Voor mijn zoontje begon de spotting vaak wel eerder en dan menstruatie rond dag 12 wisselde een beetje, maar viel nog onder prima. Nu heb ik 2x gehad dat ik rond dag 9/10 zat en nu dus zelfs 7. Gynaecoloog zei dat niet uitmaakt, maar ben het daar niet helemaal mee eens. Ik weet dat utrogestan daar bv voor is dus als het nog een keer gebeurt dan wil ik wel graag dat proberen. Moeilijk is dat he, je hoopt het gewoon zo erg. Ja op momenten van rust dan keert dat dan hard terug he lijkt me heel moeilijk.. haha ohjee Hier gaat het slapen al weer een tijd echt slecht nu 18,5 maand oud. Nooit een hele goede slaper geweest maar pfoe Vind dat nu wel lastig moet ik zeggen, zin maken We proberen ook wel echt 3-4 dagen achter elkaar want dat was toen bij ons zoontje het advies en nouja tadaa dus dan willen we daar toch beetje voor gaan.. maar vind dat nu wel een stuk lastiger dan zeker goed om geen ovulatietesten meer te kopen!
Vandaag echo gehad en al een ei van 14! Dus ik verwacht dit weekend al ovitrelle zetten, schiet op deze ronde!
Groepsleden Orchid24 - 28 jaar - 2e kindje - (3/4 eigen eisprongen X) - ronde 03 OI Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje Glitterhartje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI NOD Humbly89 - 21 maart Afspraken Orchid24 - 16 maart - Follikelmeting Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023
@Appelflapje en @Hartediefje1988 vullen jullie het lijstje aan? @Glitterhartje je NOD is geweest zie ik, al duidelijkheid? @Eevie82 hoe gaat het? Hoe was de echo?
De echo was met 6+4 en het hartje klopt! Het zag er allemaal perfect uit voor de termijn. Volgende week woensdagavond de eerste “officiële” echo, maar met deze voorkennis ga ik daar een stuk relaxter heen! Ook al is er natuurlijk niets gegarandeerd, dus ik zal woensdag vast wel nerveus zijn maar voor nu is het wachten draaglijk
Groepsleden Orchid24 - 28 jaar - 2e kindje - (3/4 eigen eisprongen X) - ronde 03 OI Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje Glitterhartje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI Appelflapje - 35 jaar - 3de(*) kindje - ronde 3 NOD Humbly89 - 21 maart Appelflapje - 4 april (?) Afspraken Orchid24 - 16 maart - Follikelmeting Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023
Oh heftig.. ik hoop dat je snel ongesteld wordt dan… Wat goed! Nou aan de slag dan maar ja hier is dat ook zo hoor, eens die kinderwens er weer is.. is seks weer iets heel praktisch bij ons Hier op dag 9 geloof ik. Ik ga deze ronde maar weer eens op mn gevoel af. Proberen loslaten (haaaaa ) en tijdens vruchtbare periode proberen klussen.. en we zien wel weer. Denk soms dat mn lijf/verdriet het nog tegenhoudt. Wil heel graag zwanger worden maar het is toch steeds een lootje uit de loterij he.. Succes aan alle dames hier
Zeker fijn! Ja hoop ook... nog steeds geen spoor dat door gaat zetten. Ok geen idee hoelang je erop mag wachten zelf ook alweer. Lijstje pas aan zodra ongesteld ben. Want weet nu verder nog niet hoe en wat Wel fijn je al mooi eitje hebt. Hopelijknis snel raak
@Eevie82 wat fijn! Gefeliciteerd! @Appelflapje spannend! Moeilijk is dat he loslaten.. hier lukt dat sowieso niet met traject, ik heb me erbij neergelegd dat dat loslaten er sowieso niet in zit bij mn zoontje toen hopelijk lukt het jou wel! @Hartediefje1988 hopelijk zet het gauw door Hier gisteren even een andere wending, veel eitjes maar nu toch 2 (derde eitje was wel ook wat groter maar zal niet rijp genoeg zijn als het goed is) eitjes dus vandaag ovitrelle gezet.
Groepsleden Orchid24 - 28 jaar - 2e kindje - (3/4 eigen eisprongen X) - ronde 03 OI Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje Glitterhartje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 IUI-D Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI Appelflapje - 35 jaar - 3de(*) kindje - ronde 3 NOD Humbly89 - 21 maart Orchid24 - 2 april Appelflapje - 4 april (?) Afspraken Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023
Spannend! Duim mee voor jullie. Ja dat hoop ik wel, anders aankomende week toch even huisarts of verloskundige bellen voor advies. Of medicatie om op te wekken. Eerste positieve test was op 5-3 vind wel lang duren
Groepsleden Orchid24 - 28 jaar - 2e kindje - (3/4 eigen eisprongen X) - ronde 03 OI Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje Glitterhartje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI-D Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI Appelflapje - 35 jaar - 3de(*) kindje - ronde 3 NOD Orchid24 - 2 april Appelflapje - 4 april (?) Humbly89 - april (?) Afspraken Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023
Hee meiden, Zo vervelend geen meldingen ontvangen, ik zie net dat ik getagd ben geweest die heb ik dan vast gemist op een of andere manier. Vorige ronde is op niets uitgelopen verwacht er dit x ook niet veel van maar goed zal eens opzoeken wanneer mijn nod is eigenlijk want eerlijk gezegd heb ik even helemaal geen idee zo snel. Afgelopen ronde op dag 25 ongesteld geworden. Zie net dat ik volgens de FF app op 4 april sta, dus hou dat maar aan dan. Ondertussen hier volop aant genieten van ons bijna 7 maanden oude zoontje kind is zo grappig soms hé, lachen ons rot wordt hij bijvoorbeeld "boos" trekt hij een boos gezicht en gaat ie hoor met wat hardere stem en brabbelen joh heerlijk ❤️ Ben zo dol op dat jochie en dan dat lekker tegen je aan hangen enz och ❤️❤️
Groepsleden Orchid24 - 28 jaar - 2e kindje - (3/4 eigen eisprongen X) - ronde 03 OI Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje Glitterhartje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI-D Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI Appelflapje - 35 jaar - 3de(*) kindje - ronde 3 NOD Orchid24 - 2 april Appelflapje - 4 april (?) Humbly89 - april (?) Glitterhartje- 4 april Afspraken Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023