Nee ik voel verder nog niets. Maar ik las ook dat je pas echt merkbaar hcg gaat produceren na de innesteling, dus dat is rond het weekend
Zo zal me hier ook weer ns melden, jullie kletsen wel door zeg! Voor degenen die in onzekerheid zitten even een hele dikke knuffel en niet gelijk de moed opgeven! @Sallie: Ik zie niks op je foto, maar ja ik ben ook geen tuurder @Scrat: Balen zeg, maar ja tis cliché maar wel waar: nieuwe ronde, nieuwe kans! @Hier: gaat alles prima, het gaat ons makkelijk af om onze mond te houden, gewoon nog even niet al te veel aan denken. Alleen heb ik op een of andere manier iets tegen thee, terwijl ik normaal gesproken echt een theeleut ben. Thuis geen probleem, gewoon minder thee drinken, maar ja op mijn werk dronk ik altijd heel veel thee en om het niet op te laten vallen wil ik niet al te veel rondjes thee overslaan, gelukkig werk ik maar 2 dagen per week Heb nu wel een appelsapverslaving, zo erg dat ik het gister speciaal ben gaan halen, ik had er zoveel zin in en had het niet in huis en ik kan dus zo een pak leeg drinken
Sallie: ik zie ook niets op je test, maar ben ook geen tuurder. En slechte ogen haha gewoon doortesten hoor. Misschien idd om de dag? Scrat: balen. Is je ongesteldheid nu goed doorgezet? Op naar de volgende ronde helaas Anna: ik zou ook bellen hoor, vind dat wel asociaal lang. Lijkt mij niet normaal. Misschien kunnen ze je toch weer een maand volgen.. Succes! Jorietje: haha appelsap? Ik moet er niet aan denken! Vind dat zooooo vies! Wel balen van de thee afkeer. Vooral omdat het zou opvallen als je het helemaal laat staan. Nog geen vragen gehad? Had je al een eerste afspraak staan?
Hier: vandaag erge krampen aan m'n liezen. Lijkt een soort Bandenpijn.. Zo vind ik het te omschrijven, maar dat is natuurlijk nog langer niet mogelijk toch? Bah. Haat die week voor de menstruatie! Sorry als ik dames ben vergeten!
He jorientje, ik kan je in 1 klap van je verslaving afhelpen. Alleen doorlezen als je het wilt!!!! In 100 ml pure appelsap zit ongeveer (afh van het merk) 12 gram koolhydraten, dit is suiker. (Ook al komt het van de appel het doet precies hetzelfde als gewone suiker) Dat zijn 3 suikerklontjes. Per Literpak is dat 30 suikerklontjes. Er zit meer suiker in dan in cola. In 1 glas zitten 5 appels verwerkt. Als je normaal 5 appels opeet zit je hartstikke vol, maar na een glas appelsap kun je nog prima eten, dus eet je eigenlijk dubbelop
Zou nest kunnen hoor, toen ik vorige rond heel even zwanger was had ik ook gelijk steken in lies en schaambot. Spannend ......
Ik drink nooit appelsap eigenlijk, maar vind dit wel heftig. Dacht altijd dat cola het ergste was met suiker.... Hier weer vaag teststreepje, kon het niet laten om toch te doen .. urine was licht, gister veel water gedronken met uit eten.... (A)....
Zie, je bent gewoon zwanger hoor! Een streep is een streep zeggen ze toch altijd? Heb je nog foto van deze test? Hij word vast wel donkerder aangezien je nu nog voor nod zit.. Sharon, nog even geduld wel spannend hoor..
Mee eens als jij een streepje ziet dan ben je gewoon zwanger. Op de foto krijg je dat toch niet helemaal duidelijk.
Haha Jorietje, grappig toch he dat veel mensen dan ineens iets heel lekker vinden of juist helemaal niet Zo had ik dat met kaas, ben echt een kaas eter, maar de eerste maanden van mn zwangerschap kon ik niet eens tegen de geur ervan! Spannend Sallie, hoop voor je dat ie duidelijker wordt, maar inderdaad een streep is een streep! Nou ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog getest, maar negatief natuurlijk. Net gebeld naar het ziekenhuis en kan volgende week al terecht! Ben benieuwd wat ze zegt hoor... Misschien zegt ze dat ik nog even af had moeten wachten ofzo, maarja dag 45 ondertussen dus dat is niet goed natuurlijk... Ik zeg gewoon dat ik het gevoel heb dat het hetzelfde is als vorige keer, toen had ik ook geen eisprong. En dat de afgelopen cyclus gewoon toevallig was. Ach ja ik zie het wel, ik ga toch niet afwachten als ik er geen goed gevoel over heb?!
Zou dat dus betekenen dat ik ook zwanger was maar dat t dus toch fout is gegaan? de laatste dag was t een vrij duidelijk streep (niet zo dik als die ander maar wel duidelijk). @Sharon gisteren veel last gehad van buikpijn en krampen en het bloeden is idd doorgezet. @sallie ik zie wat hoor, duim voor je dat hij blijft plakken!
@scrat, ja dat weet ik wel zeker, alleen hcg maakt een streepje. Ik had ook een positieve test nadat ik hAd Gevloeid. Dus dacht innesteling. Later was de Test negatief
Hoi dames, mag ik met jullie mee kletsen. Wij gaan vanaf deze maand voor een tweede. Wij hebben al een zoontje van 18 maanden en zijn nu klaar voor een tweede. Ik ben trouwens 25 jaar. Ons zoontje was niet gepland dus ik weet totaal niet hoelang het gaat duren tot ik zwanger ben van de tweede. Al hoewel je dat eigendlijk nooit weet maar misschien was de eerste een geluks treffer en moeten we nu een tijdje wachten tot het zo ver is. We zullen het zien.
Thnx.. Hmz, te veel suiker is natuurlijk niet goed als je zwanger bent. Nu zei ik dat ik zo een pak leeg kan drinken, dat was bij wijze van spreken Ik drink ongeveer 3 glaasjes per dag
Normaal drink ik ook nooit appelsap, maar zomaar ineens had ik er zin in En qua thee ik drink op mijn werk af en toe een mok, vooral om het niet op te laten vallen en soms sla ik een rondje over.. Eerste afspraak staat op 18 maart. En in het weekend daarna willen we het de directe familie vertellen en dan in die week ook op ons werk, uiteraard als alles goed gaat.. En ik heb het vandaag aan mijn leidinggevende verteld, ik had mijn functioneringsgesprek en omdat er net een en ander behoorlijk is veranderd ging het over de toekomst en wat de bedoeling is over hoe het over ca. een half jaar moet gaan lopen en wat van mij en mijn collega's verwacht wordt.. Dus ik kon bijna niet anders al zei ze wel dat ik het niet had hoeven zeggen, maar ze waardeerde het wel heel erg, vond het superleuk en gunde het ons echt. En ze bedankte me hartelijk voor weer een nieuwe uitdaging haha (met een vette knipoog). Maar alles komt goed, evt. mag ik de controles ook onder werktijd doen, dus dat is wel heel erg fijn om te weten
Bah, net ongesteld geworden. Had echt goede hoop dit keer! Ook al was het 'maar' ronde 3, toch valt het tegen!
Hier beginnen toch wat kwaaltjes naar boven te komen. Ik was eergister vet emo, en wilde alleen maar ruzie maken met mijn ml Vanochtend was ik weeïg en begint onderin mijn buik te trekken. Ik ben benieuwd, nog een weekje geduld......