Zwanger worden van 4e 5e of 6e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marente, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Goofychick! Wanneer ga je testen?
    Als je nu niet zwanger blijkt te zijn gaan jullie dan wel bewust voor een 4e?

De praktische kant van wel of geen vierde herken ik wel.... Hier begint het net allemaal wat makkelijker te worden. De jongste is net uit de luiers, gaat over een half jaartje naar school.... Maar dat weegt niet op tegen de kriebels en de wens voor nog een wondertje

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hallo allemaal,

ik ben een mama van 3 kindjes!
    Ik heb 2 meiden uit een vorige relatie, ze zijn 9 en 6 jaar.
    Ik heb ook nog een zoontje van 4 jaar met mijn huidige partner!
    Gisteren is de zus van mijn partner bevallen van haar tweede kindje! Mijn partner is daar peetoom van. Nu kwam hier gisteren natuurlijk een gesprek op gang over de kinderwens van mijn partner. Hij zou nog graag een tweede kindje willen. Ik sta er op zich wel positief tegenover. Hier nog niet het gevoel dat het gezin compleet is.
    Alleen hebben we nu beide nog geen vaste baan. Ook de reacties van andere maken we wel aan het twijfelen. Mijn moeder reageerde nog al negatief toen ik erover begon vanmiddag. Wij zijn er nog niet uit dus.
    Ik weet dat het uiteindelijk onze keuze is maar zou toch graag zien dat de mensen om ons heen er positief tegenover staan.
    Ik heb nu nog een spiraal dus waarschijnlijk op korte termijn zal er nog niks gebeuren.
    Hoe ervaren jullie dat, de reacties van andere?
    Gr Pamela

Deel Deze Pagina