Een tosti is voor mij met een witte boterham en wij hebben altijd belegen kaas, geen idee of dat 30+ is... Verder eten we wel altijd bruin brood. Vanmiddag met gebakken ei en dat ging er ook best in Kortom het gaat weer best hier!
Hoi meiden,. Jorietje, fijn dat er iig iets binnen blijft! Dani: heerlijk, een keer uitslapen . Chanti: hoe is het met de testdrang? Anna: zet het nog door? Scrat: hoe issie? Hier: ik was er van overtuigd van dat het geen innesteling kon zijn. Maar normaal is het meer echt bloed en zet het door, maar vandaag nog een klodder echt slijm met rood... Daarna niks meer. Dus we wachten af...
Jorietje, gelukkig dat het weer wat beter gaat! Sallie, ik hoop ook dat het een innestelings bloeding was! Gelukkig bleef het hierbij dus een ongi is het sowieso niet toch? Ik wil graag wachten tot mijn nod met testen. Mocht het raak zijn vind ik het leuker om meteen een knaltest te hebben dan dat ik moet turen. Maar ik ben ook erg ongeduldig dus ben wel een beetje bang dat Ik het niet ga volhouden haha Ik heb er wel weer een goed gevoel bij maar ik weet ook dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden dus is wel erg spannend
Chanti: alleen nog wat lichtroze, maar steeds minder! Normaal verandert het snel on veel bloed of iig oud bruin... Zullen we samen ' niet testen'. Ik wil volhouden tot woensdag ( tenzij ongi komt natuurlijk). Ik heb nog een action test in huis, maar ga gewoon voor dinsdag geen nieuwe kv halen!
Weer meer bloed :')... Ben echt even zwaar teleurgesteld.. vriend zegt dat ik niet meteen moet denken dat de ronde voorbij is, maar heb niet echt hoop meer zo....
Ja Dani, kon echt ff janken, bah... Het was wat bruin en beetje helderrood, maar wel zonder stolsels. Het komt alleen als ik toch al naar toilet ga. Maar voel nu best wel krampen, dus denk dat het zo wel doorzet... Heb een topic geopend bij zwanger worden, kijken of er ervaringen zijn. Ik word hier echt moedeloos van, heb het gevoel dat goed innestelen ook niet kan als er al zo snel bloed komt...
Ik snap dat je hier moedeloos van wordt, het klinkt ook als ongi. Als je niet probeerde zwanger te raken had je dan hier raar van opgekeken of lijkt het veel op je ongi?
Wat balen zeg Sallie! Zo word je cyclus ook wel erg kort of niet? Weet niet of dat erg is, ik heb alleen ervaring met lange cyclussen Snap dat je er moedeloos van wordt.... Fijn dat je weer wat eten binnen kunt houden Jorietje! Hopelijk gaat t nu steeds wat beter! Heb precies hetzelfde als jou Chanti, wacht ook liever tot nod, dan weet je het gelijk zeker! Hoop dat je voorgevoel klopt en dat je weer zwanger bent! Zou het zo leuk vinden als we allemaal zwanger zijn! Ik zie het af en toe ook niet meer zo zitten hoor... Zeker door die lange cyclussen, normaal heb je elke maand een kans, maar ik ben dadelijk weer een dag of 40 verder... Kan er helaas niks aan veranderen, maar ga 1 mei maar weer beginnen met testen, dan zit ik op dag 15.
Aah nee Sallie! Ik hoop geen ongi! Maar zou dat niet te vroeg zijn op dag 21? Of misschien een vroege mk, gaat natuurlijk nog best vaak mis voor je nod.. Je kunt nu, hoe moeilijk dat ook is, alleen maar afwachten. . Anna, Het is inderdaad erg balen dat je zo'n lange cyclus hebt! Dan moet je helemaal lang wachten Het moet nu aankomende ronde toch eens lukken hoor..
Dani: de eerste dag zou ik het wel opvallend hebben gevonden, omdat ongi meestal bruin start en ook wel met wat stolsels. Dit was echt roze/rood met slijm..maar vanmorgen dus wel bruin ( wel nog zonder stolsels). De rest van de dag, als ik gewoon loop enzo niks.. Chanti: ja het lijkt mij ook erg vroeg! Maar bij mij begint dat prutten (zoals ik het noem haha) altijd vrij vroeg, en dat is juist waarvan ik me nu afvraag of het wel goed is, want dan is het heel snel na ei... Heb jij al ergens 'last' van? Testen nog kunnen weerstaan?
Aanvulling, nu net even naar de wc. Best wel wat helderrood bloed, maar het stopt ook weer en dus geen bruin en stolsels zoals normaal... Wat denken jullie? Scrat, ben ook benieuwd hoe het is!
Chanti: vanmorgen wel dat ik ongesteld gevoel had, maar nu eigenlijk niet meer. Net wel met wc veegje weer gewoon bloed, maar lijkt nog niet op ongi...
Kon het testen niet laten, zien jullie ook het heeeele vage streepje dat ik zie?http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/502534-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-25-a-271.html
Geeft niet hoor meiden! Gewoon eerlijk zijn, vind het al heel fijn om tegen jullie te kunnen kletsen... Zijn wel mensen in het topic die wat zien btw, dus ben niet helemaal gek .