Wanneer het eerste gevoel van zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ssgerundt, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Misschien een rare vraag, maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen...
    Als je nou b.v. in je meest vruchtebarsten dagen gaat klussen en het ZOU raak zijn, wanneer zou je dan voor de eerste keer het gevoel kunnen hebben zwanger te zijn?
    Al voordat je weer ongesteld woord??? (b.v. misselijk zijn of zo)

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dat varieert heel erg van persoon tot persoon. De een merkt al iets 2 of 3 dagen na de eisprong, sommige vrouwen weten het gewoon als ze geklust hebben dat dat hem was en andere vrouwen weten het pas als de menstruatie wegblijft.
    Succes met wachten.

3. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    Bij mijn dochtertje niets van gemerkt, ja alleen toen ik niet ongi werd! maar ook daarna weinig klachten gehad....

4. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    op mn werk toen ik n client hielp met een transfer voelde ik onder in mn buik een strak gespannen gevoel ,
    dag ervoor in de ct scan werd ik ontiegelijk beroerd van de contrastvloeistof ze hielden het toen op een komende menstruatie
    want ik wist wel zeker dat ik NIET zwanger was , mn cyclus was er veel te kort voor ;) n we hebben bewust NIET rond mijn ei geklust omdat ik graag n keer n kindje in een andere maand wou hebben :p
    ( straks heb ik 3 kindjes in oktober haha)
    en 3dagen later kreeg ik ineens n ingeving om n zwangerschapstest te kopen ik had toen nog geen klachten wb misselijk of moe zijn of what ever gewoon t gevoel dat ik MOEST testen .

Deel Deze Pagina