Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Anna, vervelend dat je zo niet weet wanneer je nod is.. Hopelijk vind je gauw je ei met de ovulatietesten!

Danif, je kunt met een normale test soms al 4dagen voor nod positief testen. Als je echt niet kan wachten doe je morgen toch een testje? :)

Hier vraag ik me af of het goed gaat. Eergisteren iets bloedverlies (oud bloed), gisteren ook weer. Dacht dat het misschien nog van innesteling was ofzo, maar vandaag meer bloed en ook nu rood. Heb er ook zeurende buikpijn bij en iets last van mijn rug. Lijkt wel of ik gewoon ongesteld ben alleen iets minder dan..
    Ik bel maandag verloskundige maar, had ik nog niet gedaan, ben benieuwd wat ze zeggen :(

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    O jee chanti, wat spannend. Ik hoop voor je dat het kleine wormpje blijft plakken. Mijn vriendin heeft bij haar tweede zwangerschap ook veel bloedingen gehad maar die heeft er een gezonde zoon aan over gehouden dus het zegt niets.

Ik denk trouwens dat ik ga proberen me te beheersen (als het lukt)

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    @ Sallie, dat weet ik dus ook niet..
    Hoorde wel dat je bij een cyclus langer dan 35 dagen minder kans hebt op een eisprong. En hoe langer de cyclus, hoe minder kans op een eisprong.. Zat nu op 47 dagen dus denk niet dat ik die nu heb gehad. Daarom wil ik volgende week al beginnen met ovulatie testen en dan gewoon doorgaan tot ik mn ei vind, is dat niet het geval en mn cyclus is weer zo lang dan maak ik maar weer een afspraak. Ga die van volgende week maandag wel afbellen.

Zat vanmiddag te denken, zo gaan de maanden snel voorbij... Nu bijna 7 weken voorbij, waarschijnlijk geen ei gehad, dus geen kans gehad.. Moed begint wel een beetje in mn schoenen te zakken, vorige zwangerschap was ik uiteindelijk de 2e ronde zwanger maar daar is wel een jaar overheen gegaan...

Jeetje chanti, altijd vervelend zoiets! Maar hoeft niks te zeggen hoor. Zou idd even de vk bellen, zeker als je je zorgen maakt!

Spannend danif, bijna je nod! Ik persoonlijk wacht altijd liever tot mn nod ivm teleurstelling terwijl je miss wel zwanger bent maar dat is wel moeilijk hihi! Zou in ieder geval nog een paar dagen wachten denk ik

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Anna: Balen zeg, maar ja aan de andere kant, nu kun je weer verder...

@Chanti: Ai ai, het hoeft niks te betekenen, maar ik zou maandag idd wel even naar je vk bellen. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!

@Danif: Spannend zeg! Ik zou toch even proberen te wachten en dan hopen dat je gelijk een duidelijke positieve test in handen hebt ;)

@Hier: alles gaat zijn gangetje, ik heb niet zoveel klachten, alleen ben ik aan het eind van de middag / begin van de avond moe en heb rugpijn. En er zijn nu wat ochtenden geweest dat ik misselijk was, maar vanmorgen weer niet, dus elke ochtend een verrassing hoe het gaat net na het opstaan. Ow ja en vreselijk veel last van korsten in mijn neus en bloedingen. Geen echte bloedneus maar wel steeds rommelig, echt heel vervelend, maar ja als het hier bij blijft, hoor je mij niet klagen :)

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Vanochtend kon ik me niet inhouden en getest met kV, dus op 10dpo en er staat een licht streepje whoehoe
    Over 2 dagen nog maar eens testen

6. scrat

scrat Niet meer actief

Danif klinkt goed. Foto?
    Chanti duim voor je dat hij blijft plakken meid!

7. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Foto is met een dun streepje zo moeilijk te zien.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      5
  8. scrat

scrat Niet meer actief

Ik zie hem :D

9. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Of deze

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      3
  10. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ja super danif! Gefeliciteerd meid!

11. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    En bedankt meiden, ik hoop ook zo dat het goed is gegaan.. Maar gisteren best buikpijn gehad en Veel bloedverlies uiteindelijk.

12. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Nu maar hopen dat de testen oplopen. BLijf
    Plakken !!!!!!

O nee chanti, wat naar die onzekerheid. Morgenvroeg gelijk maar bellen

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ondanks alles genoten van het zonnetje vandaag? Ik word er helemaal relaxt en blij van...

Anna: ik snap het! Wist dus niet of je ongi kon worden zonder eisprong.. Ik hoop dat je je ei vindt deze maand! Ik zou het hetzelfde doen als jij nu, ziekenhuis zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen. Succes!

Dani: whaaa wat goed, spannend zeg! Ik zie hem ook hoor, duim voor je!

Chanti: oooow nee he! Het zal toch niet... Nou heb het al vaker gezegd, maar bij zoontje ook echt veel bloed verloren, en niks aan de hand... Ga je opnieuw testen? En morgen de vk bellen?

Jorietje: fijn dat je zo lekker door gaat zonder al te veel klachten. Wanneer heb je ook alweer de echo, bijna toch?! En heb je het al aan mensen verteld?

Hier gaat het goed. Ongi was al voorbij, wel erg kort dus voor alle zekerheid getest, negatief dus het was wel echt ongi. Maargoed, maar meteen begonnen met klussen vandaag. Dani, was jouw tip nou iedere dag rond ei?! :D. Om de dag zoals vorige x ( met vriendje 3 dagen weg voor werk) helpt blijkbaar niet ;).

14. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Wij hebben vanaf de ongi tot 2 dagen na de eisprong elke dag geklust. Ik
    Als je je ei goed voelt of je gebruikt ovutesten kun je ook een aantal dagen voor je ei beginnende dagelijks klussen 😜

15. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    De testen lopen op, zie hieronder de testen van gister (boven) en vandaag (onder)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      13
  16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij hebben volgende week dinsdag de eerste echo.

En ik heb het alleen aan mijn leidinggevende verteld, omdat ik mijn functioneringsgesprek had en toen net te praat kwam over hoe en wat over ongeveer een half jaar waar we dan moeten staan zeg maar (dit ivm een aantal wijzigingen de afgelopen tijd). Verder nog aan niemand verteld, het weekend na de echo willen we het wat meer gaan vertellen :)

En wij hebben de laatste ronde elke dag geklust vanaf dat ik vruchtbaar slijm had!

@Danif, tof zeg! Gefeliciteerd hoor!

17. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd danif! De test is mooi opgelopen inderdaad!

Sallie, fijn dat je zo'n korte ongi had, kun je gelijk weer aan de klus hihi!
    Zou het ook gewoon rond je ei elke dag doen hoor, je hoort zoveel verschillende dingen... En volgens mij als het zaad goed is dan kun je het echt wel een paar dagen achter elkaar doen hoor. Zaadjes blijven toch een aantal dagen leven dus zo heb je altijd genoeg toch :D

Chanti, hoe gaat t met je? Al gebeld naar de vk?
    Hoop echt op een plakker voor je hoor!!

Leuk Jorietje de eerste echo volgende week! Altijd leuk en spannend he! En fijn dat je daarna het goede nieuws een beetje kunt gaan vertellen!

Hier de afspraak voor het ziekenhuis afgebeld. Nog steeds een beetje ongi, vd week maar ff ovulatietesten inslaan en elke dag testen. Denk dat ik over een week begin, dan zit ik op dag 10.
    Dan hopen dat ik deze keer weer een ei heb net als de vorige keer en dan ook maar elke dag klussen en hopen dat t raak is hihi! Tis pas ronde 3 nu dus mag niet zeuren, maar ben er echt zo klaar voor...

18. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ik heb de verloskundige net aan de lijn gehad. Ze zegt dat dit inderdaad klinkt als een miskraam.
    Volgende week dinsdag krijg ik een echo om voor de zekerheid te kijken of er niks meer zit.
    Maar dit is al de 5e dag dat ik vloei en het lijkt op een gewone menstruatie ook met zeurende buikpijn dus de hoop is ver te zoeken.
    Weet iemand of je meteen weer zwanger kunt raken of dat je moet wachten tot volgende menstruatie?

19. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    He meid wat ontzettend klote zeg. Wat een teleurstelling
    Na een mk kun je direct weer zwanger worden. Je cyclus loopt
    Vaak wel iets anders. Ik was na drie weken ongi dus had mijn ei
    Gemist. Ze zeggen dat je na een mk vruchtbaarder bent

20. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ja echt niet leuk dit. Ik zit nu met weeën op de bank.
    We willen het wel weer meteen opnieuw proberen. Het was zo gewenst.. Had je wel meteen alweer een eisprong dan Danif?
    Ik denk dat ik ovulatietesten ga proberen. Mocht ik wel weer zwanger raken weet ik dan in ieder geval ook hoelang ik zwanger ben, anders lastig als ik geen menstruatie heb gehad.

Deel Deze Pagina