Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Anna, 25 testen? Haha Ik heb er 10 gehaald en mijn man vond dit wel eens genoeg zo haha

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Chanti: wat ongelovelijk spannend is dit voor je. Sterkte de komende dagen

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ja 25 testen :D
    Best veel idd maar wil eigenlijk vanaf dag 10 al beginnen en kijken hoe t loopt, en zodat ik m ei zeker niet kan missen. Mocht ik nu weer zo'n lange cyclus hebben dan kan ik tegen de gyn zeggen dat ik vanaf dag 10 heb getest en geen eisprong heb gevonden. En ach, ze kosten maar 2,50 voor 5 stuks dus dat is nog wel te overzien hihi!!

En jij nog even volhouden meid, dinsdag meer duidelijkheid. Erg vervelend zo hoor... Maar het kan dus nog zeker de goede kant op!

Ben een beetje aan het rondkijken voor een peuterbed/kamer. Iemand tips??

4. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ja wel slim Anna! Heb je die van de action?

Hier is de hoop op evt een 2e vruchtje wel vervlogen. . Donderdag en vrijdag bloedde Ik bijna niet meer en alleen iets bruin bloed. En ja hoor vandaag kreeg ik weer hele erge krampen en opnieuw Veel bloed.
    Misschien nu mk van 2e vruchtje of er was nog wat achter gebleven. . Maar hoop is nu wel weg.

5. scrat

scrat Niet meer actief

Jeetje chanti, wat erg zeg! Knuffel!!

Ik krijg hier geen duidelijkheid met mijn ovu testen...
    Mijn gevoel zegt dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad, maar snap t niet helemaal meer.

6. scrat

scrat Niet meer actief

Wil t toch ff plaatsen als t mag.
    ik heb altijd n regelmatige cyclus (mijn handtekening hieronder klopt).
    En heb flink wat krampjes en had straks gevoel dat er iets plopte en al n paar dagen dat draderige slijm (sorry).
    Heb ik mijn eisprong nu gehad? Of zal hij nog komen?
    De laatste test lijkt namelijk weer n heel stuk minder.
    hoop dat de foto duidelijk genoeg is ;)

7. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Die een Na laatste is het donkerst. Is die van gisteren? Misschien had je gisteren je eisprong?

8. scrat

scrat Niet meer actief

Klopt. Die is van vanmorgen (geen ochtendurine).
    De laatste is van n paar uur geleden.

9. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Oja staat ook datum bij, duhh:p
    Maar denk het dan ook vandaag! wel goed geklust? Hihi

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Weer een teken van leven van mij! ;).

Chanti: wat word jij heen en weer geslingerd zeg! Lastig hoor... Ik heb nog hoop voor je, door je testen en omdat ik hetzelfde heb gehad bij zoontje... Dus ik blijf duimen tot dinsdag!

Scrat: ik heb geen verstand van ovulatie testen, Sorry. Maar lees wel dat ze vaak echt knallen moeten, dus zou voor de zekerheid nog wel even door testen. Het kan natuurlijk ook dat je ergens voor of na die donkerste test je ei hebt gehad...

Anna: jij hebt genoeg te testen dus! ;). Dat moet met tweede plas ofzo toch?! Mag je dan wel gewoon drinken enzo? Lijkt me praktisch gezien zo onhandig... We duimen voor je!

Jorietje: fijn dat alles goed gaat, jij hebt ook dinsdag een echo toch?

Dani: woow, die cb is echt goed he! Gaaf om het zo te zien, denk dat als ik zwanger ben ik er ook zo een zou doen, gewoon omdat het er zo mooi staat... Nog nergens last van verder?.

Hier: zit nu volgens mijn app op de tweede van de drie meest vruchtbare dagen ( als ik van 24 dagen cyclus uitga). We hebben gister en vandaag geklust, en wil morgen ook. ( daarvoor ook wel, maar niet iedere dag). Ik hoop dat het effect herdt! Is voor het eerst dat we gericht klussen, maar vind dat toch wel raar hoor .. het is wel leuk, dus dat is het niet. Maar het voelt meer beladen ofzo...

Jullie verder nog nieuws of andere leuke dingen te vertellen?! ;).

11. scrat

scrat Niet meer actief

Net n positieve ovulatietest, al moet ik erbij zeggen dat ik vrij weinig had gedronken en de plas dus best geconcentreerd was.
    Hoop dat t dan toch telt. ;) Heb wel al de hele morgen n beetje krampen in mjjn onderbuik.
    Afgelopen 2 dagen savonds geklust. Is dat genoeg?

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend scrat! Ik zou vanavond ook nog doen denk ik . Want heb gelezen dat ei pas 24-48 u na posi test springt, stel dat het 48 is bij jou, dan zit er wel 3 dagen tussen.... Wel fijn dat de test duidelijk was!

13. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Spannend! Ik las wel ergens dat de beste tijd voor de test tussen 12.00 en 20.00 uur is en dat je elke dag op zelfde tijdstip moet testen..
    Ik zou inderdaad vanavond of morgen het nog wel even gezellig maken! ;)

14. scrat

scrat Niet meer actief

Ow ik las tussen 10 en 20u. De test van vanmorgen was rond 11u.
    bedankt voor de tips

15. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Toch een positieve scrat? Want op de foto die je hier liet zien waren ze volgens mij allemaal niet positief. Heb zelf nog geen positieve gehad de vorige keer maar schijnbaar moet ie echt knallen idd!
    Zou ook vanavond nog even gezellig maken, ei spring binnen 24-48 uur zoals Sallie zegt.

Ik ga morgen beginnen met testen. Idd niet met het eerste plasje. Vorige keer heb ik het elke keer rond 12.00 gedaan, sochtends gewoon geplast en bij t ontbijt een glaasje melk oid. en dan dus tot 12.00 niks. Dan heb ik toch een paar uur niet geplast en gedronken.

Wat klote zeg chanti... Hopelijk heb je dinsdag echt meer duidelijkheid. Snap dat je de hoop hebt opgegeven, maar je weet het nooit he?!

Hier verder nog een beetje rotnieuws... Mijn man moet de komende weken ergens anders werken, in de kost :( Zul je net zien dat ik op woensdag ofzo mn ei heb....

16. scrat

scrat Niet meer actief

@anna dat zou balen zijn als je n ronde over moet slaan.
    Ja, had vanmorgen een test waarvan t streepje duidelijker was dan de controlestreep, had ik nog niet eerder gehad.
    weet niet of t de eisprong is of waar t aan ligt (tussen mijn oren?), maar moest net mijn knoop even los maken omdat mijn buik ineens n beetje opgezet leek.
    Lijkt me erg vroeg haha, dus waar t wel aan ligt, geen idee...

17. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Zou idd erg vroeg zijn hihi, kan van alles zijn denk ik hoor. Misschien je darmen een beetje van slag ofzo?
    Fijn dat je zo'n knaller had op je test, nu weet je zeker dat je ei op springen staat toch.. Lekker gezellig maken en over 2 weken een positieve test ;)

Hier vanmiddag een hele negatieve ovulatietest haha maar goed het is ook pas dag 10.. Kan best dat ik mn ei pas op dag 25 heb ofzo :p maar zo mis ik m iig niet haha en zo weet ik ook zeker of ik wel of geen ei heb. lekker doortesten dus hihi!

18. scrat

scrat Niet meer actief

Hopelijk meldt jouw ei zich ook snel ;)

Ik heb nu al 3 positieve ovutesten, waar moet ik nu van uit gaan?
    want vanmorgen was de test dus nog steeds knalpositief.
    Voor mijn gevoel is mijn ei geweest maar weet dus niet of dat kan.

19. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ff lekker ego, sorry.... Begin nu toch wel zenuwachtig te worden, zo meteen eerste echo.... Ben nog zenuwachtiger als bij onze eerste

20. scrat

scrat Niet meer actief

Succes! Komt vast goed

Deel Deze Pagina