Ik had voor N. knal positieve ovutesten. 2 dagen achter elkaar. Hij word nu steeds donkerder, donkerder dan gisteren. Nog geen piek maar we wachten af! Het is ook niet zo gek na spiraal, maar je wilt zo graag he hahaha. Ik heb in de cyclussen voor mijn vmk en daarna de zwangerschap van N. ook de dipsticks én die smiley test gebruikt van clearblue. Maar achteraf was dat nooit nodig, dus die ben ik tot nu toe nog niet van plan aan te schaffen. Iets met geduld is een schone zaak ofzo..
Fijn dat ze zo duidelijk worden! Hopelijk snel een knaller! Nou hier ook positief nieuws te melden, er staat een eitje op springen, de IUI kan morgen al doorgaan!! Dus was het vruchtbaar slijm toch een voorbode en was het uitgerekend nu veel vroeger dan gebruikelijk ik voel nu ook enorm veel spanning in mn buik en onderrug..
@Lentebloesem ondertussen een knaller gevonden? @Orchid24 hoe gaat het daar? En met de andere zwangeren? Hier afgelopen zaterdag eerste keer IUI gehad, dus nu op het wachtbankje.
Spannend! Ik ga hard duimen! Goed! De kwalen beginnen wat meer te komen en dat vind ik wel fijn. Daarnaast zijn ze in onze woning renoveren, maar ben ik eind vorige week erachter gekomen dat we eerste zijn geworden bij een loting woning (huur) in onze huidige stad en vandaag bezichtiging gehad en we krijgen vrijdag al de sleutel! Dus super gaaf want wonen nu in een flat 3 hoog zonder lift en hebben straks een tuin Fijne afleiding dus want denk dat het daardoor wel voorbij vliegt komende tijd
Goed! Morgen eerste echo. Op vermoeidheid, zo nu en dan misselijk, bandenpijn en gevoelige borsten na voel ik me super Ik ga voor je duimen!
Zonder lift?? Nou dan zal jullie nieuwe woning idd een heel pak comfortabeler worden straks met 2 kindjes! Wat leuk Succes morgen!! Altijd spannend die eerste echo.
Ja zonder lift Iedereen haat het die hoor komt zijn pittige trappen Heel fijn dat daar een einde aan komt! @Humbly89 succes morgen! Hopelijk een mooie echo! ❤️
Ja logisch, zenuwslopend zijn die eerste echo's. Ik duim op een mooi hartje en dat alles er goed uit ziet!
Helaas vandaag tijdens de echo erachter gekomen dat er een leeg vruchtzakje te zien is. Waarschijnlijk al in week 4 gestopt met groeien. Nu wachten tot mijn lichaam weer begint met een nieuwe cyclus. Afwachten tot mijn menstruatie begint.
Groepsleden Effi86-36jaar- 4e kindje- 1ste ronde Orchid24 - 29 jaar - 2e kindje - (3 eigen eisprongen X) - ronde 05 OI Ciprilla - 29 jaar - 4e kindje Glitterhartje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI-D Eevie82 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI Appelflapje - 35 jaar - 3de(*) kindje - ronde Hartendiefje1988 - 35jaar - 3e kindje- ronde 1 Lentebloesem - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 NOD Afspraken Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023 Orchid24 - 2e kindje - 10 februari 2024 Dinabloem - 2e kindje -10 februari 2024
Ah balen niet wat je wilt zien op je eerste echo. Sterkte @Orchid24 jee nieuw huurhuis voor jullie super gefeliciteerd.
@Appelflapje Nee helaas nog steeds geen knaller.. wel een duidelijke streep maar geen knaller. Hoe ging de IUI? Spannend hoor, ik duim mee! @Orchid24 Goed te lezen dat je je goed voelt en wat tof dat jullie een nieuw huis met tuin hebben straks! Zo fijn ook niet die trappen op en af enzo. @Humbly89 ik lees eerst dat je vandaag voor de eerste echo mocht en nu ineens dit. Hele dikke knuffel!! ❤️