Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Update: net een heel klein beetje bruin bij het afvegen, dus waarschijnlijk word ik morgen gewoon ongesteld...Balen :(

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    He bah Anna! Dat zou balen zijn....

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ah nee Anna, balen...

Hier vandaag al de hele dag aan de diarree, ik hoef maar iets te eten of het loopt gelijk rechtdoor naar beneden (sorry).. Er blijft niks in, normaal al heel vervelend, maar nu ik zwanger ben dus nog vervelender, maar ja hopelijk is het morgen over..
    Tot nu toe is dat kleine beetje avondeten wat ik op heb (maar wat me totaal niet smaakte) erin gebleven.. Straks maar een kopje thee proberen..

4. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Aah nee Anna:(:(

Jorietje, vervelend. Verder wel fit dan?

En dames bedankt voor jullie geruststellende woorden:)
    Ik las vandaag ergens dat het 7 dagen duurt voordat het in de baarmoeder genesteld heeft (mocht het gelukt zijn), dus er zal wel niks aan de hand zijn

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Chanti: beetje slap, maar ja dat is logisch als er geen eten in blijft.. Maar goed nieuws, ben inmiddels al ruim 3 uur niet naar de wc geweest. Vandaag overigens een slechte dag voor MvM, bijna niet geplast, alles ging er via de achterkant uit :p

Ow en heb nu zóóóóóóóón trek in tosti, maar ja dat lijkt me niet echt heel handig :D Geen idee waar het ineens vandaan komt, maar alleen het feit al dat ik trek heb is voor vandaag al een groot pluspunt, dat heb ik de hele dag nog niet gehad!

6. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Oh balen Jorietje, hopelijk is het snel over!
    Erg vervelend, zeker als je zwanger bent!

Fijn dat je gerustgesteld bent chanti, hopelijk een positieve test binnenkort.

Hier nog niet doorgezet, hoop dat het niet doorzet, maar heb de laatste x ook een beetje bruin verlies gehad en de dag erna werd ik ongesteld dus ga er vanuit dat dat nu ook is. Baal er echt van.... Weer een ronde voorbij... Zitten pas in de 3e ronde nu, maar t voelt zo lang! Zei al tegen mijn man vanavond dat ik goed kan huilen hoor pff :)

7. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Anna, ja dat is ook vervelend! De hoop dat het nou eens gaat lukken lijkt dan steeds verder van je af te staan of niet?
    Maar ronde 3 valt inderdaad nog heel erg mee. Het zou nu toch snel eens kunnen lukken! ! Was je bij de eerste snel zwanger?
    En de anderen? Ben eigenlijk wel benieuwd hoelang jullie erover gedaan hebben bij de eerste?

En Jorietje, heb je je kunnen bedwingen? Hihi

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Koristje, bah hoop dat je je snel beter voelt!

Dani : fijn dat jij je steeds beter voelt!

Chanti: goedzo. Niet teveel zorgen maken!

Anna: we houden hoop!

Hier ronde twee zwanger bij zoontje, nu dus in 5... Denk Alweer dingen te voelen,irritant is dat! Heb volgende week ook vakantie dus niet testen is zo lastig ;)....

9. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    He meiden,

@anna en hoe is het nu, ik duim voor je dat het niet doorzet
    @jorietje, ziek en zwanger is killing, is het al beter?
    @sallie en chanti, het aftellen is begonnen, wanneer gaan jullie testen?

Ik was bij de eerste pas na ronde 9 zwanger, dus dat het nu zo snel gaat is een grote verrassing. Vorige keer geen ovutesten gedaan en ik was daarvoor jaren aan de pil

10. scrat

scrat Niet meer actief

Anna hopelijk is t iets anders en zet t niet door. Ik zou ook elke ronde te lang vinden hoor. Heb ook geen geduld wat dat betreft :)
    Jorietje hoe gaat het nu met jou?

Hier 3x zwanger in ronde 1. Dus heb wat dat betreft wel geluk.
    moet er wel bij zeggen dat ik steeds wel al een hele tijd van de pil af was, dat scheelt mss ook.

verder de hele dag door misselijk, niet fijn, maar mag niet klagen, want ik heb geen bloeding meer gehad.
    het kan dat ik iets minder op zp kom, dan weten jullie waarom.
    heb nu mijn handen even vol aan mijn dochter en mezelf.

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ff snel ego vanaf mijn werk, kon me gister niet inhouden en heb een tosti op het tosti ijzer gegooid en dat is erin gebleven :D:D:D En het smaakte me heerlijk, verder smaakte er gister (en vandaag ook niet) niks, maar die tosti was echt lekker!!!

Vanmorgen wel weer diarree, heb toch maar wat norrit genomen en dat lijkt zijn werk te doen, want het gaat nu wel aardig. Ben wel slap, maar ja dat is niet heel gek als er gister en vandaag niet veel eten in blijft...

Alleen smaakt niks me, dat is wel echt balen. Ik moet eten ook voor de kleine, maar heb geen trek en niks smaakt.. Dus vanavond maar weer een tosti bakken ;)

12. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Anna, heeft het doorgezet?

13. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hoi meiden
    Nou vanmorgen heeft het doorgezet hoor...
    Baal echt verschrikkelijk maar goed weet nu wel waar ik aan toe ben.
    Heb even mijn cyclussen op een rijtje gezet: eerste was 32, daarna 47 en nu dus 40 dagen. Lijkt er dus op dat mijn cyclus rond de 40 dagen zit nu. Klopt wel met de ovulatietesten dus, had mn ei op dag 26.
    Wanneer zouden jullie weer beginnen met ovulatietesten? Dag 18 ofzo? Aangezien ik ook een cyclus heb gehad van 32 dagen...

Ik was in de 2e ronde zwanger, is een miskraam geworden, daarna werd ik maanden niet meer ongesteld en dus hormonen voorgeschreven gekregen, en toen was ik weer in ronde 2 zwanger. Niet lang dus maar is uiteindelijk wel een jaar overheen gegaan.

Fijn dat je tosti eerin is gebleven Jorietje! Misschien elke dag een tosti maken dan maar? :D

Chanti en Sallie, spannend! Nog ff en jullie kunnen ook testen!

Vervelend dat je zo misselijk bent scrat, hopelijk voel je je gauw beter! Lekker rustig aan doen

14. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Mezelf naar ronde 4 gezet, en voor mijn nod hou ik maar 40 dagen aan, net als deze ronde.

Sallie- 26 jr - ronde 4 - nod 24 april - zoontje 2,5 jr
    Anna25- 27 jr - ronde 4 - nod 25 mei - zoontje 20 mnd
    chanti- 23 jr - ronde 1- nod 26 april - meisje 16 mnd
    Loesje86- 27 jr- ronde 1- NOD nog onbekend- meisje 2 jr

Jorietje- 34 jr - ronde 10- zwanger!- zoontje 3 jr - 3e afspraak vk 12 mei
    Danif- 33 jr- ronde 2 - zwanger!-meisje 4jr- vk 24 april-6 mei termijn echo
    Scrat- 29 jr - ronde 2- zwanger! - meisje 16 mnd - 1e echo vk 22 april

15. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ah jammer Anna! Ik zou toch rekening houden met dat je ook een cyclus van 32 dagen kunt hebben! Dus wel beginnen rond dag 14 ofzo!

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jammer Anna! Ik zou ook ruim testen denk ik!

Hier: net heeel lichtroze alweer, dag 19. Felle steken ook al de hele middag, dus ben bang dat ik deze ronde alweer als verloren kan beschouwen... Het is wel echt roze slijm, geen bloed, dus niet zoals de vorige rondes... Maar toch... Nouja, e VEB druk zijn met andere dingen maar en dan merk ik het wel!

17. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ja misschien toch maar weer vroeg beginnen.. Vorige keer op dag 10 maar dat lijkt me niet nodig. Denk idd dag 14-15 ofzo..
    Heb er volgens mij nog 12 liggen ongeveer, en ze kosten niks bij de action dus heb ze anders ook zo gekocht ;)

Spannend Sallie! Zo rot he dat wachten pff...
    Ga duimen voor je hoor

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Jammer Anna, maar je kan nu weer verder met een nieuwe ronde

Zou het een innesteling kunnen zijn Sallie?

Gister en vandaag geen tosti, al had ik er best wel een gelusten, maar ja tis niet elke dag tostidag :D
    Diarree is gelukkig weer over, ben wel wat sneller moe, maar dat komt waarschijnlijk door de 2 dagen dat ik bijna niet gegeten heb...

Trouwens zo leuk nu, alle (gratis) tijdschriften over zwangerschap en baby worden weer thuis bezorgd, kan weer lekker gaan zitten lezen!!

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wij gaan ook voor een tweede. Vanochtend spiraaltje eruit. Ik heb vaginisme, het deed knap zeer en ze kon het touwtje niet vinden, maar hij is eruit.

Voor het spiraaltje was ik onregelmatig menstruerend, dus we gaan maar rekenen.
    Door de vaginisme gaan we met spuitjes en potjes aan de slag :)

20. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    #1100 danif, 18 apr 2014
    Laatst bewerkt: 18 apr 2014
    Hè meiden, lekker vrij vandaag, even wat langer kunnen slapen was ik wel aan toe.
    @anna, wat balen zeg, heb je wat steun aan ml? Ik zou ook wat eerder gaan ovulatietesten. Je bent onregelmatig en straks mis je hem
    @ jorientje , je kan best elke dag tosti eten hoor, als je hem maakt met volkorenbrood en 30+kaas is het een gewone boterham. En als dat het enige is wat erin blijft.
    @sallie, is idd goed mogelijk dat het wat innesteling is. Nog wat vroeg voor je ongi toch

Deel Deze Pagina