Zwanger worden tweede kindje 2014

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door joy1980, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    He meiden, ik was even te druk om te lezen of te reageren. Maar OMG wat heb ik veel gemist. Wat ontzettend slecht nieuws Anna, wat Moet jij in de rats zitten en ook die onduidelijkheid erbij wat rot voor je. Ik ga dik duimen draaien dat de uitslag morgen positiever is!!' En scrat ook voor jou vervelend nieuws jakkes. Wat vervelend dat ze zo onduidelijk zijn wat het verloop is. Heb je kansberekening ofzo gekregen? Zodat je het een beetje in kan schatten. Ook voor jou duimen draaien

Het is wel ongelovelijk hoeveel pech ons groepje heeft. Dat is toch heel raar en klopt niet helemaal met de statistieken.

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Scrat: Ah nee hè, wat een onzekerheid nu zeg... We kunnen nu alleen maar hopen dat het goed blijft gaan!!

@Anna: Succes morgen! We leven met je mee en hopen dat alles goed mag komen

Hier dan even wat leuk nieuws... Ik heb vandaag gebeld voor de 20wk echo en dat wordt 2 juni! Ik ben dan 19 weken, ze doen daar alleen die echo's op maandag en de 9e is het Pinksteren dus doen ze die week geen echo's ;) Week erna zijn we op vakantie, vandaar gekozen voor een week eerder. De 20wk echo mag/kan tussen de 19 en 22 weken begreep ik. Hoop dat alles goed zal zijn! Maar eerst maandag maar weer de controle bij de vk :)

------------------------------------------------------------------------
    Sallie- 26 jr - ronde 4 - nod 24 april - zoontje 2,5 jr

Zwanger:
    Jorietje - 34 jr - 26-10-2014 - zoontje 3 jr - vk 12 mei & 20wk echo 2 juni
    Danif - 33 jr - 19-11-2014 - meisje 4jr- vk 19mei - 29april termijn echo
    Scrat - 29 jr - 6-12-2014 - meisje 17 mnd - 7 mei echo gyn
    Chanti - 23 jr - 03-01-2015 - meisje 17 mnd - 29 apr nacontrole bbz (misschien echo)
    Anna25 - 27 jr - ? - zoontje 21 mnd - 7 mei eerste echo

3. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Bedankt voor de lieve woorden meiden!
    Ik hou jullie op de hoogte. Ben erg nerveus dus ga maar lekker slapen, morgen vroeg op..

Ja scrat als je t niet vertrouwd gelijk om een echo vragen hoor! Je kan niet voorzichtig genoeg zijn vind ik.

Danif nee klopt niet echt he, 4 van de 6 pech de laatste weken... Hopelijk komt t snel goed met ons en kunnen we weer over gezellige dingen kletsen!

Jorietje wat een leuk vooruitzicht!! Volgens mij kan dat met 19 weken prima hoor, kan inderdaad een paar weken schelen, ik had de echo toen iets na de 20 weken, maar een vriendin van me had m ook iets eerder!

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Even kort voor het slapengaan...

Scrat: wat een spanning zeg!! Duim voor je, zou fijn zijn als het bloeden stopt, het kan zo onzeker maken! Maar denk maar gewoon dat als je geen flinke kramp hebt, het wel goed zit!

Anna: heeeeel veel succes voor morgen! Duim voor je ..

Jorietje, goed nieuws!! Ik hoorde toevallig van een vriendin die zwanger is dat de echo hier in de buurt standaard met 19 wkn wordt gedaan. Dit ivm eventuele onderzoeken of bedenktijd mocht er iets mis zijn ..

Slaap lekker meiden!

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @anna heel veel sterkte en succes vandaag, i'll keep my fingers crossed!!!!

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Is er al nieuws?

Dani, how are you?! Vergat ik helemaal te vragen in alle spanning rondom de anderen....

Hier vandaag mijn laatste pillen dag, dus hoop zo dat het daarna weer op gang komt!

7. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Met mij gaat het best goed, af en toe een beetje weeïg en ik begin al last te krijgen van mijn stuit maar verder gaat het zijn gangetje

Ik hoop het ook sallie!

8. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hoi meiden
    Nog niet echt nieuws.. Ben nog niet geopereerd, hcg was gestegen en was weer niks te zien in de baarmoeder. Maar ze zagen ook niks in de eileider en geen vocht in de buik, dus ze durfden het aan om nog 2 dagen te wachten aangezien ik geen klachten heb van buikpijn en bloedverlies. (Mocht ik buikpijn krijgen moet ik meteen bellen)
    Er is dus nog een heeeele kleine kans dat het toch goed is, maar daar gaan we niet vanuit. Het kan bijv dat het laat zichtbaar is, maar daarvoor is het hcg wel te hoog eigenlijk (of het zou een tweeling moeten zijn in een vroeg stadium dat ze daarom niks zien en het hcg hoog is, maar dat is ook een hele kleine kans)
    Het komt er op neer dat ze nog 2 dagen wachten omdat ik geen klachten heb, om uit te sluiten dat t toch goed zit en ik voor niks geopereerd word.
    Het was in ieder geval geen bbz zoals ze normaal gesproken zien (buikpijn bloedverlies en iets te zien in eileider en vocht in buik)

Fijn sallie de laatste dag! Ga duimen dat je cyclus snel weer op gang is en je weer kunt gaan klussen!

9. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Spannend Anna. Gelukkig (nog) niet geopereerd!
    Zou mooi zijn als het indd Nog gewoon een vroege zwangerschap is dat je weinig kunt zien.
    Nu dus zondag er weer heen?

10. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ja reken er niet op maar het is een heeeel kleine kans dus niet onmogelijk.
    Zondag ochtend terug ja, bloed prikken, uur later uitslag en echo en dan weten we meer. Verschrikkelijk die onzekerheid, maar ik denk als ze t echt niet vertrouwden hadden ze me vandaag al geopereerd.

11. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Och jeetje nog steeds geen duidelijkheid wat vervelend. Spannende dagen voor je

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Anna, wat vervelend zeg!! Je geduld wordt wel op de proef gesteld! Dat ze nu niet opereren geeft wel wat vertrouwen...het zou wat zijn, denk je dat het hoogstwaarschijnlijk mis zit, is het een tweeling ;). Ik heb er om één of andere rede een goed gevoel bij... Hoop dat dat gevoel klopt!

Dankje, hoop ook dat het werkt allemaal!

13. scrat

scrat Niet meer actief

Sterkte met wachten anna!

hier geen kansbereking oid gekregen, in veel gevallen gaat het gaat, maar toch... blijft spannend!

14. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Ik hoop dat je gelijk hebt Sallie, maar ga er eigenlijk niet meer vanuit..
    Het kán.... Anders hadden ze gisteren wel geopereerd, maar volgens mij hebben ze nu gewacht om zeker te weten dat het fout zit.

Wanneer moet jij nu weer ongesteld worden?

Chanti, hoop dat je me iets kan vertellen over na de operatie. Veel last van gehad? Pijn? Hoorde dat je bijv ook even niet zwaar mag tillen enzo.

Ja scrat, super spannend... Maar zolang je geen krampen ofzo hebt is het een goed teken toch? Duim voor je dat ie lekker blijft plakken!

15. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Anna, ik heb zo'n 24uur na de operatie flink last gehad van de narcose. Maar daar reageert iedereen natuurlijk weer verschillend op.
    En ongeveer een weekje last van de wonden en kon je niet goed tillen enzo. Maar na een week had ik nergens last meer van! Herstel ging zo snel.
    Tegen mij zeiden ze dat ik gewoon mocht tillen enzo wanneer ik dat zelf kon. Het is niet een hele zware operatie, wondjes zijn ook echt klein.

16. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Oke dank je wel.
    Heb ook nog nooit narcose gehad dus dat zien we wel..
    Ik ga nu lekker slapen, jullie horen van me!

17. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Heel veel succes morgen Anna! Hoelaat heb je Afspraak?

Al voortekenen van ongesteldheid Sallie? 😜

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedenacht ;). Wij hadden net een gezellig feestje en zoontje is logeren, heerlijk. Kan nooit meteen slapen dus nog even hier spieken...

Anna: heel veel succes! Ik blijf duimen!

Scrat, Chanti en Dani, fijn dat het goed gaat, op wat kwaaltjes na...

Chanti: ik merk nog niks! Wel overdag misselijk geweest, heel vervelend, en einde wat krampen maar verder niks... Verwacht het maandag ofzo wel....

19. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Spannend Anna, succes vandaag

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008