Ik heb vannacht of vandaag mijn eisprong gehad. Dus kan weer op het wacht bankje gaan zitten toch altijd wel weer hoopvol. En daar? En met de rest?
Hier eindelook weer een cyclus met iui in de planning haha. Vandaag dag 4 menstruatie dus nog even geduld aan deze kant
Hoi allemaal, mag ik meepraten? Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn partner en met zoon 8 jaar oud. Door omstandigheden konden niet voor een 2de kindje gaan maar nu is alles weer rustig. In December ben ik gestopt met de pil en gister ongesteld geworden dus we gaan weer wachten op de eisprong.
Groepsleden Effi86-36jaar- 4e kindje- 1ste ronde Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 IUI-D (5e na MA) Appelflapje - 35 jaar - 3de(*) kindje - ronde 7 (ronde 3IUI) Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 1 NOD Humbly89 - 6 februari Afspraken Zwanger Ciprilla - 4e kindje - 10 september 2023 Eevie82 - 2e kindje - 31 oktober 2023 Orchid24 - 2e kindje - 10 februari 2024 Dinabloem - 2e kindje -10 februari 2024 Lentebloesem - 2e kindje - 20? Maart 2024 Hartediefje1988 - 3e kindje - 30? Maart 2024
Hier goed goed, ik verwacht over een paar dagen mijn positieve ovulatietest en dus eindelijk weer een iui al heb ik geen hoop deze maand. Donderdag appte mijn beste vriendin dat zijn na 1 maand proberen zwanger is van haar 2e kindje dus is mijn hoop gelijk de deur uit gegaan Hoest bij jou?
Na alle situaties die ik gehad heb is tot nu toe alles rustig. Hopen dat we deze maand zwanger raken.
Ik ben zo zenuwachtig wel! Morgen zou ik gewoonlijk ongesteld worden en hoop zo dat de testjes gaan oplopen en het goed blijft gaan. Heb nu dus geen testjes meer in huis en vriendin komt zo haar oude naar me toe brengen die zij niet meer nodig heeft haha. Heb gister nieuwe besteld maar die komen morgen pas binnen. Het is zo spannend.