Groepsleden Effi86-36jaar- 4e kindje- 1ste ronde Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D Appelflapje - 35 jaar - 3de(*) kindje - ronde 6 (ronde 2 IUI) Hartendiefje1988 - 35jaar - 3e kindje- ronde 2 NOD 21-07 Hartediefje1988 Afspraken Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023 Orchid24 - 2e kindje - 10 februari 2024 Dinabloem - 2e kindje -10 februari 2024 Lentebloesem - 2e kindje - 18(?) Maart 2024 Even het lijstje aangepast! Hier op het wachtbankje, euhm.. ik denk.. 7DPO? Ik merk wel dat ik uit zelfbescherming er maar gewoon vanuit ga dat het deze keer ook niet gelukt is. We zien wel. Voel me verder eigenlijk voor het eerst wel echt oké, merkte ik gisteren plots. Zo van hé, ik voel me opnieuw gelukkig ofzo (na verlies van onze dochter bedoel ik dan). Dus dat is ook wel fijn. Gisteren een dieptemassage gehad (zo pijnlijk op het moment zelf maar zooooo fantastisch nadien), vandaag nog een dagje thuis en morgen dagje shoppen met mn zus en mn moeder. Vanaf volgende week is het KDV 2 weken gesloten dus 2weken lekker thuis met m'n zoon. Hij begint nu zo van die "alsof" spelletjes te spelen, ik moet dan doen alsof ik slaap en hij komt dan bij mij liggen en brengt me zijn konijntje, zoooo schattig, heerlijk genieten!
Ow wij ook weer een midweekje geboekt! In september wel, weer naar Duitsland, vond het daar een erg mooi park en mooie omgeving om uitstapjes te maken in de natuur.
Och jemig! Dan kan ze het inderdaad bezig heel rustig aan doen. Wat heeft ze met haar rug als ik vragen mag?
Wat fijn dat dat gevoel er nu ook weer is naast het grote verdriet. Oh heerlijk soort van haha! Ah dat is zo leuk he
Zo stom dat die meldingen het niet doen, daardoor vergeet ik onderandere dit topic gewoon maar goed.. Helaas klopt het niet en zit ik niet in een zwanger groepje. Voor iedereen die zwanger is, van harte! Geniet van jullie zwangerschap ❤️
ahh wat jammer, hopelijk dan gauw! Maar klopt krijg ook alleen meldingen als ik getagd word, dus elke keer in de topics kijken of er nog wat gezegd is zo irritant!
Scoliose operatie, rug is voor 2/3 deel helemaal vastgezet. Dus bewegingsvreiheid is minder nu. @Orchid24 welk park ga je? Ze hebben zulke leuke parken!
Hier max 12 min vandaan. Is erg leuk park nu ook met hele waterpretpark voor de kids. Heel vaak geweest en nu af en toe om lekker te zwemmen.
Nee die eerste maanden waren wel een hel konden niets doen onze vaakntie qas in de tuin buiten achter en rondje in de rolstoel 4x daags om ons huis. Om der te laten bewegen in hoe ver het ging.
Jemig he. Had ze veel pijn? Waar zorgt de operatie precies voor? Ik weet ongeveer wat het inhoud maar niet precies. Ontzettend heftig voor het hele gezin lijkt mij.
Ideaal! Deden wij vroeger weleens bij heijderbos maar dat is 40 minuten rijden dus dat hebben we eigenlijk nog niet gedaan, misschien meer als ie ouder is.
Ze had een soort s bocht die is met pinnen en een staaf vastgezet in der ruggenwerfels zodat weer helemaal recht staat. Heb eeb foto hieronder gezet zodat jenkan zien wat ze precies hebben gedaan bij haar rug werfels. Ja ze heeft heel veel pijn gehad en soms nog steeds daar heeft ze sterke pijnmedicatie voor. Vaak als ze te veel gedaan heeft of verkeerd gelegen of gezeten. ja was hele inpact. Mocht bij haar blijven maar der broertje van toen 10 maanden niet. Gaf nog bv volledig. En niemand die in buurt woont. Wonen in drenthe familie in de zaanstreek en operatie was in nijmegen waar ze een week heeft gelegen. Hotel waar ik met der broertje verbleef was 20minuten rijden dus smorgen om 6uur ging we weer naar ziekenhuis voor zij wakker werd om met zijn alle te ontbijten en ging pas om 21:00-22:00 terug naar hotel. En dan voelde ik me echt kut en sliep slecht omdat ik wist zij niet sliep en verging van de pijn. Was echt een hel. Blij ook dat dit voorbij is. En hopelijk hoeft nooit weer. Zo niet fijne week om je zo machteloos bent en je kind zoveel pijn ziet lijden. Bekijk bijlage 753139
Ja snap ik wel 40 min rijden voor te zwemmen is best ver, al moet ik bekennen wij rijden soms ook een uur voor dagje te zwemmen omdat dochter die leuk vind. Maar slaapt de kleine man vaak en dan houd hij hele dag zwemmen vol. Wij hebben zowat alle cp parken in NL gehad met vakanties of weekendjes weg. In duitsland (naam weet ik even niet) zit ook 1 hele leuke ook met kleine kids willen wij als meezit met de herfstvakantie heen een weekje.
Ja I. is geen goede slaper en vrij snel overprikkeld dus dat moet je dan echt van te voren plannen zegmaar dus dat doen we dan toch niet zo snel. En daarbij hij vind water wel leuk maar met periodes watervrees Leuk dat je naar zoveel bent geweest! Vind het ook wel ideaal nu, ze hebben alles en I. vind het geweldig dus heerlijk makkelijk! Alleen vorig jaar sliep hij echt mega slecht, hoop nu hij wat ouder is wat beter
Oh ja snap ik wel. Watervrees oops das niet handig met zwemmen. Hier alleen hekel aan water met haren wassen voor de rest is net als zijn mama en zus een waterratje.
Ja hij vind het wel leuk, maar ook heel spannend. Zijn tijden dan gaat hij bij zwembad wel van glijbaantje af enzo maar nu ook weer periode wil ie niet in bad. Centerparcs vond ie toen wel leuk maar zit dan ook geregeld wel aan je geklampt maar dan geniet ie wel, benieuwd hoe dat dit jaar is