Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik hoop het zo sallie. Helaas zie ik geen streepje, maar ik kijk dan ook op mijn iPhone
    Probeer jezelf niet gek te maken he 😉

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Geeft niks hoor Dani. En dankje, nee ik maak mezelf niet gek...

3. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Hoe is het nu Sallie? Wanneer ga je weer testen? Misschien is het streepje met ochtendurine wel duidelijker!

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ola!

Het is nog streeds als ik toch al naar wc ga wat druppels helder bloed, maar verder niet...

Vanmorgen nog action gedaan, maar was weer uber vaag... Ook mindere verhalen over, maar kv ook tegenwoordig ..

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    ik heb een keelontsteking opgelopen. en ik ben ook meteen na het verwijderen van de de Mirena (donderdag) ongesteld geworden.

vraagje:
    voor zwangerschap was mijn cyclus onregelmatig. wanneer kan ik starten met een ovulatietest?

sallie: succes!

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lionel: balen van de keelontsteking, gaat je paas;)...

Ik zou zeker dag 10 wel met testen beginnen, zonde als je hem mist!

Bedankt voor succes, bloeden is zo goed als over, sowieso komt het er niet 'zomaar' uit...

7. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    spannend Sallie! Ik zou toch proberen woensdag pas weer te testen! Het moet ons lukken pas ( weer) op nod te testen toch?:p

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hihi Chanti, je hebt ook gelijk! Jij nog niet gezwicht?

Ja het blijft wel spannend hoor, en heel gek... Lijkt gewoon niét op ongi .

9. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    En een ongi zou anders nu toch echt wel doorgezet hebben lijkt me? Spannend hoor:D

Hier heb ik echt het gevoel dat ik weer zwanger ben. Dat had ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook al en toen klopte het ook dus hopelijk klopt mijn gevoel nu ook weer ;)

10. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Wat vaag allemaal Sallie.. Durf niet te zeggen wat het kan zijn. Maar zolang je niet ongesteld bent is er hoop hoor! Je lijf kan zo'n rare dingen doen... Dus even afwachten meid! Duim voor je

Chanti, ik hoop dat je gevoel goed is! Lijkt me wel heel fijn hoor, elke keer in de eerste ronde zwanger. Ik was opzich allebei de keren in de tweede ronde zwanger, maarja uiteindelijk heeft het wel een jaar geduurd... Hoop ook echt dat het deze ronde raak is... Denk weleens, moet er niet zo mee bezig zijn, maarja hoe doe je dat?! ;)

Lionne, ik ben ook heel onregelmatig, vorige ronde begonnen op dag 10, en mn ei kwam pas op dag 26. Ga deze ronde daarom op dag 15 beginnen denk ik. Zou in ieder geval optijd beginnen, dan kun je m zeker niet missen.

11. scrat

scrat Niet meer actief

Heeey lieve meiden,
    Ik ben er weer. Nog steeds flink misselijk, maar ben te nieuwsgierig naar jullie.
    morgen echo, ben heeeeel benieuwd! Hopelijk n kloppend hartje te zien.

sallie hopelijk heeft t niet doorgezet! Mss innesteling anders? hoop t voor je!
    chanti hopelijk is jou gevoel ook t juiste!
    Duim voor jullie!
    Lionne fijn dat je al zo snel ongesteld bent geworden. Sterkte met je keelontsteking!
    Hoe gaat t verder met iedereen? Fijne paasdagen gehad?
    Dochterlief vond t geweldig om eieren te mogen zoeken.

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ka dat is waar! Het is nu zo goed als over.... Heb er ook flink last van mijn borsten bij gekregen, dus het wordt steeds gekker. Of straks toch posi test, of ongi barst in alle hevigheid los ;).

Ik hoop het voor je meid! Vaak zit je gevoel er niet naast! Mocht het zo zijn, krijg je dan een vroege echo om uit te sluiten dat het bbz is?

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Anna, hoe is het verder met jou?

Ik weet ook niet wat het is, raar lijf haha!

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland

Heeej Scrat, wat leuk om weer wat van je te horen! Vervelend die misselijkheid, gelukkig heeft het een doel! Duim morgen voor je voor de echo, laat je het hier wel weten? Pasen was hier ook erg leuk. Mannetje vond de gezelligheid heerlijk volgens mij!

En idd, het is niet doorgezet....

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Sallie en Chanti: ik duim voor jullie!

@Scrat: Spannend morgen. Hoe laat mag je?

@Anna: Hoe ist met jou?

Hier alles prima. Misselijkheid is gelukkig een end over, weet alleen niet of het door de medicijnen komt of dat het echt over is. Morgen en woensdag werken, dus gebruik nog wel ff de medicijnen, daarna stoppen om te kijken of de misselijkheid zonder medicijnen ook wegblijft... I hope so!

16. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Sallie, spannend! Kan best een innestelling zijn geweest denk ik hoor. Hopelijk over een paar dagen een positieve test!

Jorietje, fijn dat je nu in ieder geval niet misselijk meer bent. Lijkt me echt vervelend! Meestal is het na 3 maanden ongeveer over toch? Hoop voor jou dat je straks zonder medicijnen lekker van je kleintje in je buik kan genieten

Scrat, leuk!!! En spannend! Veel succes en plezier morgen!

Hier geen nieuws eigenlijk.. Volgende week ergens maar weer beginnen met ovulatietesten... Moed zakt me af en toe wel in de schoenen, wil zo graag weer zwanger zijn.. Maar goed mag niet klagen, soms hoor je verhalen dat t jaren duurt dus ronde 4 valt dan nog mee he. Vind het alleen zo vervelend dat mn cyclus zo lang duurt... :( Mijn cyclus is net zolang als normaal gesproken 2 cyclussen dus het wachten duurt zo lang. Ei pas op dag 26 vorige keer dus ja dan zijn er al bijna 4 weken voorbij, en dan nog 2 weken wachten en dan is het wel heel frustrerend als je weer van voor af aan moet beginnen zeg maar..

17. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ik kon het niet meer volhouden, heb toch getest vanmorgen!

Bijgevoegde bestanden:

18. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    @ Anna, ik kan het me zo goed voorstellen. Het is ook gewoon niet eerlijk dat ik hier meteen in de 1e ronde alweer zwanger ben en jij nog steeds niet. Ik hoop echt dat je gauw zwanger bent!!

Jorietje, fijn dat je misselijkheid over is! Zou mooi zijn als je kunt afbouwen met die medicijnen!
    Scrat, nu jij nog! En succes met de echo, laat je het ons weten? Ben zo benieuwd!

Sallie, hoe is het nu bij jou? Nog in kunnen houden met testen? 1 dag voor nod al :)

19. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Chanti: Ik ben geen tuurder maar zie wel een streepje :D:D
    Ik zeg gefeliciteerd!! En welkom bij de club ;)

20. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Yeah Jorietje ziet een streepje! Hihi:p:p
    Dank je!!

Deel Deze Pagina