Nee geen idee wanneer mijn ei was... voor de pil voelde ik altijd overduidelijk wanneer ik mijn eisprong had maar sinds ik gestopt ben niet meer... ben nu nog steeds aan het afwachten, af en toe kramp, meer niet.
babsy78: balen meid! Je kan niks anders doen dan afwachten. Hier gister een negatieve test (is dus niet gelukt om tot donderdag te wachten) Gisteravond beetje last van ongipijn. Nu niks, ook nog geen ongi. Als het uitblijft dan ga ik morgen weer testen.
Voor jou dus ook nog spannend , hoop dat je sneller dan mij duidelijkheid hebt. Ik heb nog steeds lichte krampjes in mijn buik, meestal als ik die heb dan breekt het die dag of de dag erna door maar dit keer dus niet. Heb al sinds zondag die krampjes. Ik test trouwens met kruidvat testen (2 voor 5 euro) misschien moet ik volgende keer eens wat anders gebruiken, al schijnen deze juist heel gevoelig te zijn. Kan niks anders doen dan afwachten en hopen dat ik snel duidelijkheid heb, weet nu gewoon niet waar ik aan toe ben. Had voor de pil trouwens een cyclus van 5 weken dus misschien is mijn lichaam zich weer terug aan het herstellen naar die cyclus, al vindt ik dat wel vreemd na 6 maanden nog eens.
Hey Nila, hoe is het nou met je? Had je nog een keer getest? Ik zit nog steeds te wachten, ik krijg morgen van een vriendin van me 3 testjes dus dan ga ik morgenavond of zaterdagochtend maar weer een test doen... fingers crossed.
Vandaag ongi geworden Ronde 9 al weer Ik ga heel hard voor jou duimen dat jij wel positief test Zo slopend die onzekerheid he? Weten veel mensen in jullie omgeving dat jullie bezig zijn met zwanger worden? Bij ons weet alleen mijn zus het.
Ah dat is balen voor je ik ga heel hard voor je duimen deze ronde Ik heb niet heel duidelijk gezegd dat we ermee bezig zijn, wel dat er nog een kinderwens is maar dat we niet weten voor wanneer. Mijn vriend had het wel van de week tegen zijn zus verteld dat ik overtijd was (of overdatum zoals hij zo handig zei haha). En ik heb het gisteren aan een vriendin verteld, zij werkt in een paranormaal team en we hadden het over de dood van een goede vriend van haar een paar jaar geleden en dat ze aanvoelde dat het geen ongeluk was, waarop ik brutaal vroeg wat ze aanvoelde over het feit dat ik zolang overtijd ben en nog geen positieve test had... zij kreeg een ja door... maar ja... eerst die positieve test nog
Vanmorgen weer getest... wederom negatief... nou schiet mij maar lek hoor haha ik snap er niks meer van :S
Nog steeds geen nieuws hier... als ik na de vakantie nog niks weet ga ik maar even langs de huisarts. Waar zitten jullie allemaal haha het is wel erg stil hier
Nou ik had net bij het afvegen lichtroze op mijn papiertje dus ik ga er vanuit dat ik ongesteld ben geworden. Na 10 lange dagen eindelijk wat zekerheid en op naar de volgende ronde... een ronde zonder banner want volgens mijn programma die mijn cyclus bijhoudt zou die voor komende maand 27 dagen zijn maar ik ga zelf maar uit van 36 dagen weer dus dan kom ik uit op 26 maart dat ik weer op mijn NOD zit... is het eerder dan is het maar zo... maar scheelt een hoop gestress als het weer een lange cyclus is.
En Babsy heeft de ongi doorgezet? Sorry dames dat ik hier niet veel ben. Ben sowieso weinig op het forum. Wil het hele zwanger worden gebeuren even wat los proberen te laten.
Hoi! Ja het is uiteindelijk doorgebroken. Ik hou mijn cyclus bij met een programma en die heeft berekend dat ik morgen mijn nod heb... Ik had van de vorige keer nog 1 test over, en ondanks dat ik gisteravond nog tegen mijn vriend zei dat ik het gevoel heb dat ik ongsteld ging worden: pijnlijke borsten... Enorm last van maagzuur... Last van bandenpijn en vooral heel emotioneel zijn... Allemaal symptomen die ik al vaker had gehad, voelde ik vanmiddag de drang om toch te testen met als resultaat een heel lichtroze streepje... Zou het dan nu zover zijn? Morgen haal ik kruidvattesten (die andere waren van sensitest)... Kijken of daar ook wat verschijnt...
Super Babsy! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Hier zitten we in ronde 10. Morgen of zondag mijn eisprong denk ik.
Hallo, Eindelijk een topic.... Zelf ben ik 38 jaar en moeder van twee knappe, lieve, gezonde en te gekke zonen van 4 en 2....en in september is ons geluk aangevuld met een mooi prinsesje van nu bijna 7 mndn. Bij ons kriebelde het ook, is dit het nou wel of geen vierde? Financieel en qua ruimte kan het, maar organisatorisch...? Door de drukte van drie kids, vooral geen doorslapende kids en door vreemde aanvallen (flauwvallen etc)van mij waren we er nog niet over uit....en hebben we eigenlijk niet veel met elkaar "geknuffeld".... Maar we zijn twee wkn gelden een paar daagjes alleen weggeweest, en hebben het toen een keer gedaan, die week erop heb ik ergens mijn ei gehad....en vorige week ben ik wakker geworden van een felle steek....(dit herken ik maar al te goed dacht ik....maar tegelijkertijd ontken ik het....) Nu zit ik in middels op dag 28-29....mijn langste cyclus.....maar precies weet ik dat niet na deze zwgsch. Nog niks te bekennen.....wel vage krampen die komen en gaan...en bij hoesten pijn in mijn banden.....anyway....heel verhaal, maar ik zit op het puntje vd wachtbank dus.......