Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Voor de vorige zwangerschap niet elke maand een eisprong, maar na de bevalling wel steeds elke maand duidelijk een ei, maar deze maand twijfel ik toch echt wel even

Vrouwenlichaam zit soms raar in elkaar he...

Wij hebben nog geen zin om te dokteren en kijken het nog een paar maandjes aan

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ha, ik heb jullie weer gevonden! Jullie hebben lekker gekletst ;). Welkom nieuwe meiden! Anna, ik zou voor ziekenhuis testen, moet kunnen op nod...

Ik ga proberen vol te houden, het is nog 8 dagen tot nod, ik voel hier totaal niks, dus denk dat er niks is ditx!

Wij hebben in vriendengroep 1 kindjevan 1,5. Verder schoonfamilie 4 van 0 tot 3, maar die zien we weinig. Zou het ook leuker vinden als vriendinnen ook al kindjes hebben, maar ga er mijn wens niet voor uitstellen....

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ps., hoeveel leden is nog handig?! Ik merk altijd aan mezelf dat als het teveel wordt ik afhaak...(a)...

4. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Bevalling was er 1 uit t boekje, heb er zelf ook echt van genoten. Zo kan men wel 10 kinderen krijgen. Moest wel lang persen, maar kindje bleef het goed doen met sterk kloppend hartje dus geen reden tot ingrijpen. GELUKKIG!!

5. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ik ook. En ik kan al die verhalen ook nie bijhouden. Dus nu stop??

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland

Hier ook! Waren een avondje bowlen. Was heel moe de weken ervoor, maar ineens alle energie die avond. Waren om 1uur thuis, half 2 vliezen gebroken bij tanden poetsen. Gaan slapen en werd om 6u wakker van de weeën. Om 12.55 was zoontje er, thuis. Geen hechtingen oid. Wel ook lang persen, maar ging prima!

7. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Ja idd Anna dat kunnen ze zo vroeg niet zien.. Snap dat je dan dus test wil doen..

Hier steeds meer bruin bloed.. Ongesteldheid zal er wel aankomen. Niet verwacht dat ik deze maand zo mis kon calculeren.. Maja..

Misschien idd nu een stop? Heb ik ook als er teveel komen. Al vind ik het wel lullig overkomen naar meiden die er nog bij willen...

Mijn bevalling was al lang.. Uuf en dan te bedenken dat die van jou 54 uur heeft geduurd chanti! Jeetje! Snap dat je nu extra bang bent. Had je gelijk heftige weeën? Of kon je ze nog opvangen? Hier bevalling van 28 uur met buik en rug weeën en super onregelmatig.. Uiteindelijk ook naar zkh aan de weeënopwekkers.. Ze kwamen zo onregelmatig. Soms met een minuut. Soms 5 min. Soms zelfs een 15 min. Maja tweede gaat makkelijker zeggen ze! Moed houden chanti. Die 'poepen' we er zo uit! ;) haha

8. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik probeer nog helemaal niet aan de bevalling te denken. Ik heb wel 6 maanden geroepen 'dat doe ik nooit meer'. Ik vond het echt een nare ervaring. Ze was een stereekijkertje met navelstreng om een armpje en haar nek. Probeer dat er maar eens uit te krijgen. Ik heb een ruggeprik gehad, maar die werd voor het persen uitgezet, auw auw. Maar ja je krijgt er zoveel voor terug ;)

Kunnen we een groep sluiten?? En ik zeg we, maar hoop wel dat ik erbij mag blijven

9. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Haha nou saai is het hier nooit hoor. Als baby en nu nog trouwens heel makkelijk kon/kan overal naartoe hoefde eigenlijk bijna geen rekening te houden met een bepaald ritme ofzo. Hij past zich heel makkelijk aan en sliep overal. Ook heerlijk Uitslapen hihi. Dus best verwend. Maar dat wil niet zeggen dat er hier geen driftbuien of drama dagen zijn hoor hihi.

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ondanks dat ik ben ingeleid en door een fout van de verpleging mijn weeën wat snel op gang kwamen, heb ik een prima bevalling gehad. 3x persen en hij was er.
    Mijn zwangerschap was ook zonder pijntjes en kwaaltjes, dus hopelijk ook zo bij de 2e.
    En wij hebben een druk maar makkelijk kind, nemen hem overal mee naar toe en hij vindt t prima. Doet alleen moeilijk als hij echt honger heeft of als hij heel moe is.

Gister ook bruin verlies, maar het is nog niet doorgezet. Hopelijk pas na het weekend ongesteld. Dan kunnen we daarna echt beginnen.

Wat betreft aantal leden, ik zit er net bij. Maar denk dat 10? wel een mooi aantal is, toch??

11. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Zitten nu op ongeveer 10 meiden denk ik?
    Vind dat ook wel goed eigenlijk... Anders kan ik het niet meer bijhouden en weet ik niet meer wie wie is haha!
    Maar hoe doen we dat dan? :)

Mijn bevalling was kort maar krachtig. S avonds nog weg geweest, terwijl ik de hele dag voorweeen had, maarja dan kan het dus ook nog lang duren. Op t moment dat ik in bed stap begint het echt en komen de weeen om de 5 min. In t ziekenhuis bleek ik 3 cm te hebben, op een gegeven moment waren de weeen niet meer op te vangen dus ruggenprik gevraagd. Toen hebben ze mn vliezen gebroken en kreeg ik een weeenstorm 1,5 uur lang, heb daar ooi echt een beetje een trauma van. Was echt onmenselijk.. (vond ik dan hihi) toen ze me kwamen halen voor de ruggenprik had ik ineens 10 cm, 2x persen en hij was er! Paar hechtingen, maar was allang blij dat ik niet helemaal uitgescheurd was!! Heb er vanaf de eerste echte wee in totaal 5,5 uur over gedaan. Super snel dus.......

Als ik jullie verhalen zo lees.. Moet er niet aan denken zo lang pfffff!!! Respect hoor! Amy en Sallie waren ook zo snel hihi! En ze zeggen idd dat de tweede sneller gaat!
    Maar probeer er nog niet aan te denken haha!

12. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Eigenlijk apart dat elke bevalling weer zo anders is. .

Heeft iedereen het lijstje ingevuld? Zullen we dan dit aantal zo houden?

13. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Brondy - 28 jr - ronde 0 - nod 11 januari
    Sallie - 26 jr - eerste ronde - nod 18 januari
    Ladycake - 26 jr - eerste ronde - nod rond 20 januari
    Anna25 - 27 jr - eerste "echte" ronde - nod 18-19 jan (?)
    chanti - 23 jr - eerste ronde - net ong geworden
    Jorietje - 33 jr - 9e ronde (?) - nod 20 januari (?)
    Sharon - 25 jr - 7e ronde na ma - NOD 8 januari (?)
    Puck - 28 jr - 3e ronde - nod +/- 9 februari
    Amy1983 - 30jr - 1e ronde - net ongi

9 klopt dat? Ik dacht dat we met nog meer waren?

14. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Sharon - 25 jr - 7e ronde na ma - NOD 8 januari (?)
    Danif-32jr - ronde 0 -spiraaltje er net uit

Ik stond er nog niet tussen

15. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland

En hopelijk is de 2de bevalling ook weer heel anders

16. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Nu met 10 dan? Mooi aantal toch?
    Alleen de topic opener heeft geen zin meer om mee te kletsen denk ik? ;)

17. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Hallo dames.
    Hier kan ik er niet meer omheen dat m'n menstruatie eraan komt. Vanmiddag even een dipje. Door naar de volgende ronde. Bel maandag wel even de gynaecoloog wat die heftige voorbloedingen na de curretage kunnen betekenen.. Heb gewoon maandverbandje nodig.. Balen..

Wel fijn dat we hier klein gezellig clubje hebben met allemaal zwangere vrouwen in 2014 hopelijk! Hihi. Misschien ideetje om erbij te zetten wat geslacht is van ons 1e kindje en leeftijd?

Groetjes.

Sharon - 25 jr - 7e ronde na ma - NOD 8 januari (?) - meisje 20 mnd

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Leuk meiden om al jullie verhalen te lezen. Ik vind het ook gezellig om met jullie te kletsen!

Was vanmorgen in de Action, en zag de testen liggen. Heb maar even twee pakjes meegenomen, voor die 3 euro.... Alleen nu brandt hij in mijn kast ;). Mijn banner klopt niet, of tenminste, ik heb op donderdag de 2e eisprong gevoeld, dus ben nu 8dpo. Ik voel etc helemaal niks kwa kwaaltjes trouwens. Maar wel x gehad dat ik overtijd was en vanalles voelde terwijl het niks was... Dus wat zegt het hè!

Sharon,wat piep voor jullie dat je ongesteld wordt nu, je hebt toch iedere keer weer hoop!
    leuk idee om andere kindjes erbij te zetten, al staat het in mijn handtekening . Ik ben benieuwd hoe jullie eerste kindjes heten, of houden jullie dat liever geheim?

Zoontje heet Sam.....

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sallie - 26 jr - eerste ronde - nod 16 januari - zoontje 26 mnd
    Sharon - 25 jr - 7e ronde na ma - NOD 8 januari (?) - meisje 20 mnd

Zo, meteen even mijn nod aangepast aan mijn eisprong. Ik zal even mijn banner aanpassen ook.....

20. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Aah balen Sharon!
    En Sallie ik wist niet dat ze testen hebben bij de action? Die zullen vast heel wat goedkoper zijn dan bij de drogist :)

Deel Deze Pagina