Zwanger (worden) van 4e kindje of meer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rhombi, 28 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Proficiat!!! Ik ook!! Ben benieuwd of de echo ook 13dpo aangeeft.. of 4wk en 1 dag.. aangezien gisteren mn nod was.. maar de eisprong 2dg later... dan zijn we op dezelfde dag uitgerekend..

2. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wauw, gefeliciteerd @LiefenLeed en @michele25! Op naar een mooie echo en een wolk van een baby. ❤️

michele25 vindt dit leuk.
  3. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Aahhh woow gefeliciteerd!!! @michele25 en @LiefenLeed :D goed zeg!
    Hoe lang heeft het geduurd tot jullie zwanger waren?
    Ik hoop ook echt aan te sluiten deze maand :oops:

@Ritoy ja het lijkt me wel mooi om alles nog een keer mee te maken en hopelijk nog een keer van een zwangerschap te kunnen genieten. (De laatste zwangerschap ging dat dus echt niet doordat ik mn vader verloren ben na 7 weken ziekenhuis).
    Maar goed.. het lijkt me vooral mooi om nog een kindje te krijgen, alle liefde enzo. Ik kijk er nu naar uit om zwanger te zijn en als ik zwanger mag worden besef ik me waarschijnlijk weer dat het niks voor mij is :roflmao:

4. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hey heeft me 6/7 rondes geduurd... dank je wel en ik hoop snel voor jou ook een mooie test

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hier waren ze ook vrij zwaar idd. De jongste was ook 8 pond, ondanks dat ze een meisje is en iedereen zei wooh wat een grote baby en ik dacht huh ze is super klein! (De andere kids leken in eens ook super groot whaha)

@Ritoy jij hebt dus ook geen makkelijke zwangerschappen gehad? Het weerhoudt ons wel van 4e. We twijfelen nog enorm. Ik vond mijn collega's(thuiszorg) over de vloer best lastig te accepteren en het schuld gevoel tegen over de kids ook erg vervelend. Maar het lijkt ons zo mooi en leuk, mijn man ook.

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
  7. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Friesland90 hahaha ja dat ook inderdaad! Mijn schoonmoeder zegt ook altijd als ik zeg van "ah toen waren ze nog klein" "klein?? Jij hebt 3 reuze kinderen ter wereld gebracht" :roflmao: Maarja zij is 1m50 ofzo hahahaha

Snap het wel als het je lichamelijk zo zwaar is gevallen dat je nu dan twijfelt. Een zwangerschap is wel een aanslag op je lichaam, maarja het cliché is ook zo waar; je krijgt er zoveel voor terug. Wel tot op zekere hoogte natuurlijk. Het moet niet ten nadele van je lichaam gaan en van je andere kinderen. (Dat je er naderhand nog iets aan overhoudt bedoel ik)

8. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Jup bekkeninstabiliteit en ischias vanaf het begin gelijk al. Bij de laatste met 13 weken al de ziektewet in omdaf ik mijn linkerbeen niet meer kon gebruiken. Daarnaast zijn ze altijd vet overtijd bij mij dus ook geen leuk vooruitzicht :roflmao:

9. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    #329 Trassi, 6 aug 2020
    Laatst bewerkt: 6 aug 2020
    Ok wie zit er allemaal op het wachtbankje en wat is je testdag? Hieronder zet ik een lege lijst voor wie er wanneer moet testen en voor degene die al zwanger zijn staat er een lijstje onder. Graag zelf invullen (aangezien ik mu naar het strand ga en zelf geen tijd meer heb :roflmao:)

10. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    #330 Trassi, 6 aug 2020
    Laatst bewerkt: 6 aug 2020
    NOD-lijst 16 t/m 31 augustus 2020

17 augustus
    Voorbeeld: naam - jou leeftijd - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde (eventueel met welke behandeling)

18 augustus

19 augustus

20 augustus

21 augustus

22 augustus

23 augustus

24 augustus

25 augustus

26 augustus

27 augustus

28 augustus

29 augustus

30 augustus

31 augustus

Onbekende datum

Totaal (0)
    Wachtend op de eisprong (0)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

Uitgerekende datum lijst 2021

Voorbeeld:
    Datum-forumnaam-jou leeftijd-hoeveelste kindje

Aantal: 0

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam

17 augustus
    Voorbeeld: naam - jou leeftijd - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde (eventueel met welke behandeling)

13 augustus:
    Miss X - 34 jaar - 4e kindje - Ronde 8

18 augustus

19 augustus

20 augustus

21 augustus

22 augustus

23 augustus

24 augustus

25 augustus

26 augustus

27 augustus

28 augustus

29 augustus

30 augustus

31 augustus

Onbekende datum

Totaal (0)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

Voorbeeld:
    Datum-forumnaam-jou leeftijd-hoeveelste kindje

Aantal: 0

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Mijn NOD 13 augustus en wil zondag even eem vroege test doen haha

@ zwangeren. Wauw, wat ontzettend fijn, gefeliciteerd @LiefenLeed @michele25

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw

17 augustus

13 augustus:

18 augustus

19 augustus

20 augustus

21 augustus

22 augustus

23 augustus

24 augustus

25 augustus

26 augustus

27 augustus

28 augustus

29 augustus

30 augustus

31 augustus

Onbekende datum

Totaal (0)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

Michele25 - 35 Jaar - 4e kindje - 12 April

Aantal: 1

14. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113

13 augustus:

14 augustus

15 augustus

16 augustus

17 augustus

18 augustus

19 augustus

20 augustus

21 augustus

22 augustus

23 augustus

24 augustus

25 augustus

26 augustus

27 augustus

28 augustus

29 augustus

30 augustus

31 augustus

Onbekende datum

Totaal (2)
    Wachtbankje (1)
    Zwanger (1)
    Ongesteld (0)

12/04/2021-Michele25-35 Jaar-4e kindje

15. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Oh man ik vind het allemaal zo spannend, nu vooral nu t is gelukt.. reacties van mensen.. een 4e:eek:??? Ik zie ze al helemaal voor me:rolleyes:. Waarom begin je er nog aan:eek: etc etc. Moet zelf echt rechtop blijven staan op zo'n moment. Mijn schoonouders hebben we het gisteren wel verteld.. als we een miskraam krijgen hadden we t ook verteld. Zij hadden niks verwacht maar reageerden wel leuk. Ze hebben 5 klein kids waarvan de ouste 15 en jongste dus 9.. dus dit is echt een nakomertje in onze familie..zeer leuk maar soms is het ook wel spannend... is de keuze goed? Ik ken namelijk niemand die 4 kids hebben

Trassi en MIss X vinden dit leuk.
  16. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Dat je niemand kent met 4 kinderen betekend alleenmaar dat het extra bijzonder is ;)

MIss X vindt dit leuk.
  17. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ja nou mijn neef heeft sinds 2wk een 4e.. maar hebben we geen contact mee. Dus ervaringen delen gaat wat moeilijk.
    Voor ons scheeld t dat mijn oudste bijna 16 is als deze word geboren. Alle 3 zijn ze ouder.. zelfstandiger... en dit ukkie krijgt dus veel bemoedering en oplettende oogjes. Nieuwe ervaring maar wel speciaal... betekend wel dat ik mn rust kwijt raak die ik nu heb.. dat geeft soms een zorg in mn hoofd,ondanks dat ik een kinderopvang bezit.. alleen gaat dit kindje niet meer weg haha.

Strijkplank en Trassi vinden dit leuk.
  18. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @michele25 logisch dat het spannend is! Je moet ook gewoon even aan het idee wennen nu je echt zwanger bent denk ik:)
    Fijn dat je schoonouders leuk reageerden.
    Over reacties van anderen.. tja ik snap je helemaal, maar je moet je er niks van aantrekken. Ik las vandaag nog n mooie spreuk:
    "Anderen hoeven het niet te begrijpen, als jij er maar blij van wordt
    Want om te dansen naar de pijpen van anderen
    is het leven veel te kort"
    Mensen hebben toch altijd wel wat te zeiken :rolleyes:
    Maar ik snap het wel hoor, ik zie de reacties ook al voor me. Vooral omdat mijn man dus gesteriliseerd is geweest :roflmao:
    Maar geniet van het feit dat je weer zwanger bent!!! :D geen zorgen maken, schiet je niks mee op.

Trassi en michele25 vinden dit leuk.
  19. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw

13 augustus:

14 augustus

15 augustus

16 augustus

17 augustus

18 augustus

PotjeGoud - 30 jaar - vierde kindje - Ronde 3

19 augustus

20 augustus

21 augustus

22 augustus

23 augustus

24 augustus

25 augustus

26 augustus

27 augustus

28 augustus

29 augustus

30 augustus

31 augustus

Onbekende datum

Totaal (2)
    Wachtbankje (2)
    Zwanger (1)
    Ongesteld (0)

12/04/2021-Michele25-35 Jaar-4e kindje

Trassi vindt dit leuk.
  20. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wat een stilte hier..:rolleyes:

Deel Deze Pagina