Hoihoii Wij hebben zoals heeeel veel stelletjes hier ook een kinderwens, en willen er dez3 maand echt voor gaan! Ik ben sinds november gestopt met de pil, daarna maanden geen menstruatie gehad en toen ineens weer 2x wel regelmatig en de laatste keer weer niet heb toen een cyclua van 54 dagen gehad Aangezien ik nu niet weet of het nu weer regelmatig zal gaan komen proberen we regelmatig sex te hebben ( om de dag of om de 2 dagen).. omdat ik gewoon niet weet wanneer mn eisprong is of komt en of geweest zal zijn.. dat maakt het erg lastig maar proberen we geregeld het heeel gezellig te maken ( iets vaker dan we normaal gewend waren) maar absoluut geen straf! Hihihi.. Misschien lukt het nu ook wel weer niet want is de kans groot dat je zwanger raakt na om de dag if 2 dagen sex te hebben? Iemand een idee??.. ervaringen mee? Mijn laatste menstruatie was nu 27 mei.. Afgelopen maanden wilden we al zwanger worden maar dat lukte niet met de wisselende cyclussen en hebben we ook niet om de dag kf 2 dagen sex gehad
Hoi tinkertje! Wij gaan deze maand ook voor het eerst echt proberen Spannend allemaal he? Volgens mij is om de dag altijd goed. Als je dan een eisprong hebt liggen er sowieso zaadcellen te wachten. Ik ben ook heel onregelmatig ongesteld. Geen touw aan vast te knopen! Wij gaan vanaf 8 dagen na mijn menstruatie (26 mei) om de dag klussen tot ik weer ongesteld wordt (of niet). Dat was de tip van mijn moeder en zij is bij beide zwangerschappen in de eerste ronde zwanger geworden, dus dat leek me een goed begin
Hee freddel! Leukk ja zekers spannend!hihi dan lipen wij ongeveer wel gelijk dan met onze laatste menstruatie .. Ja denk ook wel dat dan de kans wel verhoogd is toch ^^.. ben benieuwd gaan het zien ...
Hee tinkertje! Na me miskraam 8 weken geleden gaan wij er deze maand ook weer voor! Ook ik weet niet waneer me ovulatie is omdat ik 7 weken bloed heb verloren en dus niet weet wanneer me laatste menstruatie is geweest. En echt een hele positieve ovulatie test heb ik ook niet, dus hier is het ook heel moeilijk te bepalen. Wel had ik gisteren een duidelijke 2e streep op me ovulatie test en gezien de lage rug pijn denk ik dat ik nu dus me ovulatie zal hebben. Lastig is het alle maal he?! Om de dag wordt ook aangeraden als je op internet zoekt, (vaker wordt zelfs afgeraden omdat er daar door minder goede zwemmers zijn) dus ik neem aan dat je daarmee gewoon goed zit!
Tinkertje, Ik las trouwens dat zaadcellen 3 tot 5 dagen overleven in de baarmoeder, dus om de 2 dagen zou dan ook goed moeten zijn. Zeker een verhoogde kans dus! Hoi Wendy, wat vervelend van je miskraam. Sterkte! Ik hoop dat we binnenkort allemaal een positieve test in handen hebben
Aahw wat zonde je miskraam !! .. maar snap indd de onzekerheid van de ontregelmatige cyclussen ellende gwn !!. Jaa ben benieuwd of het lukt als het niet lukt dan weet ik het ook niet meer hoor !! ..
Het kan even duren he.. het duurde bij mij ook 5 maanden. Je heb elke maand geloof ik maar 20% kans. Maar die onzekerheid dat je niet weet hoe of wat snap ik heel erg! Tis echt heel vervelend omdat je het goede moment gewoon niet weet! Het schijnt trouwens wel zo te zijn dat als jij na hem klaar komt dat je baarmoeder bepaalde bewegingen maakt waardoor de zaad cellen de goede kant op worden gedouwd.
Fredel, dankje wel! Het is alle maal niet niks geweest maar ze zeggen dat de kans de volgende keer groter is op een gezonde zwangerschap dan weer een miskraam. Dus ik heb goede hoop!
Klopt freddel daarom hou ik nog een klein beetje hoop hihi, @ wendy om de dag is niet altijd te doen me5 mijn wisselende diensten (werk in de zorg) vabdaar dat het wel eens een keer wordt overgeslagen hihi . Wendy wat bedoel je met kan 5 maanden duren? En indd klaar komen na hem schijnt indd beter te zijn dat las ik ook, proberen we dan ook maar hahaha.. Ik hoop het heel erg voor jullie meiden zou super zijn als we beetje tegelijk zijn ook
Hi Wij zijn ook net een paar maanden bezig, spannend allemaal he? Ik ga nu voor ronde 3. Vervelend van de miskraam Wendy, hoe lang was je zwanger? Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Natuurlijk hoop je dat het deze ronde raak is! Maar de kans is inderdaad niet supergroot. Mijn schoonzusjes hoefden alleen maar te denken aan baby's of ze raakten al zwanger. Oh en dat klaarkomen na de seks klopt inderdaad. Maar dat vergroot denk ik alleen de kans op bevruchting van het eitje. Dan moet het zich ook nog innestelen. En daar gaat het vaak fout. 1 op de 3 eitjes nestelt zich gemiddeld in dacht ik.
Hahaha wij doen het ook hoor, eerst hij en dan pas ik. Niet eerlijk maar als het werkt.... haha. Zou inderdaad heel leuk zijn.. als het goed is is mijn nod op de 16e, maar nogmaals als het goed is en me test gisteren inderdaad een positieve zou zijn.
Ik zou 10 weken zwanger zijn en toen ik die week de eerste echo had was te zien dat het kindje een zware afwijking had en was gesropt met groeien in week 8 en daarna langzaam het hardje is gestopt. De echo foto heb ik nog steeds liggen en daarop zie je dus ook de afwijking in de schedel en get hoofdje was ook niet goed gegroeid. Het is inderdaad om te zorgen dat ze zaadcellen de richting van bet eitje wordt op gestuurd, en het heeft niks te maken met de in nesteling inderdaad.
Hee hoop! Ooeh voor jou dus ook weer spannend! Jaja de onzekerheid is en blijft een ellende he elke keer hihi. Een keer is het raak toch? Ja zoiets vertelde mn beste vriendinnetjr ook al, het is gewoon goede hoop hebben dat het allemaal blijft plakken ..
Ach jeetje wendy heftig zeg !!!!! 0_0 hoop dat jullie snel zwanger zijn van een gezonde baby meis!! Ik duim
Lijkt me inderdaad niet niks Wendy. Maar wel fijn dat de kans groot is dat het volgende keer wel goed gaat. Dat geeft misschien weer wat rust. Hoi Hoop! Leuk dat jullie het ook aan het proberen zijn! 1 op de 3 eitjes die zich innestelt.. Dan zou je zeggen dat het bij jullie nu gaat innestelen Ik duim voor jullie!
Heel lief van je! Het maakt het nu wel extra spannend en eng. Maar plaag me vriend er af en toe wel mee, van jo goed opletten wat je doet want je weet nou hoe het werkt Maar op een of andere manier zorgt het er ook voor dat ik als de dood ben niet meer zwanger te kunnen worden of dat het heel lang gaat duren.
Je kan het ook omdraaien Wendy, je bent nu al een keer zwanger geweest dus je weet dat je zwanger kan worden. En onthouden dat de kans op een goede zwangerschap groter is dan weer een miskraam! Ik blijf duimen voor je!
Ja dat is zeker waar! En dat is ook constant de tegen strijdige gedachten.. maar de negatieve overheersen. Ach zodra ik een positieve test heb dan trek ik een fles champagne open! Uhhmm laten we maar kinder champage nemen. Hoop voor jullie ook dat het snel raak is. Het is zo spannend alle maal!
Hahah ja freddel of het betkend bij jullie we en bij mij niet ahahah wie weet... als ik uitga van dr 28 dagen cyclus die ik altijd had dan zit ik rond de 19e juni mn Nod maar goed dat is dus totaaaaal onzeker. Spannend meiden maar super leuk dat we het met meerdere hebben ...