Geweldig Sweetdreams, gefeliciteerd! Ik ga deze week mijn vruchtbare periode in dus hoop dat ik over een paar weken ook met dit nieuws mag komen
Sweetdreams gefeliciteerd! Wij zijn ook officieus weer begonnen. Ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit ivm de miskraam maar ik had het gevoel dat ik een eisprong zou krijgen dit weekend dus we hebben maar geklusd voor de zekerheid. Je weet het nooit he. Meteen maar mijn NOD op de 17e gezet hihi, dan heb ik iets om naar uit te kijken. Ik weet dus niks zeker maar het gevoel dat we weer begonnen zijn is wel erg lekker moet ik zeggen
Goedemorgen dames, Hier vanmorgen nogmaals getest. En de streep word steeds duidelijker. Dus Zwanger.... Ben zo blij.. Was de 2e ronde raak... Iedereen een leuk weekend gehad.
Gefeliciteerd oboemasbaby, geweldig! En zo snel, ben blij voor je Hier druk geklust dit weekend, ook in huis hahaha. De hele boel geschilderd en dan toch de puf om 's avonds in bed ook nog te klussen Nu maar hopen dat het raak is maar duurt nog wel even voor we kunnen testen.
Goedemorgen, Vanmorgen had ik een positieve test in handen. Ben zo blij.... Maar vind het ook weer super spannend ook al is het de 2e keer.. Ik wens alle andere dames. Heel veel succes en vruchtbaarheid.
mmm Raar. Dacht dat het mis ging dus vandaar opnieuw een reactie. Nu zie ik dat hij er dubbel staat. Ach ja..
hallo dames... ik zit eigenlijk een beetje in dilemma mijn rijtje 10 feb -ongi 14feb - ongi weg 15 feb - sex gehad 15 e begonnen met pil iets eerder omdat het uitkwam met aanstaande vakantie en was toch al van me ongie af tot 20 ste pil geslikt (daartussen nog 2 x vergeten) 25ste toch maar besloten helemaal te stoppen met de pil omdat ik hem heelmvaak vergeet en we graag voor een 2e willen nu is mijn vraag kan ik nu nog een eisprong hebben.? en een verlate? namelijk sinds 3 maart witte vloed en voel me ook vreemd of kan mijn ongi er ook aan komen
sweetdreams: Wanneer ben je uitgerekend? Ik rond 11 november. Gister de verloskundige gebeld. Mag pas 16 april voor de eerste echo. Dat duurt echt nog veel te lang. Vorige zwangerschap had ik al met 6-7 weken de eerste echo. Love peet: Het kan ook zijn dat de pil niet heeft gewerkt omdat je niet trouw heb geslikt. De eerste week is het belangrijkst. (heb ik wel eens gelezen) Als je cyclus 28 dagen is zou je rond de 24 je eisprong moeten hebben. Dus ja.... het is afwachten denk ik. succes..
Wat leuk! Wij hebben ook vorige week besloten om voor een brusje te gaan voor onze zoon! Hij wordt 1 april alweer 2 jaar! Hopen dat we allemaal snel een positieve test kunnen laten zien!!
Wat denken jullie hiervan? Zondag laatste keer geklust, had een heel licht teststreepje op mijn ovu-test. Gisteren iets duidelijkere teststreep en vandaag nog wat donkerder (maar nog steeds lichter dan controlestreep). Lief is een week weg voor zijn werk en vrijdag pas weer thuis. Ik hoop nu natuurlijk dat mijn ei pas dan komt, en niet morgen of donderdag al Dus... zouden we nog optijd zijn geweest met het klussen van zondag voor als mijn ei wo. of do. komt? En hoelang kan het duren voor de ovu-test echt positief is? Ik bedoel; hoeveel dagen ongeveer vanaf het eerste, lichte streepje? Ik snap er volgens mij niet zoveel van
Hey. hier nog iemand die voor een tweede gaat. Ons dochtertje wordt in april 2 en ik heb een buitenbaarmoedelijke in september gehad. Bij ons gaat het allemaal niet zo snel, maar we geven de moed niet op!!!