geval. Ik had laatste keer 24 dagen cyclus maar wist niet precies wanneer mijn nod nu zou zijn dus heb gewoon om de dag getest en 25e dag testte Ik positief.

20. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Anna Ik zou toch gaan bellen hoor! Die onzekerheid is ook niks toch? Straks ben je gewoon zwanger!

Danif, voor jou wordt het ook spannend..voel je al wat? :p

Deel Deze Pagina