Ik wil zeker tot donderdag wachten. Morgen is het 14d na IUI en normaal haal ik echt nooit mijn NOD (korte LF) dus natuurlijk heb ik wel weer hoop.. maar ik ga echt proberen om nog niet te testen. Witte testjes zijn zo confronterend.
Wel herkenbaar, ik kon mezelf niet inhouden de laatste 2 rondes maar oh morgen 14 dagen dan hoop ik zooo voor je dat het nu zover is!
Wat spannend! Ik zie ook iets!! @Appelflapje jeetje jij houd de spanning er ook wel in hahaha. Knap hoor!
Ja vandaag al oploop moest huisarts "bewijzen" dat zwanger denk te zijn haha ivm enorme last van de hooikoorts. En dan krijg via hun 1 die goed helpt en mag. Maar heb er geen foto van gemaakt vond beetje raar om te vragen. Dus das wel mooie bebestiging.
Spannend en snap je volkomen! Wit is confronterend. Duim mee dat goed is en 2 streepjes ziet, is al goed teken voor jou tot 14 dpo.
@Appelflapje Nog steeds geen tekenen van een naderende menstruatie? Hoest met de rest? Hier vandaag begonnen met spotting en inmiddels ook de krampen, morgen als het goed is dan dag 1. Hopelijk kan ik dan vrijdag de clomid ophalen
Wat fijn, gelukkig is de nieuwe cyclus er alweer! Nou ik begin stilaan wel te vermoeden dat ik zwanger ben. Geen krampen/lage rugpijn. Deze nacht klaarwakker. Dat was vorige 2 zwangerschappen mn eerste symptoom… ik ga mss morgen testen, als ik durf
Ohhh zo spannend! Klinkt zo hoopvol, zo zuur als het niet zo is maar alles bij elkaar.. hoop het zo voor je! Ben benieuwd naar de test morgen als je test
Ik hoop het voor je, vaak klopt je gevoel wel. Hier druk aan de klus met zoontjes nieuwe kamer, voor het eerst eigen kamertje.... Alleen nog de nieuwe komt vrijdag, de muursticker en gordijnen en de decoratie. En zijn bedlade nog. Dan is alles klaar.
Nou ja zeg. Ik mag vermoedens echt niet uitspreken. Helder bloedverlies. Ongelooflijk. Ik moet dan toch alweer niet testen denk ik
zo blij! Droomde dat moest teste.... en moest zo nodig plassen... dus maar gedaan zie hier het resultaat
Groepsleden Effi86-36jaar- 4e kindje- 1ste ronde Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D Appelflapje - 35 jaar - 3de(*) kindje - ronde 6 (ronde 2 IUI) NOD Afspraken Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023 Orchid24 - 2e kindje - 10 februari 2024 Dinabloem - 2e kindje -10 februari 2024 Lentebloesem - 2e kindje - 18(?) Maart 2024 Hartediefje1988 - 3e kindje - 30? Maart 2024
Groepsleden Effi86-36jaar- 4e kindje- 1ste ronde Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 IUI-D Appelflapje - 35 jaar - 3de(*) kindje - ronde 6 (ronde 2 IUI) NOD Humbly89 - 19 augustus Afspraken Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023 Orchid24 - 2e kindje - 10 februari 2024 Dinabloem - 2e kindje -10 februari 2024 Lentebloesem - 2e kindje - 18(?) Maart 2024 Hartediefje1988 - 3e kindje - 30? Maart 2024