Haha, geen stomme vraag hoor! De vorige ronde van dag 7 tot 13 ofzo iedere dag, maar daarna waren we er zo zat van dat we een week niks sexen . Nu voor de tweede x rond ei, om de dag. Eerlijk gezegd vind ik dat beter... Wil dit X alleen iets langer na ei doorgaan, heb het idee vorige maand te vroeg te zijn gestopt .. Jij dan? . Zie nu dat we alweer op pagina 100 zitten...
Wij ook ongeveer een week lang om de dag en met de eisprong elke dag. vind het wel fijn dat we hier zo'n klein clubje hebben. Kunnen we het veel beter bij houden. Denk dat we ook wel redelijk op een lijn liggen. wij gaan voor de zomer weer naar cp. Was goed bevallen. Hoe gaat het verder met iedereen? Hier de hele dag door honger, dus beetje opletten dat ik het eten verdeel. Is soms nog wel eens lastig. Verder wat eerder moe, maar mag niet klagen!
Hè meiden, Vandaag weer bij de Gyno geweest. Na inwendig onderzoek denkt hij dat er iets in mijn blaas zit. Wordt verder onderzocht. Baby groeit goed en is nu 12 mm wat past bij 7 w4d dus klinkt goed. Afwachten of ze een oorzaak voor de pijn kunnen vinden. Wij hebben de laatste ronde 3 dan nadat de ongi was afgelopen het elke dag gedaan. Tot 4 dgn na de eisprong. Qua vakantie zijn we vrij snel gaan vliegen, met 1,5 jaar al. Eerst na Griekenland, jaar erop na Sint Maarten en jaar daarop Turkije. Ging allemaal voorbeeldig. @scrat, dat vele eten herken ik wel. Maar zit ook snel weer vol, heel gek.
Sallie- 26 jr - ronde 4 - nod 31 maart - zoontje 2,5 jr Anna25- 27 jr - ronde 3 - nod 16 april - zoontje 19 mnd chanti- 23 jr - ronde 1- nod? - meisje 16 mnd Loesje86- 27 jr- ronde 1- NOD nog onbekend- meisje 2 jr Jorietje- 34 jr - ronde 10- zwanger!- zoontje 3 jr - 2e afspraak VK 14 april Danif- 33 jr- ronde 2 - zwanger! - meisje 4 jr- vk 24 april Scrat- 29 jr - ronde 2- zwanger! - meisje 16 mnd - 1e echo vk 22 april
Hahahaha zie nu pas dat ik schreef een week niks sexen, wilde deden schrijven. Damn Autocorrect . Dani. Dat klinkt gek! Als in stenen of iets anders? Fijn dat het met baby wel goed is!! Scrat: ook iedere dag dus, mmm. Misschien toch ook maar doen... Honger herken ik ook van zoontjes zwangerschap!
Hier sinds vanmiddag bloed bij het afvegen. Ik weet t ook even niet meer. Snap dat t niet perse iets hoeft te zijn maar toch... de angst is er weer.
O jee, kan me goed voorstellen dat je daar angstig van wordt. Heb je veel geniest of met ontlasting druk gezet? Ik weet dat je het weet maar ga het toch typen : 50% van de Vrouwen heeft bloedverlies zonder dat het iets erg betekend. Ik ga voor je duimen meid, het moet blijven plakken!!!
O nee scrat, vervelend weer! Maar idd, het hoeft helemaal niks te zijn natuurlijk! Idd , bij ontlasting, of nog gevreeën?! Kan het ook van komen... Heb je ookbuikpijn?
Nee dat is t stomme. Helemaal niks gedaan. Wel al n week steken jn onderbuik, denk groeipijn? Nu lijkt t wat drukkend te zijn, maar ga me nu ook dingen verbeelden. Weet ff niet meer wat ik moet voelen. Kan alleen maar afwachten. Vk kan op deze termijn ook niks.
Het blijven beetjes bij afvegen, vanmiddag was het meer, maar ik ga nu ook veel vaker naar de wc om te controleren. Ik kan alleen maar afwachten vrees ik. Elk steekje o.i.d. lijkt nu anders te zijn,
Het lijkt te stoppen. Nu hopen dat t weg blijft. als t zo blijft, dan heb ik er wel weer wat vertrouwen in.
Ik meld me ook weer even, druk op mijn werk, dus heb momenteel even niet zoveel tijd. Alles gaat voor zo ver ik weet prima, a.s. maandag echo. Vind het wel spannend hoor, haal nu al van alles in mijn hoofd, stel dat het hartje niet meer klopt e.d... Pff dan zou mijn wereld echt instorten, maar ja we hopen maar dat het allemaal nog goed zit! En wat vakantie betreft, de planning is om met auto en caravan naar Italie te gaan, dat waren de plannen al voor ik zwanger was en die plannen blijven staan. Mocht het t.z.t. toch niet zo lekker gaan, dan blijven we dichter bij huis. Maar we hopen gewoon dat we lekker naar Italie kunnen! @Scrat: hopen dat het niks bijzonders was en dat het weg blijft!
Scrat, kan me voorstellen dat je er bang van wordt! Maar het kan heel onschuldig zijn hoor! En het is een goed teken dat het nu gestopt is. Probeer te genieten, meer kun je nu niet doen Chanti, raar he, ene dag licht en dan donker.. Hoeft dus volgens mij niet op te lopen. Gewoon doortesten hoor! Ik wilde er eigenlijk mee stoppen maar gelukkig niet gedaan! Wij hebben deze ronde zoiezo meer geklust heb ik t idee. Voor ik de positieve test had, om de dag/om de 2 dagen. Toen ik mn positieve test had 3 dagen achter elkaar. Hoelang blijft sperma nu eigenlijk 'leven'? Ene zegt 48 uur, andere zegt dat t wel 4 dagen kan zijn... Wij willen eigenlijk gaan vliegen, naar Spanje, Griekenland ofzo.. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. Hier op t wachtbankje... Vind t erg moeilijk moet ik zeggen pff!! Probeer mezelf niet gek te maken, maar ben er zo mee bezig.. Denk omdat ik nu weet wanneer ik mn ei heb gehad! Weet iemand of dit kan? Een positieve ovulatietest, maar geen eisprong? Ben er weleens bang voor, maar denk er maar aan dat ik de afgelopen keren dat t gecontroleerd is ook een eisprong heb gehad. En heb de dag erna wat lichte steekjes gehad dus het zal wel goed zijn
Scrat, zodra je zwanger bent komen er ineens heel wat zorgen bij hè.. Gelukkig gaat het nu iets beter! Anna, volgens mij blijft sperma toch 2-3 dagen leven? Hoelang Nog Tot je nod? Hier heb ik als het goed is deze week mijn ei. Maar mijn cyclus kan ook nog van slag zijn dus kan alleen maar hopen. Sinds de laatste ongi is gestopt klussen we om de dag. Denk Na de eisprong voor de zekerheid ook maar. Voor mijn bbz deden we HET niet gericht eigenlijk, meer zo van we zien wel wanneer we zin hebben. Ronde voor de bbz hadden we uiteindelijk niet geklust rond de eisprong en ronde van de bbz hadden we 2 dagen voor de eisprong geklust maar verder ook niet zoveel eigenlijk. Nu dus wel maar als het eitje uit mijn rechter eierstok komt gaat het dus niet lukken, dus hopelijk komt die links
Ja dat dacht ik ook, 2-3 dagen. Heb mn nod gezet op 16 april, 2 weken na mn ei.. Nog een week wachten dus, en wil eigenlijk wachten tot dat weekend denk ik, hou niet van turen... Maak mezelf alleen maar gek. Hoop voor je dat het snel lukt meid! Misschien iets minder kans nu, maar je bent volgens mij vrij vruchtbaar hihi dus dat zal wel goedkomen!