Heb er geen goed gevoel over. Was toch door blijven testen. Testjes liepen mooi op, maar worden sinds een paar dagen niet echt donkerder meer en vandaag is t testje echt lichter dan de afgelopen dagen. Ik blijf hier dus nog mee kletsen.. hoe is t met de rest hier?
Spannend dat wachtbankje duim voor jou mijn testen lopen af. Ben aan het wachten tot de miskraam begint. Heb gister echt even een mental breakdown gehad, zo verdrietig.
Loopt toch niet echt af.. blijft t zelfde. Had wel liever dat t wel afliep eigenlijk. Blijft rond dit zitten zoals op de foto en ben vandaag 19/20 dpo of zo. Goed zit t dus sowieso niet. Zit in limbo.
nee testte met 9/10 dpo positief. Weet al vrij lang dat ik zwanger ben dus tis gewoon niet goed. Morgen ff kijken of t streepje hopelijk wat lichter is geworden. Ben eraan toe om dit af te sluiten.
jij 10 dpo zie ik. Ga je wachten tot nod om te testen? Spannend! Mijn testjes lopen nu geloof ik echt af. Het is verdrietig, maar denk wel het beste scenario momenteel. Vandaag of morgen 5 weken zwanger. Ben benieuwd wanneer ik ga bloeden. Hoop eigenlijk toch niet vandaag omdat ik de dag helemaal alleen doe met de kindjes tot laat en ook vanuit huis werk (en mijn functioneringsgesprek heb). Maar goed. Wat komt dat komt.
Ja heb geen goed gevoel meer dat het raak is. Begin nu een blaasontsteking te krijgen. Zondag zou als het goed is mijn spotting moeten beginnen, zo niet dan test ik maandag. Ik ga duimen dat het dan morgen begint, dan kun je je vandaag focussen op alles.
Lief van je Ahhh wat vervelend blaasontsteking!! Nou ik duim uiteraard alsnog voor jou dat t wel raak is. En dat die blaasontsteking snel ophoepelt.
Gelukkig geen blaasontsteking of urineweginfectie! Goed blijven drinken en veel plassen dan moet het goed komen
Gefeliciteerd!! Hier inmiddels in ronde 10 beland en alle hoop is weg. Ga nu op auto piloot door tot ronde 12 en dan ivf. Daar heb ik meer hoop in
Ik blijf nog steeds ondanks dat jij de hoop kwijt bent voor je duimen hoor! Wat vervelend dat je ‘door moet gaan’ met iets wat je tegen begint te staan. Hopelijk is het toch ineens raak en blijven volgende rondes je bespaart!
Het is hier echt even uitzitten. Uiteraard zijn er momentjes dat ik geniet hoor, maar krijg steeds meer last van mijn bekken. Dat maakt dingen wel lastiger en daarom ben ik ook vorige week met verlof gegaan. Nu rustig aan doen en de laatste dingen klaar maken. Onze zoon kan ook niet meer wachten haha. Hopelijk blijft ze tot minimaal 37 weken zitten en dan mag ze van ons wel komen hoor❤️ (onze zoon kwam met 41 weken, en we hebben allebei het idee dat zij wel eens eerder zou kunnen komen.)
Ja dat kan ik snappen, het wordt lichamelijke alleen maar zwaarder, lekker aan jezelf denken en de rust nemen Spannend! Ik ga duimen voor jullie dat ze na de 37 weken komt en dan lekker snel erna En niet zoals haar broer blijft zitten tot 41 weken