Jorietje- 34 jr - ronde 10- zwanger!- zoontje 3 jaar Sallie- 26 jr - ronde 3 - nod 9 maart - zoontje 27 mnd Anna25- 27 jr - ronde 3 - nod 14 april ? - zoontje 19 mnd chanti- 23 jr - ronde 1- nod? - meisje 15 mnd Danif- 33 jr- ronde 2 - zwanger! - meisje 4 jr Scrat- 29 jr - ronde 2- Nod 28 maart - meisje 14 mnd Loesje86- 27 jaar- ronde 1- NOD nog onbekend- meisje 2 jaar Kleine aanpassing, onze zoon is vandaag 3 geworden! Hier alles zijn gangetje, ik was aan het begin van de middag flink misselijk en overgegeven. Vanavond ook misselijk maar niet overgegeven. Dan heb ik toch liever alleen ff s morgens misselijk dan de hele dag door, maar ja... ik mag niet klagen eigenlijk. Nu aan het aftellen naar de 1e echo van a.s. dinsdag. @Scrat: Weet niet wat voor operatie, maar zelf voel je het beste aan wat wel en niet kan.
Danif en jorietje gefeliciteerd! mijn galblaas is er uit gehaald met n kijkoperatie. Moet wel voorzichtig doen, maar hoop dat t wel gaat lukken.
Jorietje nog gefeliciteerd met je zoontje! Sterkte chanti, weet hoe je je voelt. Het is zo gewenst idd.. Ik zocht toen een beetje rust bij het idee dat er iets niet goed is geweest, en dat het daarom mis is gegaan. Hopelijk stopt het bloeden snel en kun je er weer voor gaan als je er aan toe bent. Haha Sallie zonde he, die weg gegooide zaadjes Maar je hebt over 3 dagen je eisprong zag ik dus je hebt nog tijd hihi! Scrat, oei klinkt niet fijn.. Waar had je dan last van als ik vragen mag? Snap wel dat je het wil proberen hoor, anders is er toch weer een ronde voorbij he..
Anna, dat helpt me nu ook inderdaad. Het zal wel niet goed zijn geweest dus had ik nu de mk niet gehad was die later wel gekomen. . Hoe is het verder met jou? Jorietje, nog gefeliciteerd met je zoon! Danif, super joh! Nou is het wel erg duidelijk! Hopelijk ga je de eerste 12 weken fluitend voorbij Scrat, bijna je eisprong!! Voel je het al? Sallie jij hebt nu toch ook bijna je eisprong? Hier is het bloeden nu bijna gestopt. Volgende week dinsdag heb ik nog een echo om te kijken of alles weg is..
Snappen jullie dit? De eerste 3 testen waren van voor miskraam die daarna van tijdens en na de miskraam en de laatste van vandaag. Zo'n knaltest van vandaag heb ik nog niet eerder gehad. Het lijkt erop dat de hormonen stijgen ipv dalen, dat kan toch niet?
Nee ik lijk nog niks te voelen, maar mss voel ik momenteel teveel andere dingen in mijn buik. Het slijm lijkt wel weer goed te zijn (sorry). Ovulatietest nog geen knaller. wat gek dat ze weer oplopen. Kan t dat t wel nog goed zit dan? wil je geen valse hoop geven, maar vind dit wel n beetje vreemd. Anders even overleggen met de vk?
Ik word vanmiddag terug gebeld door de verloskundige. Ben benieuwd wat ze hierop te zeggen heeft. Heb ik me er net bij neergelegd krijg je dit, nu weer die onzekerheid. Zou gaaf zijn dat het toch geen mk was maar die kans is wel echt heel klein. .
Oooh wat spannend. Je hoort vaker dat er ondanks bloedingen meiden toch zwanger zijn. Misschien waren het er twee en zit er nog 1 in. Ik ga voor je duimen meid. Misschien kunnen ze een echo maken
Jaaa ik hoop het ook maar tegelijk mag ik van mezelf niet hopen. Had me er net bij neer gelegd. Net nog maar voor de zekerheid test gedaan ondanks dat het geen ochtendurine meer is. Dacht misschien lag het aan die ene test dat die net iets uitwijkt van derest ofzo. Maar weer heel donker en ook binnen 5 sec meteen al..
Ik werd terug gebeld, ze wist het ook niet en ik moet gewoon de echo afwachten volgende week.. nog langer in onzekerheid pff
Whaaaaa wat irritant, kun je niet eerder terecht voor een echo? Soms kunnen kleine echopraktijken sneller of in de avond
Hier kon het niet eerder. Bestaan er echopraktijken waar je zelf een afspraak kan regelen voor een echo zonder daar te blijven als je zwanger bent?
Ja, bij ons in Leeuwarden kun je zelf afspraak maken met een onafhankelijke echopraktijk en je kan in het ziekenhuis terecht. Daar duurt alles langer
Ow dan ga ik eens even goed zoeken. Ik ken hier wel praktijken waar ze pretecho's doen maar ik geloof geen vroege (inwendige) echo's. .
Wat raar chanti.. Lijkt mij dat de testen niet op lopen als het fout is gegaan.. Hopelijk zit het gewoon goed! Je hoort idd wel vaker dat meiden ondanks bloedingen toch zwanger zijn! Wel balen dat je tot dinsdag moet wachten pff... Zou proberen om niet meer te testen.. Je maakt je eigen alleen maar gek denk ik. (niet lullig bedoeld!) Ga duimen voor je! Met mij gaat t goed, menstruatie is over, ga maandag beginnen met ovulatie testen. Zit dan op dag 10. Heb van de week 25 testen ingeslagen dus kan mn hele cyclus bijhouden Hopelijk vind ik mn ei nu wel en is mn cyclus weer een beetje normaal.... Oeh scrat, ken ook iemand die last had van galstenen, ergggg pijnlijk moet dat zijn! Fijn dat het achter de rug is voor je!
Nou ik werd vanavond nog gebeld door vk. Ze kan dit ook niet verklaren. Kan van alles zijn! Of mk en hormonen zijn van slag of mk van tweeling dat er nog 1 vruchtje zit of de bloeding was totaal iets anders. . Ik zal gewoon dinsdag de echo af moeten wachten. Vind het nu wel spannend. .