@chanti jaaaaaaaahhhh je bent zwanger!! @anna kan ik me voorstellen hoor, iedere ronde wachten is al niet leuk en dan ook nog zo'n lange cyclus...hopelijk voor jou ook deze ronde n positieve test! ik heb vanavond om 19:30 echo en dat duurt zoooo lang...
Hoi meiden! Chanti: jaaaaa gefeliciteerd meid! Super! Ben blij voor je! Scrat: hoe was de echo? Hier: kv test negatief, bloeden weg, ik snap er niks meer van. Heb het idee om even naar de huisarts te gaan, gewoon voor mijn gemoedsrust.. Als dit ongi was ( wat ik me amper voor kan stellen), heb ik dus een cyclus van 19 dagen gehad. Als het geen ongi is, wat dan wel... Vanmiddag twee uur paardgereden en geen druppel, dat is bij mij geen ongi... Word er beetje gefrustreerd van...
@Sallie: Wanneer dacht jij dat je je ei had? Misschien toch een innesteling en nu te vroeg getest? @Scrat: Hoe was de echo??
Oké, maar in theorie zou het wel kunnen Lastig hoor wat je nu moet doen.. Persoonlijk loop ik nooit zo snel naar de HA, ik kijk het altijd maar even aan, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als jij morgen de HA wil bellen, moet je dan gewoon doen!!
Scrat, waar blijf je?! . Jorietje: het is meer omdat ik vaak minimaal al vanaf dag 21 bruine afscheiding heb... Als ei dan rond dag 10/11 is, lijkt innesteling me lastig .. dat wil ik aankaarten. Ben dan van de 24 zo'n 9 dagen bloed aan het verliezen... Maargoed, wie weet zeggen ze dat ze niks doen, maar kan het vragen... Heb iig ovulatie testen besteld!
Ik keek nog de laatste x voor het slapengaan, maar nog steeds geen scrat! Hoop dat alles goed is meid!
Thanks meiden! Ik hoop ook dat het goed is gegaan met Scrat. Hopelijk was alles goed dat ze het gevierd heeft en dat ze even geen tijd had voor ons Sallie, Ik zou ook de ha bellen. Of de vk, ik weet nooit wat het beste is in zo'n situatie. Als een ongi klinkt het indd niet. Misschien een innestelingsbloeding maar lijkt me ook wel beetje vroeg. Misschien ben je zwanger en was dit gewoon iets bloed van een adertje of iets anders ofzo, of misschien een vroege mk? Al hoop ik heel erg van niet.. Morgen op je nod misschien voor de zekerheid toch nog een test doen? Heb je je ei trouwens gevoeld? Misschien toch een langere cyclus dit keer? Lastig hoor, je lichaam kan je soms zo voor de gek houden. .
Chanti: ga je al snel bellen voor echo? Lijkt me extra spannend voor je... Ik heb de huisarts gebeld, morgen om half 9 terecht. Vanmorgen, toch nog maar, kv gedaan. Doe hem er bij als bijlage, hij is niet Omo en zie het eerder dan gister, maar amper op de foto te krijgen.... Ik ben benieuwd wat huisarts zegt, hij kan zelf echo's maken, dus ik hoop dat hij iig kan zien dat alles schoon is ofzo. Verder nog steeds ongi krampen, zere tepels, heeeeel klein beetje bloed tijdens naar toilet gaan, en verder niks... Mijn ei was denk ik op de 12e, dus. U 11 dagen geleden. Maar denk wel dat test dan iets duidelijker had moeten zijn, ik geloof er niet meer in dat ik zwanger ben.... Scrat, joehoeeee!,
@Sallie: Ik snap het, ja dan is het misschien handig om er even naar te laten kijken. Succes morgen bij de HA. Enne ik zie niks op je test...
Spannend sallie, ik ben benieuwd wat hij zegt. Ik heb volgende week dinsdag een afspraak bij de gyn voor nacontrole. Ik ben dan nog maar 4,5 week zwanger, ik hoop dat hij alvast kan kijken op de echo maar vraag me af of dat niet te vroeg is..
Ik ben ook benieuwd, zal het zeker laten weten . Bij zoontje had ik ivm het bloedverlies een vroege echo, ook rond de 4 weken. Daar was al een zwangerschapsring ( zo'n zwart rondje) op te zien! Vk zei toen dat dat norna was voor die termijn, als je dat ziet weet je iig dat het in je baarmoeder zit!
Sorry!! Lag gisteren op tijd in bed. Was erg moe. maarrrr er was een knipperende pixel te zien! sallie kan best hoor. Ik had ook pas een positieve test op of rond mijn nod. ik hoop t nog steeds voor je!
Sallie- 26 jr - ronde 4 - nod 24 april - zoontje 2,5 jr Anna25- 27 jr - ronde 4 - nod 25 mei - zoontje 20 mnd chanti- 23 jr - ronde 1- nod 26 april - meisje 16 mnd Lionne- .. jr- ronde 1- nod onbekend- meisje 22 mnd Jorietje- 34 jr - ronde 10- zwanger!- zoontje 3 jr - 3e afspraak vk 12 mei Danif- 33 jr- ronde 2 - zwanger!-meisje 4jr- vk 24 april-6 mei termijn echo Scrat- 29 jr - ronde 2 (ronde 1 v.mk) - zwanger! - meisje 17 mnd - 7 mei echo gyn
He meiden, Even niets van me laten horen en ik zie dat er super veel gebeurd is. Ik was zo moe, ik ben gister om 20 uur mijn bed in gedoken. Maar kunnen slapen ho maar, zo gek... Alle puf is er op dit moment uit, echt vreselijk. Maar gaat weer over..... @chanti meid wat ontzettend goed nieuws, gefeliciteerd, ik zag een goede streep voorbij komen en dan nog voor je nod dus helemaal SUPER!!!!!!! @sallie, wat spannend zoals ik het lees lijkt het alsof je toch een wat langere cyclus hebt en net wat te vroeg test. Ik hoop dat de strepen snel gaan oplopen meid, ik ga duimen!!! @scrat, woehoe het hartje klopt wat een geruststelling zeg. Nu tijd om te beseffen dat het echt zo is. Je wordt dit jaar nog een keertje moeder. @jorietje, fijn dat de misselijkheid afneemt. Vreselijk om te hebben. Gelukkig ben ik alleen wat weeïg. Ben jij ook zo moe (geweest) ? @anna kan me goed voorstellen dat je frusti wordt van de die lange cyclus. Nog langer wachten vreselijk. Ik hoop dat je snel streepjes ziet. Zo ik ga slapen, tenminste proberen. Alleen morgen nog werken en dan een weekje meivakantie ( lees uitslapen)