Lijstje nog een keer, bijna compleet.. Brondy - 28 jr - ronde 0 - nod 11 januari Sallie - 26 jr - eerste ronde - nod 16 januari - zoontje 26 mnd Ladycake - 26 jr - eerste ronde - nod rond 20 januari Anna25 - 27 jr - eerste "echte" ronde - nod 18-19 jan (?) - zoontje 17 mnd chanti - 23 jr - eerste ronde - nod +/- 4 februari - meisje 14 mnd Jorietje - 33 jr - 9e ronde (?) - nod 20 januari (?) - zoontje bijna 3 jr Sharon - 25 jr - 7e ronde na ma - NOD 8 januari (?) - meisje 20 mnd Puck - 28 jr - 3e ronde - nod +/- 9 februari Amy1983 - 30jr - 1e ronde - nod 5 feb? - jongen 21 mnd Danif-32jr - ronde 0 -spiraaltje er net uit- Indy bijna 4 jr Scrat - 29 jr - ronde 0 - NOD begin maart - meisje 14 mnd
Anna, ik eerste x meteen in ronde 1 zwanger. Na ma (met dus curettage bij bijna 11wk) 3 maanden geen eisprong gehad (voel m altijd). Na die drie maanden wel en direct weer zwanger... Lijkt me echt frustrerend om dan "ineens" pcos te hebben. Gaat dat nu goed?
Hallo dames! Mag ik ook mee kletsen met jullie. Ik ben eigenlijk 3 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter. En mijn man en ik willen niet langer wachten op de tweede dus we gaan gelijk aan de bak! Dit is mn eerste ronde en mn nod is 15 feb. Ik wordt 22 jan 21 jaar ^^
Hey dames. Jeetje Anna wat een ongelooflijke botte vk... Heb je haar nog weer gesproken? Inderdaad hoe gaat het nu met je pcos? Slik je daar altijd hormonen voor of alleen als je zwanger wil worden?? Ben benieuwd naar de ervaringen met action testen.. Iemand bekend met de ovulatietesten van de action? Gebruiken jullie ovulatietesten? Of tempen jullie? M'n kerel is er ook mee bezig.. Idd na het klussen beentjes omhoog en kussentje onder m'n billen haha ... Toen we in mei vorig jaar zwanger bleken te zijn van de tweede schrok ik wel even dat er zo weinig verschil tussen zou zitten haha. Ik zou deze maand dan uitgerekend zijn (31 januari) en dan zou m'n meissie nog geen 21 maandjes zijn... Maar als ik nu 9 maand verder kijk dan denk ik.. Word tijd! Hahhaha maar inderdaad. Iemand zei het al (sorry namen moet ik nog leren kennen) denk dat elk leeftijdsverschil z'n voor en nadelen heeft. Hier: vanmorgen en begin vd middag nog oud bloed en vanmiddag met beetje donkerrood bloed. Sinds vanavond ben ik bijna helemaal droog....? Heel apart. Ga morgenvroeg denk ik even testen. Zit nu al op dag 33 en had hiervoor cyclussen van 26,28,26,27,26 dagen... Zit btj in onzekerheid nu. Wil gewoon dat het doorzet!
Amy en Sharon, heb eigenlijk geen last van de pcos, heb namelijk ook veel symptomen niet. Zo is overgewicht volgens mij het meest voorkomende symptoom maar dat heb ik dus echt niet.. Ben altijd te dun geweest zelfs.. Het enige wat ik had/heb is een heel onregelmatige cyclus en (geen) eisprong. Vorige zwangerschap hormomen geslikt om ongesteld te worden en een eisprong te krijgen maar nu wordt ik wel ongesteld alleen heel onregelmatig (3 weken, 5 weken, 7 weken...) En het goede was nu dus dat ik vorig weekend een eisprong heb gehad, dus nu een goede cyclus, maar weet dus niet hoe de volgende dan weer is... Hopelijk ben ik gewoon zwanger natuurlijk haha! Even een vraagje, waar slagen jullie altijd goed voor kleertjes voor jullie kindjes? Ik veel via internet maar kom dan altijd weer op de duurdere dingen uit! Maakt niet veel uit hoor maar aangezien ie straks weer een hele nieuwe zomer garderobe moet, dacht ik misschien hebben jullie leuke tips?
@ Sharon Ik ben ook zo benieuwd!! Alweer getest?? @ Anna Ik haal veel bij de H&M en de Hier maar daar is het nog best aan de dure kant. Ook bestel ik wel eens bij Kleertjesdoos.com. 2ehandse merkkleertjes zien er altijd nog heel mooi uit! @ Shirleymommy dat is alweer snel! Wel leuk dat ze straks veel samen kunnen spelen..
H&M heb ik idd ook dingen van, maar vind de kwaliteit heel erg verschillen... Ene shirt bijv zit mooi en blijft mooi, de andere gaat snel lubberen en blijft niet mooi... Vanmiddag misschien ff de stad in. Vind de spijkerbroekjes wel mooi!
Hoi meiden, Even een snelle reactie. Wij waren het weekend weg en kon dus niet eageren. Zojuist bij thuiskomst meteen een sensitest gedaan (lijkt verdacht veel op kruidvat test moet ik zeggen) en....een heel maar dan ook echt heel licht tweede streepje te zien. Officieel moet ik nog 7 (of meer) dagen tot menstruatie. Zal het dan echt?
@ladycake, wat super spannend, ik zou een vroege zwangerschapstest kopen. Etos heeft er veel liggen. Dat test misschien duidelijker. Ik kan ook altijd slagen bij V&D, die heeft sinds dit jaar een leuke collectie voor kids. Zeker als ze ouder zijn. @shanon, hou ons niet langer in spanning
Danif, v&d kom ik eigenlijk nooit.. Hij gaat straks naar maatje 86, is dat wat daar in die maat? En etos vroege testen? Beter dan kruidvat dan? Ik ga zondag testen, ben dan 14-15 dpo...
Ik weet het merk niet meer die ik vorige keer gebruikte. Ik zag deze week veel vroege testen liggen. Ja V&D heeft leuke dingen in die maat en niet duur.
Vroege testen? Zal eens op internet speuren, vast ook wel te vinden. Thnx! Heb (hoe dom ook ik weet het het is nog veel te vroeg) een clearblue gehaald en die zei uiteraard niet zwanger, ik twijfel nu zo. Heb echt allemaal kwaaltjes maar ben ook bang ergens dat mijn lichaam mij voor de gek houd. Onder andere: - gevoelige tepels en vocht eruit als ik er wat in knijp - licht menstruatie gevoel onderin buik al bijna een week - verstopping - etreem moe - lage rugpijn - erg snel kortademig als ik iet doe - duizelig Grrrr het vrouwelijk lichaam, om gek van te worden. En mijn geduld is ook al als die van een dode muis Kleertjes voor ons meisje koop ik vaak bij Hema, Zeeman, H&M. Eigenlijk overal waar ze mooie kleding hebben haha. Echter financieel nu even niet mogelijk maar mijn beste vriendin haar dochtertje is een jaar ouder dus krijgen heel veel van haar, perfect!
Nou dames vandaag ongesteld geworden. Had het wel verwacht.. Helaas.. Ff een downdag. Maar komt wel weer goed. Vandaag gynaecoloog gebeld vanwege hevige bloedingen voor de menstruatie. Heb dat sinds de curretage. Nog nooit gehad daarvoor. Ze denkt niet dat het wat is, maar wilde gerust even een inwendige echo doen om me gerust te stellen. Vind wel heel lief. Donderdag om 15.10 afspraak. Hoop aan de ene kant dat ze wat vinden, want vind het heel vreemd van m'n eigen lichaam. Maar ben bang dat ze gewoon zeggen dat ik het maar aan moet kijken... Spannend ladycake, maar idd je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Heb bij beide zwangerschappen haast geen voortekens. 1 voorteken waaraan ik echt kan merken dat ik zwanger ben en dat is witte afscheiding vanaf innesteling ongeveer. Hoeveel DPO zit je nu? Ga duimen draaien voor je! Anna fijn dat je niet echt symptomen hebt zoals overgewicht. Wel vervelend van die onregelmatigheid. Word al gek van mijn cyclus. Als ik soms lees dat meiden elke maand om de 28 dagen stipt ongesteld worden ben ik al jaloers.. Hoop dat het deze maand gewoon raak is! Goed geklust? Ga ook voor jou duimen! Hoe is het met de andere meiden?
Koop m'n kleertjes veel tweedehands. Op marktplaats of via fb. En anders bij c&a,h&m, tuunte, wibra, zeeman. Brondy - 28 jr - ronde 0 - nod 11 januari Sallie - 26 jr - eerste ronde - nod 16 januari - zoontje 26 mnd Ladycake - 26 jr - eerste ronde - nod rond 20 januari Anna25 - 27 jr - eerste "echte" ronde - nod 18-19 jan (?) - zoontje 17 mnd chanti - 23 jr - eerste ronde - nod +/- 4 februari - meisje 14 mnd Jorietje - 33 jr - 9e ronde (?) - nod 20 januari (?) - zoontje bijna 3 jr Sharon - 25 jr - 7e ronde na ma - NOD 11 februari (ongesteld) - meisje 20 mnd Puck - 28 jr - 3e ronde - nod +/- 9 februari Amy1983 - 30jr - 1e ronde - nod 5 feb? - jongen 21 mnd Danif-32jr - ronde 0 -spiraaltje er net uit- Indy bijna 4 jr Scrat - 29 jr - ronde 0 - NOD begin maart - meisje 14 mnd
Aah Sharon balen! Kan me heel goed voorstellen dat je een down dagje hebt. Kop op en flink klussen komende maand dan komt het vast goed. Knuffel! Dat was 1 van de vergeten symptomen inderdaad, enorm veel dikke witte afscheiding heb ik ook last van. Ik moet maar netjes proberen te wachten. Ik ben nog niet zo erg met mijn cyclus bezig geweest hiervoor dus kan er weinig zinnigs over zeggen. Lieve meiden allemaal waar is de rest? Zijn er al meiden die getest hebben inmiddels? Liefs
Brondy - 28 jr - ronde 0 - nod 11 januari Sallie - 26 jr - eerste ronde - nod 16 januari - zoontje 26 mnd Ladycake - 26 jr - eerste ronde - nod rond 20 januari - dochter 23 maanden Anna25 - 27 jr - eerste "echte" ronde - nod 18-19 jan (?) - zoontje 17 mnd chanti - 23 jr - eerste ronde - nod +/- 4 februari - meisje 14 mnd Jorietje - 33 jr - 9e ronde (?) - nod 20 januari (?) - zoontje bijna 3 jr Sharon - 25 jr - 7e ronde na ma - NOD 11 februari (ongesteld) - meisje 20 mnd Puck - 28 jr - 3e ronde - nod +/- 9 februari Amy1983 - 30jr - 1e ronde - nod 5 feb? - jongen 21 mnd Danif-32jr - ronde 0 -spiraaltje er net uit- Indy bijna 4 jr Scrat - 29 jr - ronde 0 - NOD begin maart - meisje 14 mnd