Goedemorgen, Ik kan hier niks over vinden op het internet dus ik dacht ik vraag het hier even. Ik heb 4 dagen duphaston genomen om mijn menstruatie een klein beetje uit te stellen ivm privé redenen. 1 dag voor dat ik met duphaston begonnen ben heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. (Dezelfde avond ook gemeenschap gehad) Nu is het 11 dagen geleden dat ik de laatste pil heb genomen en er is nog geen menstruatie te bekennen. Online lees ik dat je meestal 2-7 dagen later ongesteld moet worden. Is er iemand met een soortgelijk ervaring en dat het zolang geduurd heeft ? Ik moet er wel bij zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb na mijn bevalling en 20 maanden borstvoeding. Ik ben met duphaston begonnen op cd 40. Afgelopen maanden waren mijn cyclussen 32, 36, 48, 34
Heb je de dupaston op advies van een arts genomen? Ik heb het ooit moeten nemen, maar als ik me niet vergis moest ik het langer dan 4 dagen nemen om effect te hebben.
Ja van mijn gynaecoloog. Hij gaf aan dat ik na maximaal 10 dagen ongesteld zou moeten worden. Na gister gebeld te hebben zei hij dat als ik na dag 15 nog niet ongesteld ben, ik voor een echo moet. Vandaar dat ik ervaringen zoek want online kan ik niks vinden hierover