Zwanger worden of al zwanger van kindje 3?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LuckyMommy, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hallo allemaal!

Na dat ik alles heb weg gedaan kriebelt het voor een derde kindje en hebben we besloten het nog voor de laaste keer te proberen! We hebben geen haast en zien wel hoe het gaat. Zwanger worden van zoon duurde bijna 2 jaar, en mijn dochter was in 1 keer bingo! Nog meer meiden in dit zelfde schuitje? Het lijkt me leuk om het hier te delen☆

2. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hier ook iemand die bezig is voor een 3e :)

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Luckymommy,

Grappig je verhaal dat je alles al weggedaan hebt en juist nu de kriebels weer krijgt :)
    Lijkt wel mijn verhaal, wij hebben ook veel pas verkocht en weggedaan en nu toch besloten om voor een vierde te gaan. Gister is m'n spiraal verwijderd en hoop dat ik snel een regelmatige cyclus krijg.
    Veel succes met proberen!!

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Spannend meiden! True love hoe oud zijn jou jongens nu dan? Bessie deed het zeer die spiraal er uit te halen? Ik heb jaren geleden een mirena spiraal gehad en eruit halen viel me reuze mee :) Hopelijk zijn julie snel zwanger meiden!

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ow en ik heb bij allebei een keizersnede gehad.. is dat bij Julie mischien ook het geval? Ik vind het om die reden wel een beetje eng om weer zwanger te worden ..

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier ook, alleen veel sneller kriebels hihi. Wij gaan er in oktober voor!!

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

@Bessie turf, wow een 4e, stoer joh!! En ze schelen ook niet veel zie ik in je onderschrift. Ik wou altijd een groot gezin, ik kan me niet voorstellen als ik eenmaal weer zwanger raak dat het dan de laatste keer zal zijn, bah!! De laatste keer in je leven:(

8. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luckymommy, ik vond het helemaal geen pijn doen het verwijderen van de mirena. 2x zuchten en het is klaar :)
    Nu hopen dat m'n cyclus snel op gang komt!

MinniJ, jij wacht tot je jongste een jaar is denk ik? wij dachten ook met de derde wel klaar te zijn en tijdens de zwangerschap en de eerste maanden voelde het echt alsof ik afscheid nam van die fase. Nu komt het zo sterk naar voren dat we echt allebei nog een vierde willen en we voelen ons als "team" samen sterk en zeker genoeg om het aan te durven haha.

Mijn kinderen zijn nu 5, 3 en 1 jaar

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij hebben ook pas besloten voor een derde te gaan..
    Na mijn menstruatie ga ik ovulatietesten gebruiken, mijn cyclus is momenteel een zooitje.. Hier ook helemaal geen haast, dus ga er volop van genieten. Dit wordt namelijk echt de laatste keer :D
    Dochtertje is 3, zoontje 1.

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

We wachten tot hij 1 jaar en 4 maanden is, heel precies:p! Oktober gaan we ervoor, ik kan niet wachten, ik hoop dat ik weer niet misselijk ben, want dat lijkt me wel akelig met 2 kleine kinderen. Hoe was dat bij jullie? Ik bofde echt, bij vlagen wat misselijk gevoeld maar heel weinig

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hier kriebelt het ook voor een derde! Maar heb nog maar net een beetje een cyclus en ben zelf nog een beetje 'huiverig' qua drukte en combinatie met loopbaan enzo. Dus eerst een beetje op z'n beloop. Ik doe wel ovulatietesten, want mijn cyclus met nog steeds 3-4 keer bv per dag is nog een beetje knudde.

Vandaag positieve test! Het lijkt erop dat mijn cyclus dus minder lang wordt weer. Man is ziek, dus deze maand zal er denk ik niks gebeuren :p

Ik wil eind mei (rond NOD...) ook nog een 1/2 marathon lopen, dat moet echt nog wel voor ik weer zwanger ben en het weer langere tijd niet ga redden :D

Vol plannen hier dus, wel echt leuk om weer te denken aan een baby.

Mijn oudste is 4 en mijn jongste wordt over een maand 2.

12. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha minieJ, dat is een hele precieze timing is dat met een reden? Duurt nog ff tot oktober!

Bloemmm, leuk dat je er nu zo van kunt genieten nu het echt de laatste is! Hopelijk is je cyclus snel wat korter en dat het snel raak is!

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

@Bessie mijn man is een nieuwe baan begonnen, we vermoeden dan wel een idee te hebben of hij daar blijft of niet. Maar goed het is maar zien hoe snel het raak is, bij de eerste was ik snel zwanger maar de tweede duurde wat langer.

@evenstar, wat een plannen, leuk hoor!

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ah ja, hier speelt werk van de man ook een rol, mijn man heeft sinds eind vorig jaar een switch gemaakt en het betreffende bedrijf is op dit moment net overgenomen. Daarom weten we niet helemaal zeker wat er met zijn contract/baan gaat gebeuren. Eigenlijk zou ik daarom nog wel willen wachten (hoeft maar tot de zomer), maar omdat ik toch ook al zo'n rare cyclus heb en niet denk dat we nu veel kans hebben, vind ik het ook onzin om actief nog anticonceptie te gebruiken (we gebruikten alleen jasjes en ik was dus niet ongesteld de afgelopen 21 mnd).

Oh well! Houden jullie nog rekening met verjaardagen van andere kinderen? Klinkt misschien stom, maar als ik deze maand toch nog zwanger zou raken, zou ik op R's verjaardag uitgerekend kunnen zijn. Ik weet niet of dat juist heel leuk is of juist niet.

15. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh nee daar houd ik niet rekening mee omdat je niet weet hoe lang het duurt en hoe groot is de kans nou dat je op dezelfde dag bevalt. Ik wil juist graag weer in juni bevallen. Grappig trouwens mijn man dus ook switch gemaakt en bedrijf is dan samen aan het gaan met ander bedrijf, maar ze hebben hem hard nodig en hij werkt hard, contract wordt dan eigenlijk onbepaald in februari maar zo lang wou ik ook nietw achten, als we in oktober beginnen hebben we vast al een zekerder idee over het bedrijf...en het ging er ook beetje om dat ik niet meteen zwanger raak en uitgerekend zou zijn als dat contract dan eindigt (voor t geval hij iets nieuws moet zoeken).

Maar evenstar jullie zijn nu dus druk aan het "klussen":p? Spannend!! Ik kan niet wachten:)

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik hou ook geen rekening met verjaardagen hoor, dat kan je toch niet plannen :D

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Mijn jongens zijn van 2008 en 2010!
    Wij hadden ook alles al weggedaan en moeten dus ook alles weer aanschaffen!
    Mijn spiraal heb ik in februari laten verwijderen :)
    Lopen bij de gyn ivm pco.. Dit had ik bij mijn eerste twee ook.

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

True love wat is pco? Nou ik kan het ook even googlen

19. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

oh ik lees het al, vervelend zeg, en met medicijnen is het goed onder controle? Ik ben schildklierpatient, ziekte van hashimoto, gelukkig met medicijnen geen last van

20. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Hallo dames,

Ook wij zijn net bezig voor een derde. Hier kriebelt het al wel wat langer. Maar ook mijn man is vorig jaar geswitcht van baan. Wat hebben al die mannen toch?;) We denken dat hij in september een contract krijgt voor onbepaalde tijd.nu zijn we op een punt dat we er toch maar voor gaan, we vinden het leeftijdsverschil anders te groot worden. Zelf vind ik het best weer spannend. De vorige twee keer beide een keizersnee gehad. De laatste keer is zelfs mijn baarmoeder gescheurd:(: we zitten nu in de eerste ronde en mocht het raak zijn, dan ben ik precies uitgerekend tussen de verjaardagen van mijn meiden in;) handig?? We zien wel.

Deel Deze Pagina