Kon het niet laten om te testen.... Heb foto in testtopic gezet. Denk negatief, al denk ik iets vaags te zien.....
Ik zie ook vaag iets... Maar weet niet of t grijs of roze is.... Hoop natuurlijk roze en dat je over een paar dagen een knaller hebt!! Ik had bij m'n zoon ook 5 dagen voor NOD al een hele vage positieve, die steeds verder opliep tot een mooie knaller 2 dagen voor NOD.
Hier ook gewacht tot het weer ging kriebelen. Mijn man heeft altijd "veel" kinderen gewilt en ik wilde er ook altijd wel meer als een. (Als het allemaal lukt natuurlijk) Hij begon al vrij snel over een tweede, maar ik moest mijn bevallings trauma nog verwerken haha! Ben met de pil gestopt net na de eerste verjaardag van ons zoontje, toen niet bewust gezellig gemaakt, eigenlijk vanaf deze cyclus echt bewust omdat ik eerst ook niet wist of ik wel een eisprong had, en zo ja wanneer... Sallie, lijk wel een vaag streepje te zien.... Kon je het niet laten? hihi Zou over 2 dagen ofzo nog ff een keer testen dan zal ie wel duidelijker zijn hopelijk!
Danif, hopelijk is je cyclus hetzelfde als voorheen! Oja, ik twijfel soms ook wel hoor... Nu wordt het juist steeds makkelijker omdat ie ouder wordt en meer begrijpt, het zal best pittig zijn met weer een kleintje erbij! Ben ook best onzeker daarover omdat hij in het begin super vee; huilde, heeeeel erge krampjes had, overdag slecht sliep (de nacht gelukkig goed) en ook verborgen reflux... Dus heb de eerste maanden niet echt op een roze wolk gezeten eigenlijk... Maargoed alle kinderen zijn anders he.. En hoor van vriendinnen en familie vaak wel dat je met een tweede wel makkelijker wordt. Nu gaat alle aandacht naar 1 kindje en straks MOET je het wel verdelen
Mijn man wil al graag voor een 2e.. Ik ook wel graag maar ik twijfel nog wel eens of ik het wel aan kan een baby en een peuter van rond de 2 jaar. Maar goed alles heeft inderdaad zo zijn voor en nadelen
@Anna25, dat is ook zo. Indy maakt het nu allemaal veel bewuster mee en ze vind het ook echt leuk om voor baby's te zorgen. Dus ik verwachte een kleine helper. En als ze op school zit heb ik lekker de handen vrij. Ik heb nu dus 3 dagen het spiraaltje eruit en ben misselijk. Echt van die bewegingsmisselijkheid. Als ik veel beweeg wordt het erger. Herkenbaar?
Idd, ook wel fijn voor de baby dat mama veel tijd heeft als grote zus op school is. Lijkt me meest ideaal voor een tweede, maar ik wil niet zo lang wachten en we willen waarschijnlijk ook nog een derde, dus dan mogen we wel opschieten, want ik ben al 30 Heb nooit een spiraaltje gehad, dus geen idee! Hoop dat t snel overgaat! Wij gebruikten condooms. Ik wilde geen spiraal en ook geen pil meer. Daar ben ik wel zo klaar mee, al die vieze rottige hormonen in je lijf... Dus maar condooms gebruikt. Al is dat ook niet ideaal...
Daar ben ik weer! Anna: nee kon het niet laten haha . Grappig dat jullie ook wat zien! Heftig he, reflex. Wat ik het ergste vond was nog dat ik wíst dat hij pijn had, maar nergens serieus werd genomen. Via een vriendin die assistente was in het ziekenhuis 'illegaal' ( zonder verwijzing) een afspraak gemaakt bij de kinderarts, en die bevestigde meteen mijn vermoeden. Zoontje heeft medicijnen gehad tot 20 mnd, dus het was ook geen licht variantje..... Chanti: dankje! En wat betreft leeftijdsverschil, ik denk dat het over een paar jaar wel erg leuk is als de kinderen wb leeftijd dicht bij elkaar zijn. Bij ons zit er straks zo'n drie jaar tussen, end at is als ze bijvoorbeeld 5 en 8 zijn best veel.... DaniF, wat jij beschrijft had ik wel heel erg bij zoontje na het stoppen met de pil ( en ook door foliumzuur, ben je daar toevallig mee begonnen?!). Ik denk dat het de verandering van hormonen is. Ben na zoontje nog twee maanden aan de pil geweest toen ik was gestopt met bv., maar daar was ik snel weer klaar mee. Daarna ook condooms... Ik ben helemaal een beetje zenuwachtig, had net lichtroze, nooit gehad behalve bij zoon... Zal ik straks kv halen!'
Ik ben aan het oppassen op mijn neefje van 7 weken en mijn dochtertje is zo lief. Ik smelt helemaal. Ze probeert met hem te spelen hihi
Spannend Sallie!! Ik destijds van wk 4 tot ongeveer 10 of 12 roze, rood, bruin, veel en weinig bloedverlies gehad... Killing! Maar jij zit nog voor je nod, kan ook innesteling zijn toch? Spannend!!!
Amy: heb je lang in spanning gezeten of het wel goed was?! Ik had ook veel bloedverlies bij zoontje, Volgens de vk is het een tweeling geweest waarbij het erg vroeg is misgegaan... Maar op dag 20 en zo roze, dat zou ik inderdaad als innesteling bestempelen... Al voel ik ook iets wat op ongi kramp lijkt, dus zou ook een heel korte cyclus kunnen zijn....
Mag ik ook mee kletsen? Of is jullie groepje vol? wij gaan half feb voor de 2e. Iedereen veel succes en geluk!!
Hoi Scrat, wat mij betreft wel hoor! Ben jij gewoon de laatste Wat is geduld in deze situatie toch moeilijk hè! Ik ben net ongesteld geweest, dus die eisprong duurt dus nog eeuwig pfff
Vind ik ook! Scrat de hekkensluiter . Kan me voorstellen chanti, dat het voor je gevoel nog eeuwig soort. Jij had een vrij lange cyclus toch typte je, of ben ik nu in de war?! Zou trouwens best kunnen zijn dat wij dezelfde echte naam hebben . Ik heb toch de kv gehaald en gedaan, na 1,5 uur niet drinken en plassen vanmiddag. Ook in het testjes topic gezet, daar wisselen de meningen. Omdat hij alweer best is gezakt doe ik hem ook wel even hier. Wil graag ( eerlijk) horen of jullie iets zien.......
@ Sallie eerst keek ik en dacht dat ik niets zag maar hoe langer ik kijk hoe meer ik begin te twijfelen! Ik meen toch iets heeel heel heel lichtjes te zien!! Zou kunnen van de naam Trouwens ik heb wel een heel regelmatig cyclus! Precies 28 dagen altijd. Maar wanneer mijn eisprong is geen idee, die voel ik nooit. . Trouwens 2 maanden geleden was Ik ineens na 2 weken weer ongesteld terwijl ik altijd precies 28 dagen tussen had. Hopelijk heeft dit geen invloed op het zwanger worden...