Zwanger (worden) van 4e kindje of meer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rhombi, 28 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Hier ook ongesteld...wel een tuurtestje gehad!

    Ga inmiddels ronde 4 in. Weet niet of ik echt teleurgesteld ben. Een vierde zeker welkom. Al vind het nu gaat ook wel zalig :) doet toch weer een stap terug straks. Terwijl onze jongste nu net haar middagslaapje een keer zou kunnen overslaan ;)

    Maar ondanks de mitsen en maren willen we het toch te graag :)
     
    roever en PotjeGoud vinden dit leuk.
  2. misslisa

    misslisa Fanatiek lid

    8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Vanavond getest, ik wilde eigenlijk tot morgenvroeg wachten maar dat lukte me niet meer:oops: Hij was Negatief.

    ik weet niet of het uitmaakt wanneer je test, ik testen nu om half 8 na wat kopjes thee:rolleyes:

    Wel gek ik voel veel “zwangerschaps” kwaaltjes, maar dat zal dan wel verbeelding zijn.

    Even afwachten wat er gaat gebeuren.
     
  3. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Wij gaan maandag een weekje weg. Dus ik spreek jullie daarna weer :D
    Gaan jullie nog op vakantie?
    Ik verwacht trouwens niks van deze maand. We hebben het in de vruchtbare periode alleen 2 dagen voor eisprong gedaan. Denk ik.. ben niet helemaal zeker van mn eisprong. Maarja zal dus niet raak zijn.

    Spannend voor de dames die op het wachtbankje zitten!!
     
  4. Motherofdragons

    Motherofdragons Actief lid

    22 jun 2020
    260
    221
    43
    Vrouw
    Leuk! Veel plezier!
    Wij zijn net terug van een weekje weg, vandaar dat ik even niet meer op het forum gegluurd heb :D

    Spannend, @dames op het wachtbankje :oops:

    Nieuwe dames, gezellig dat jullie komen meekletsen! :)

    Ik zit nog steeds dagelijks te wikken en wegen wat ik nu toch in vredesnaam wiiiil... :eek: Haha pff ik word zo moe van mijzelf. Echt nog nooit zoveel twijfels gehad over het wel of niet er voor gaan. Ik wil zo graag volmondig ja zeggen maar ik zie zoveel beren op de weg ofzo denk ik. En ml ook. Maar ik wil het toch ook gewoon heel graag, volgen jullie me nog!? :roflmao: :rolleyes:
     
    PotjeGoud, LiefenLeed en Zonnestralen vinden dit leuk.
  5. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Volg je meer dan! ;)

    Ook nu op vakantie. De oudste al aardig zelfstandig, maar wel veel bezig met de jongste. Dan denk ik echt: en dat willen we dr nog een haha
     
    PotjeGoud en Motherofdragons vinden dit leuk.
  6. Motherofdragons

    Motherofdragons Actief lid

    22 jun 2020
    260
    221
    43
    Vrouw
    Nou, precies dat inderdaad haha. Het ene moment denk ik niets liever te willen en het volgende moment vliegen kind 1 en kind 2 elkaar weer eens in de haren en terwijl ik dat probeer te sussen tekent kind 3 met stift de houten vloer vol in een onbewaakt moment :roflmao::cry: En dan denk ik uhmm en dan straks nog eentje erbij?! Op vakantie van de week inderdaad ook dat wat jij zegt, de jongste is op het moment flink ondernemend en ik moet ogen in mijn achterhoofd hebben :rolleyes: twijfel alom..
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  7. misslisa

    misslisa Fanatiek lid

    8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik snap je wel hoor! Mijn gevoel gaat ook soms met me aan de haal, soms weet ik het zeker en de andere keer denk ik: moet ik niet gewoon blij zijn met wat we al hebben..

    Hier heb ik zondagochtend nog negatief getest maar ook nog niks te bekennen.. ik ben normaal nooit overtijd.
     
  8. pinklady

    pinklady Bekend lid

    10 mei 2007
    686
    376
    63
    provincie groningen
    @michele25 hier de jongste 9 en de oudste 18:o:. Hier ook geen kleuter en peuter praat meer. Helemaal opnieuw beginnen dus. Toch ook wel weer spannend. Hier in ronde 4. We wachten maar weer af haha.

    Ik kreeg hier ook geen meldingen meer van...apart...
     
  9. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal!
    Wij zijn weer terug van een weekje vakantie.
    Ik herken wel wat jullie zeggen hoor over de vakanties en dat het net wat makkelijker wordt als ze wat ouder zijn. Hier is de jongste nu 2.5 week zindelijk. Dat is dan toch ook wel een periode die je dan een soort van afsluit. En bij een vierde, dan begint het allemaal weer van voor af aan. :roflmao:

    Ik verwacht woensdag of donderdag mijn nod. Ik voel sinds vandaag af en toe wat steekjes onderin mn buik en onderrug, misschien dat ik wel eerder ongesteld word dan verwacht.
    Ik hoop dat het raak is, maar ik denk van niet. :(
    Weet inmiddels wel dat je lichaam je ook aardig voor de gek kan houden.

    Hoe is het met jullie?
     
    Motherofdragons vindt dit leuk.
  10. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi moeders

    Hier van 13, 9 en 7 jaar.
    Voor het eerst een vakantie zonder zwembandjes. :)

    Zal spannend zijn, weer van voorafaan beginnen.
    Heb berrekend dat mijn jongste dan naar de middelbare gaat als de vierde dan naar school gaat (mocht het dit jaar gebeuren om zwanger te raken)
    Betekend dus dat ik totaal 16 jaar lang op het schoolplein stao_O:D
     
    PotjeGoud en Motherofdragons vinden dit leuk.
  11. Motherofdragons

    Motherofdragons Actief lid

    22 jun 2020
    260
    221
    43
    Vrouw
    Hoe is het inmiddels?
    Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden. Die ervaring heb ik ook met alle keren dat ik zwanger wilde worden. De keren dat ik dacht dat het echt raak was, was het dat niet en de laatste keer was het juist zo dat ik écht dacht dat het niet raak was en toen was het wel zo :o:
     
  12. Motherofdragons

    Motherofdragons Actief lid

    22 jun 2020
    260
    221
    43
    Vrouw
    O ja, dan begin je echt weer 'opnieuw' hè :D
    Ook wel weer heel speciaal. De oudste kids zullen het ook echt heel bewust meemaken.
    Dat zie ik bij mijn zus ook. Die had al 2 pubers en besloten dat er toch nog een wens was. Inmiddels is er dus een baby'tje bij. Wel echt ontzettend leuk en bijzonder hoor.
     
  13. Motherofdragons

    Motherofdragons Actief lid

    22 jun 2020
    260
    221
    43
    Vrouw
    Hoe is het inmiddels?
     
  14. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Ik ben woensdag ongesteld geworden. Zoals verwacht wel. De eerste ronde dacht ik echt dat het raak was en toen ben ik ook echt super hevig ongesteld geworden. Dus ja wie weet is het fout gegaan met innestelen, dat zal ik nooit weten. De tweede (vorige) ronde voelde ik verder niks. (Alle 3 de vorige zwangerschappen voelde ik het goed, dus wat dat betreft zit mijn gevoel meestal wel goed, maar het kan zo vertroebeld worden he omdat je iets graag wil)
    Deze week dus alweer ergens mijn eisprong als het goed is. (Ik gok zaterdag of zondag)
    Heb toen net even ovulatietesten besteld, dus dan kan ik weer gaan testen vanaf overmorgen :) mijn man moet deze week ook nog zijn zaad opsturen voor de controle. Als daaruit komt dat hij niet vruchtbaar meer is, dan is de wens heel snel klaar natuurlijk :( maar we wachten het even af.

    Hoe is het bij jullie?
     
  15. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Hahah wow 16 jaar :D maar niet te veel over nadenken hahaha.
    Als het hier dit jaar raak mag zijn, dan is de oudste nog net 7, misschien net 8.

    Dat is ook wel weer fijn lijkt me, wat meer vrijheid echt op vakanties. Zonder zwembandjes. Wow dat kan ik me echt nog niet voorstellen :roflmao:
    Maar ik merk het al wel als we bijv bij een recreatiemeer zitten. Ze vermaken zichzelf wat meer, je kunt met ze spelen, maar ook af en toe zelf lekker zitten. Dat is dan ook weer klaar, want dan kan je weer achter een baby/dreumes aan :roflmao:

    Wat ik wel lastig vind is dat er bij dat meer ook een speeltuin zit. De oudste en de middelste kunnen daar alleen heen (met toezicht vanaf n afstandje natuurlijk) maar de jongste weer nog net niet. (Gevaarlijk hoge glijbaan) Dus dan zeggen we vaak tegen de oudste van "Nee, we gaan straks" (dan gaan we ook wel echt) maar ik merk dus dat we hen soms benadelen vanwege de jongste. Omdat zij er anders ook meteen achter aan hobbelt (en wij dus ook weer verplicht mee moeten) :roflmao: luiheid..maar goed na 2 weken vol dagentertainment wil je soms zelf ook even zitten.
    Hebben jullie ook zulke dingen? Dat je soms een beetje het gevoel hebt, dat de gevolgen van een baby de andere kinderen soms een soort van zouden benadelen?
    Ben ik even nieuwsgierig naar :)
     
    Motherofdragons en MIss X vinden dit leuk.
  16. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.361
    2.544
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hoe gaat het hier dames?
     
  17. pinklady

    pinklady Bekend lid

    10 mei 2007
    686
    376
    63
    provincie groningen
    Hier weer een negatieve test in handen gehad. Ben een beetje teleurgesteld. Maargoed, we gaan er weer met goede moed voor. Vandaag even een baaldag en morgen zien we wel even verder.
     
  18. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Op het wachtbankje.. 1 DPOo_O
     
    Trassi vindt dit leuk.
  19. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.361
    2.544
    113
    Vrouw
    Friesland
  20. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @pinklady balen.. heb je wel een regelmatige cyclus?

    @MIss X spannend!! Dan lopen we dalijk aardig gelijk op! Ik had vanmorgen een knallende ovulatie test. Dus er is vanavond werk aan de winkel :roflmao:

    @Johanna01 hoe is het met jou?
     

Deel Deze Pagina