Zwanger (worden) van 4e kindje of meer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rhombi, 28 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

    roever Niet meer actief


    Geen idee tot niet?
    Paar dagen terug dacht ik wel wat te voelen enz... maar pffff je kan jezelf ook wel helemaal gek maken hè!?haha
     
  2. roever

    roever Niet meer actief

    uhm haha hebben 3 jongens in net 3 jaar en ja kost me enorm veel energie! Haha
    Dit/deze maand was ook niet al de bedoeling in principe... alleen zijn we zelf zo dom geweest een keer :p
    T idee was zeker nog een half jaar te wachten..
    Maar, als t nu wel zo zou zijn, dan is het zo, hoe we het zullen wenden of keren hihi
     
  3. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  4. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Ja dat is waar.. moeilijk is dat. Wanneer testte je bij de andere positief?

    Hier komen mn vruchtbare dagen er aan.. Ik denk woe of donderdag mn eisprong.
     
  5. roever

    roever Niet meer actief

    ha ik ging dat net idd eens even nazoeken!
    En was ook pas op of na 12dpo
    Had toen ook zo’n plaat voor m’n kop dat ik met 8dpo testte haha die ook spierwit was:p

    echt hè, hoe stom kunnen vrouwen zijn eigenlijk....:rolleyes:
     
  6. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier vandaag ongie geworden geloof ik. Op 12 dpo. Maar wel weer op dag 28. Balen en even gejankt. Nu weer door. Best zwaar zo na zoveel rondes steeds.
     
  7. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @roever ja inderdaad.. tegen beter weten in testen. Jezelf lekker gek maken :roflmao: Ik ben er ook goed in.

    @michele25 ahh knuffel! Snap het.. dat is ook gewoon zwaar klote. :(
     
    roever vindt dit leuk.
  8. tafeltent

    tafeltent Actief lid

    1 mrt 2015
    325
    174
    43
    Hier ook ongesteld geworden. Hele korte cyclus van 26 dagen. Is voor mij uitzonderlijk. Ook een kortere lf deze maand. Nu gaan we nog maar even goed met elkaar praten en nadenken wat we willen.. (Of wensen kan ik beter zeggen.. )
     
  9. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    :(:(
     
  10. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Ah.. ook een dikke knuffel voor jou! Vervelend is dat als je cyclus ook ineens veel korter is, dan je had verwacht.
    Hoe gaat het nu met je?
     
  11. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.358
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wat jammer @tafeltent :(

    Hier vanavond ook weer met elkaar in gesprek geweest, definitieve start hebben we nu afgesproken februari. Kan dus nu echt gaan aftellen en merk dat het mij ook wel rust geeft. Ondanks dat het voor m'n gevoel nog lang duurt, is er nu wel die zekerheid haha.
     
    roever en PotjeGoud vinden dit leuk.
  12. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Johanna01 dat is fijn! Ook al duurt het nog even, je weet dan wel waar je aan toe bent. :)
     
  13. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.460
    2.276
    113
    hoi allemaal! Ik heb net hier en daar wat verhalen gelezen, erg leuk!
    Ik ben moeder van drie kindjes (7,5, bijna 2) en al sinds eind 2019 aan het proberen voor een vierde. In feb begonnen met clomid en meteen zwanger, dit werd helaas een miskraam. Pas na bijna drie maanden had ik weer een eisprong maar ben helaas vandaag ongesteld geworden.
    In oktober word ik al 40 en toen we er eind vorig jaar voor gingen hadden we dat als deadline gesteld... maar dat is over drie maanden al, zo snel! Toch heb ik het gevoel dat we niet heel lang door willen gaan nog, het leeftijdsverschil wordt langzaam aan groter enzo.
     
  14. roever

    roever Niet meer actief

    Kunnen we even een paar dagen gaan skippen? :)
    Word langzamerhand nu wel n beetje heul nieuwsgierig!
     
  15. roever

    roever Niet meer actief

    Gisteren dacht ik weer van alles te voelen en zelfs nieuwe testjes besteld... zat mezelf even gek te maken afgelopen week.

    maar, mijn lichaam heeft me vanmorgen even op weg geholpen... vanuit het niets, paar dagen eerste dan gedacht, ongesteld...
    En mijn gevoel; opgelucht en jammer uiteraard!!!
    Elk kindje is hier meer dan gewenst! maar opgelucht dat ik mijn lichaam en mezelf wat meer de tijd kan geven om te herstellen :)
    Ik blijf hier lekker meekletsen en dromen maar denk dat we over half jaartje pas “serieus” aan de gang gaan. En voor nu? Geen onbeschermde Dex meer haha
     
    Mamavanvier95 vindt dit leuk.
  16. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.358
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Leuk @roever, dan ook rond februari dus?
    Fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt.
     
  17. roever

    roever Niet meer actief


    Ja zoiets?! :)
    Nu proberen eerst een door te bijten met wat kilo’s te verliezen!!! :/
    En flink te gaan trainen...

    pfff ik ben zo’n iemand die het 1 Max 2 weken volhoudt, om vervolgens weer in t oude patroon te vervallen :(
     
  18. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.358
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier hetzelfde. Wil me daar nu ook deze maanden op gaan focussen.. Gisteren gebbqt met een paar vriendinnen en daarbij ook een groepsfoto gemaakt, waar ik best wel schrok van mezelf. Dus m'n doel in feb is dan minimaal - 15..
     
  19. misslisa

    misslisa Fanatiek lid

    8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hoi hoi,

    mag ik hier ook mee kletsen? Wij hebben sinds deze maand besloten om ook voor een 4de te gaan. We wilden er volgende maand ervoor gaan maar nu ben ik ineens erg misselijk en heb ik krampen in mijn buik. Ik weet niet precies wanneer mijn eerste dag van laatste menstruatie was omdat we deze maand nog even zouden overslaan:rolleyes:

    Ik geloof 9 juni. Volgens mij had ik al ongesteld moeten zijn.. van het weekend test ik voor de zekerheid!

    Onze zoontjes zijn 9, 7 en 4 jaar. En wij zijn 33 jaar.

    Bij de vorige zwangerschappen zag ik altijd beren op de weg en nu totaal niet, heerlijk!

    Mijn man vind het wel spannender omdat ik 3 keer zwangerschaps vergiftiging heb gehad( wel pas tegen het eind van de zwangerschap gelukkig). Maar wie weet gaat het nu gewoon een keer wel goed.
     
    PotjeGoud, Mamavanvier95 en 1991Mamavanvier vinden dit leuk.
  20. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.358
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    @misslisa natuurlijk mag je meekletsen, hartstikke gezellig, welkom! :)
     
    misslisa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina