Oh wauw nou hopelijk weer zo'n geluk en gewoon spontaan! ah nee dat is rot nieuws inderdaad moeilijk.. Toen I 1 werd kreeg ik weer een cyclus, toen 3 eisprongen gehad maar bij I. heeft het 2 jaar geduurd en toen heb ik veel eisprongen alsnog van mezelf gehad en toch was I. enige positieve test dus we hadden al niet verwacht dat het zonder traject ging lukken dit keer.
Vervelend kan je het wat loslaten? Ik vind het altijd erg moeilijk te accepteren dat ik m'n lijf niet vat ofzo.. Hoe gaat het hier met de meiden op het wachtbankje? Hier niks bijzonders te melden. NOD gok ik ergens rond 5/5.
hier ongesteld geworden Maandag bellen en dan meteen een gesprek vragen over IUI want dat komt nu wel erg dichtbij.. en ook of een nieuwe hsg zinvol is vanwege keizersnede.. en misschien keer na eisprong bloedprikken
Nee vind lastig nu ik eindelijk weet verder kon met donor en dan heb ik dit.... al heel wat miskramen gehad. Maar niet zo raar als nu en dat lichaam zo raar doet.
Oh wat balen weer zeg! Hopelijk word iui goedgekeurd. Niet dat weer zo een lang traject word voor jullie.
Nee helaas niet, hij besloot toen hij goed ziek was erna per direct te stoppen zelf. Was in januari al.
ah ja misschien het stoppen + vmk cyclus weer even in de war, maar je cyclus was voor D ook al wisselend he.. toch gek dat er toen geen pcos uitgekomen is
Ach jakkes weer erg korte LF dan? Ja bellen maar!! Een beetje opvolging kan misschien al wat rust geven.. en ooit.. komt hier van ons allemaal een positief berichtje
Altijd zo'n k*tmoment als je dan weer ongesteld word he! Moest je met je OI niet al bloedprikken voor/na eisprong? Hoevaak heb je controle echo's gehad in de aanloop naar je eisprong? Ik kan mij voorstellen dat ze met de medicatie die jij gebruikt wel wat voorzichtiger zouden moeten/willen zijn? Ik gebruikte clomid 100 en had daar 1 goed eitje mee. Of mijn ei daadwerkelijk was gesprongen werd gecheckt dmv bloedafname. Ovitrelle die jij gebruikt zorgt voor de eisprong toch? Ik denk dat ik mijzelf officieel op de lijst durf te zetten hier Ik heb dan wel pcos en cyclussen van 4 maanden maar de laatste maand was het precies 28 dagen dus duimen jullie mee dat dat deze maand weer zo is! Dan zit ik nu ongeveer rond mijn eisprong!
@Appelflapje ja op dag 10 ongesteld geworden, maar in de avond dus dan rekenen ze hier dag later. en wat rot dat je gemist hebt en al ongesteld bent @Zuul hier doen ze nooit bloedprikken. Ik krijg echo's inderdaad, maar bloedprikken is bij ons alleen tijdens het vooronderzoek. En heb laatst nog een keer prolactine moeten prikken omdat die verhoogd is, daarvoor ga ik volgende week naar de endocrinoloog. Maar ik weet dus niet hoe mijn progesteron is na de eisprong en mijn andere waardes. Maar gynaecoloog zei ook dat niet uitmaakt als je korte lf hebt als je maar een eisprong hebt ovitrelle zorgt inderdaad voor de eisprong! Hopelijk heb je nu je eisprong!
hier uitgangsecho gehad, alles zag er goed uit dus mag vanavond weer beginnen met spuiten. Alleen ze gaf aan dat als ik nu niet zwanger ben, ik dus volgende ronde (in de laatste ronde van OI) een telefonische afspraak krijg met de gynaecoloog over hoe verder Ik vind het zo raar en onpersoonlijk dat dat telefonisch gaat..en ook zo laat pas.. vind mijn ziekenhuis soms echt frustrerend.. maar met mijn zoontje zie ik het ook niet zitten om verder te reizen en ik wil ook niet nog maanden wachten op ander ziekenhuis.. maar snap hun aanpak soms echt niet..
Hier ook een telefonisch consult gehad met de arts na 4 rietjes hoe nu verder. Denk helaas dat heel veel ziekenhuizen en klinieken het op die manier gaan doen. Vind het zelf ook heel onpersoonlijk en heb het gevoel dat ze veel minder de tijd voor je hebben. Gelukkig hier een goed plan gekregen over hoe nu verder na deze maand. Hopelijk bij jullie ook een goed plan!
Klopt ja was ze erg duidelijknin dat toen vroeg nee dit is absoluut geen PCOS. Vertrouw je dan maar op... na meerdere lange cylussen en vele miskramen dat dochter nog maar 2 was ok al eens laten testen toen werd ookbgezegd is geen pcos. Dus ga er na 2x wel vanuit dat echt niet is. Komt wel goed ooit. Lijkt ok nu weer op weer ongesteld ga worden na 3 weken alweer. Dus voor nu lijkt juist kortere cyclussen te worden weer.
Ah dus ook al! ja he.. krijg echt het gevoel nu een nummertje te zijn, dat had ik toen in 2020 al maar vind het nog erger geworden nu.. maar fijn! Wat is het plan geworden als je dat wilt delen?
ja dan zal het wel niet, oh je hebt wel weer cyclussen? dacht dat je juist niet meer had na vmk, gebruik je ovulatietesten? maar dan doe je in principe wel weer mee toch als je weer een cyclus hebt