@wondertje2015 wat spannend dat ie dezelfde symptomen hebt als tijdens je eerste zwangerschap. Ik hoop het voor je! Wanneer mag je testen?
Wauw wondertje, wat spannend. Nog 8 dagen geduld zie ik in je banner, wanneer ga je testen? En welkom Vis85! Jullie gaan ook voor je 1e kindje? Wat vervelend dat je cyclus zo onregelmatig blijft. Hopelijk is het voor jullie snel raak. Ik ben stiekem wel erg blij met mijn rondes van 31 en 27. Voel tussentijds ook duidelijk wanneer ik rond mijn eisprong zit, dus dan maken we het maar even een paar dagen heel gezellig hier . Zere borsten, zere buik en echt de typische plakkerige afscheiding. Ik hou het zelf ook bij in een app, zodat ik terug kan kijken hoe het de vorige rondes was.
@xxlinn, ja inderdaad ook de eerste! Ik ben begonnen met een cyclus van 85 daarna 63 en daarna 35. Er zit vooruitgang in . Wel ben ik naar de dokter geweest en ik mag binnen het jaar terugkomen als het zo onregelmatig blijft gelukkig! Super fijn voor jou dat je korte rondes hebt!
Hallo hoe is het met iedereen hier ??? Zijn er dames die al meer weten of inmiddels zwanger ??? Hier is alles goed en mag ik jullie mededelen dat ik weer zwanger ben Donderdagavond half 9 afspraak bij vk voor een vroege echo om de duur te bepalen en om te kijken of het goed zit. Hier mijn laatste test bij gevoegd want dat is echt een knaller vind ik dan
@wondertje2015 gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Heel veel plezier en succes bij de vk! Inmiddels ben ik na 50 dagen ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde
Vis85 o dat is jammer zeg hopen dat volgende ronde raak is voor jullie. Vanavond is het dan zover en mag ik heen ben best gespannen hoor (op een gezonde manier) hoop zo dat we wat gaan zien, hou rekening met het feit dat we niks gaan zien. Maar goed ben blij dat ik zo vroeg mag komen zodat ze het goed in de gaten kunnen houden.