Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hoi meiden
    de zoektocht is nog in volle gang haha :p
    Vanaf maandag hele lichte streepjes en vandaag is ie donkerder dus hopelijk loopt het zo op en heb ik volgende week ergens mijn ei!

danif, hoorde ook dat het bij een 2e allemaal sneller gaat idd. Ik moet zeggen dat ik bij de zwangerschap van mijn zoontje al snel mijn broeken niet meer aan kon en mn buik groeide ook hard in het begin. Dus dat wordt nog wat hihi! Maargoed ik kon het ook niet voor me houden, dus dat zal de 2e keer ook wel niet lukken.

Chanti hoe voel je je meid?

2. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Hoihoi,

Hier gaat het herstel lichamelijk elke dag ietsje beter. Maar mentaal elke dag slechter. Het besef begint steeds meer te komen en ik kan het nog moeilijk verwerken.
    Sorry dat ik nu even niet zoveel meer reageer maar ik mag 6 weken niet zwanger worden en ik moet het allemaal even op een rijtje zetten, dus ik wil het zwanger worden even voor zover dat lukt naar de achtergrond schuiven.
    Maar ik verlaat jullie niet en ik hoop dat er nu iemand eens gauw weer met goed nieuws komt! !!

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Sterkte meid! En ik kan me heel goed voorstellen dat je nu even niet zoveel behoefte hebt om hier te gaan zitten reageren. Een aantal meiden zwanger en een aantal druk bezig met zwanger worden en jij moet wachten terwijl je zo graag wilt! Dan is het niet meer dan logisch dat je even geen zin hebt om hier mee te kletsen. Nogmaals sterkte en hopelijk gaat ook voor jou het zonnetje binnenkort weer schijnen!

4. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ja chanti ik vind het ook heel begrijpelijk. Veel sterkte meit

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik loop idd ook met vrij losse broeken, niet dat mijn buik al groeit, maar het zit gewoon niet lekker als het wat strakker zit.

Borsten groeien hier ook als kool :D En verder echt met vlagen misselijk en kokhalzen. Dat gaat de hele dag door, bah! Maar ja we moeten het er mee doen!

Verder heb ik s avonds (vooral als ik overdag nogal druk ben geweest) behoorlijk last van mijn onderrug / bil. Echt een heel vervelend stekend pijntje. Maar als ik me overdag rustig hou, heb ik er geen last van, dus ja dan maar rustig aan doen overdag, we hebben tenslotte nog even te gaan ;)

6. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ja een strakke broek zit gewoon niet zo lekker. Ach de komende dagen maar rokjes aan en snel over op zwangerschapbroeken die zitten alltijd heerlijk

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    1e echo afgelopen dinsdag gehad en de volgende op 14 april...
    Bloedprikken was alleen gigantisch mislukt, heb hele dunne adertjes en ze prikte net mis, wat dus een mega blauwe plek opleverde :x
    Ik ben al geen held met prikken en nu moet ik dus aankomende week nog ff naar het lab om te laten prikken, vk durfde het niet meer ;)

Aankomend weekend gaan we het mijn ouders en schoonmoeder vertellen :) Ben zeer benieuwd hoe ze reageren

Wanneer heb jij je echo?
    Zullen we de afspraken ook in de lijst vermelden? Dan kunnen we het wat makkelijker bijhouden...

8. scrat

scrat Niet meer actief

sterkte chanti!!

9. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik kan me pas bij week 6 hier aanmelden. Ik dacht dat ie bij week 10 pas een echo krijgt maar kan dus ook eerder? Ik vind het bijhouden een goed plan

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ja bij ons maken ze de 1e echo rond de 8 of 9 weken en dan de termijnecho rond de 12 weken. Bij 8 of 9 weken moet er een kloppend hartje te zien zijn. Veel meer zie je ook niet hoor, maar wel echt een 'knipperlichtje', de bevestiging dat er nieuw leven komt :D

Ik ga de lijst ff terugzoeken ;)

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Sallie- 26 jr - ronde 3 - nod 9 maart - zoontje 27 mnd
    Anna25- 27 jr - ronde 3 - nod 14 april ? - zoontje 19 mnd
    chanti- 23 jr - ronde 1- nod? - meisje 15 mnd
    Scrat- 29 jr - ronde 2- Nod 28 maart - meisje 14 mnd
    Loesje86- 27 jr- ronde 1- NOD nog onbekend- meisje 2 jr

Jorietje- 34 jr - ronde 10- zwanger!- zoontje 3 jr - 2e afspraak VK 14 april
    Danif- 33 jr- ronde 2 - zwanger! - meisje 4 jr

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden, hoe is het met jullie allemaal?!

Anna: spannend! Zou echt fijn zijn als je ineens, BAM, een knaller hebt en een duidelijk ei! En dan hoppa, aan de klus!

Chanti: ik snap het helemaal hoor! Behalve dat je nu niet zwanger bent en mag worden voor komende weken, ook nog een eierstok kwijt. Probeer maar te genieten van je meisje nu, en desnoods even niet op zo idd. Dan is het misschien minder confronterend. Kan je er wel goed met je vriend ( of iemand anders ) over praten?!

Jorietje en dani, het lijkt me zo bijzonder om voor de tweede keer bezig te zijn met dingen als zwangerschapskleding enz.

Scrat: hoe is het met de testdrang? ;).

Hier was ik vanmiddag bij de action, kom er ongeveer een keer in de twee weken... Dus ik kon de testen niet laten liggen, ik dacht, kan ze maar in huis hebben. Ik had vannacht gedroomd dat ik een goede eerste echo had, dus dat was toen ik wakker werd even een tegenvaller :D.

Verder vanmorgen ineens heel veel ( sorry) waterige afscheiding, dat heb ik echt nooit. Hopen dat het wat betekent, na vorige maand hoop ik nergens meer op.....

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sallie- 26 jr - ronde 4 - nod 31 maart - zoontje 2,5 jr
    Anna25- 27 jr - ronde 3 - nod 14 april ? - zoontje 19 mnd
    chanti- 23 jr - ronde 1- nod? - meisje 15 mnd
    Scrat- 29 jr - ronde 2- Nod 28 maart - meisje 14 mnd
    Loesje86- 27 jr- ronde 1- NOD nog onbekend- meisje 2 jr
    Jorietje- 34 jr - ronde 10- zwanger!- zoontje 3 jr - 2e afspraak VK 14 april
    Danif- 33 jr- ronde 2 - zwanger! - meisje 4 jr

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik zou graag mee willen kletsen sommige groepen zijn inderdaad zo vol en is prettig om een rustig groepje te lezen dan hou je het nog bij wat iedereen zegt

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi Lenny, dat kan hoor! We hadden veel 'leden', maar een aantal zijn al afgehaakt.. Dus welkom!

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    gezellig :-D

17. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Welkom, zet je jezelf erbij

18. scrat

scrat Niet meer actief

Welkom.
    Sallie hopelijk wordt je droom snel werkelijkheid.

heb stiekem getest vandaag hihi, maar was nog wit (logisch).
    Verder last van hoofdpijn, steken in onderbuik en uitslag/puistjes.
    weet t ook niet meer, kan best voor de gek gehouden worden...

19. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland

Oe spannend scrat, die laatste week is zoooooooo spannend. Bij mij waren kV testen het gevoeligst

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend Scrat! Jammer van de witte test, maar ook niet echt verrassend hihi.... Welke test had je?

Stom he al die kwalen, je denkt bij alles wat te voelen. Al heb ik nu wel echt het idee dat mijn ( ieniemienie grrr) borsten voller zijn!

Dani, nog erg misselijk geweest, of zakt het wat?

Chanti : zag toevallig vanmorgen dat ik hier typte dat je online was in dit topic, denk aan je hoor!

Deel Deze Pagina