Proficiat!!! Ik ook!! Ben benieuwd of de echo ook 13dpo aangeeft.. of 4wk en 1 dag.. aangezien gisteren mn nod was.. maar de eisprong 2dg later... dan zijn we op dezelfde dag uitgerekend..
Aahhh woow gefeliciteerd!!! @michele25 en @LiefenLeed goed zeg! Hoe lang heeft het geduurd tot jullie zwanger waren? Ik hoop ook echt aan te sluiten deze maand @Ritoy ja het lijkt me wel mooi om alles nog een keer mee te maken en hopelijk nog een keer van een zwangerschap te kunnen genieten. (De laatste zwangerschap ging dat dus echt niet doordat ik mn vader verloren ben na 7 weken ziekenhuis). Maar goed.. het lijkt me vooral mooi om nog een kindje te krijgen, alle liefde enzo. Ik kijk er nu naar uit om zwanger te zijn en als ik zwanger mag worden besef ik me waarschijnlijk weer dat het niks voor mij is
Hier waren ze ook vrij zwaar idd. De jongste was ook 8 pond, ondanks dat ze een meisje is en iedereen zei wooh wat een grote baby en ik dacht huh ze is super klein! (De andere kids leken in eens ook super groot whaha) @Ritoy jij hebt dus ook geen makkelijke zwangerschappen gehad? Het weerhoudt ons wel van 4e. We twijfelen nog enorm. Ik vond mijn collega's(thuiszorg) over de vloer best lastig te accepteren en het schuld gevoel tegen over de kids ook erg vervelend. Maar het lijkt ons zo mooi en leuk, mijn man ook.
@Friesland90 hahaha ja dat ook inderdaad! Mijn schoonmoeder zegt ook altijd als ik zeg van "ah toen waren ze nog klein" "klein?? Jij hebt 3 reuze kinderen ter wereld gebracht" Maarja zij is 1m50 ofzo hahahaha Snap het wel als het je lichamelijk zo zwaar is gevallen dat je nu dan twijfelt. Een zwangerschap is wel een aanslag op je lichaam, maarja het cliché is ook zo waar; je krijgt er zoveel voor terug. Wel tot op zekere hoogte natuurlijk. Het moet niet ten nadele van je lichaam gaan en van je andere kinderen. (Dat je er naderhand nog iets aan overhoudt bedoel ik)
Jup bekkeninstabiliteit en ischias vanaf het begin gelijk al. Bij de laatste met 13 weken al de ziektewet in omdaf ik mijn linkerbeen niet meer kon gebruiken. Daarnaast zijn ze altijd vet overtijd bij mij dus ook geen leuk vooruitzicht
Ok wie zit er allemaal op het wachtbankje en wat is je testdag? Hieronder zet ik een lege lijst voor wie er wanneer moet testen en voor degene die al zwanger zijn staat er een lijstje onder. Graag zelf invullen (aangezien ik mu naar het strand ga en zelf geen tijd meer heb )
NOD-lijst 16 t/m 31 augustus 2020 ♡♡♡♡♡♡ 17 augustus Voorbeeld: naam - jou leeftijd - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde (eventueel met welke behandeling) 18 augustus 19 augustus 20 augustus 21 augustus 22 augustus 23 augustus 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus Onbekende datum ♡♡♡♡♡♡ Totaal (0) Wachtend op de eisprong (0) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Uitgerekende datum lijst 2021 Voorbeeld: Datum-forumnaam-jou leeftijd-hoeveelste kindje Aantal: 0 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
NOD-lijst 16 t/m 31 augustus 2020 ♡♡♡♡♡♡ 17 augustus Voorbeeld: naam - jou leeftijd - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde (eventueel met welke behandeling) 13 augustus: Miss X - 34 jaar - 4e kindje - Ronde 8 18 augustus 19 augustus 20 augustus 21 augustus 22 augustus 23 augustus 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus Onbekende datum ♡♡♡♡♡♡ Totaal (0) Wachtend op de eisprong (0) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Uitgerekende datum lijst 2021 Voorbeeld: Datum-forumnaam-jou leeftijd-hoeveelste kindje Aantal: 0 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Mijn NOD 13 augustus en wil zondag even eem vroege test doen haha @ zwangeren. Wauw, wat ontzettend fijn, gefeliciteerd @LiefenLeed @michele25
♡♡♡♡♡♡ 17 augustus Voorbeeld: naam - jou leeftijd - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde (eventueel met welke behandeling) 13 augustus: Miss X - 34 jaar - 4e kindje - Ronde 8 18 augustus 19 augustus 20 augustus 21 augustus 22 augustus 23 augustus 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus Onbekende datum ♡♡♡♡♡♡ Totaal (0) Wachtend op de eisprong (0) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Uitgerekende datum lijst 2021 Michele25 - 35 Jaar - 4e kindje - 12 April Aantal: 1 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
NOD-lijst 16 t/m 31 augustus 2020 ♡♡♡♡♡♡ Voorbeeld: naam - jou leeftijd - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde (eventueel met welke behandeling) 13 augustus: Miss X - 34 jaar - 4e kindje - Ronde 8 14 augustus 15 augustus 16 augustus 17 augustus 18 augustus 19 augustus 20 augustus 21 augustus 22 augustus 23 augustus 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus Onbekende datum ♡♡♡♡♡♡ Totaal (2) Wachtend op de eisprong (0) Wachtbankje (1) Zwanger (1) Ongesteld (0) Uitgerekende datum lijst 2021 12/04/2021-Michele25-35 Jaar-4e kindje WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Oh man ik vind het allemaal zo spannend, nu vooral nu t is gelukt.. reacties van mensen.. een 4e??? Ik zie ze al helemaal voor me. Waarom begin je er nog aan etc etc. Moet zelf echt rechtop blijven staan op zo'n moment. Mijn schoonouders hebben we het gisteren wel verteld.. als we een miskraam krijgen hadden we t ook verteld. Zij hadden niks verwacht maar reageerden wel leuk. Ze hebben 5 klein kids waarvan de ouste 15 en jongste dus 9.. dus dit is echt een nakomertje in onze familie..zeer leuk maar soms is het ook wel spannend... is de keuze goed? Ik ken namelijk niemand die 4 kids hebben
Ja nou mijn neef heeft sinds 2wk een 4e.. maar hebben we geen contact mee. Dus ervaringen delen gaat wat moeilijk. Voor ons scheeld t dat mijn oudste bijna 16 is als deze word geboren. Alle 3 zijn ze ouder.. zelfstandiger... en dit ukkie krijgt dus veel bemoedering en oplettende oogjes. Nieuwe ervaring maar wel speciaal... betekend wel dat ik mn rust kwijt raak die ik nu heb.. dat geeft soms een zorg in mn hoofd,ondanks dat ik een kinderopvang bezit.. alleen gaat dit kindje niet meer weg haha.
@michele25 logisch dat het spannend is! Je moet ook gewoon even aan het idee wennen nu je echt zwanger bent denk ik Fijn dat je schoonouders leuk reageerden. Over reacties van anderen.. tja ik snap je helemaal, maar je moet je er niks van aantrekken. Ik las vandaag nog n mooie spreuk: "Anderen hoeven het niet te begrijpen, als jij er maar blij van wordt Want om te dansen naar de pijpen van anderen is het leven veel te kort" Mensen hebben toch altijd wel wat te zeiken Maar ik snap het wel hoor, ik zie de reacties ook al voor me. Vooral omdat mijn man dus gesteriliseerd is geweest Maar geniet van het feit dat je weer zwanger bent!!! geen zorgen maken, schiet je niks mee op.
NOD-lijst 16 t/m 31 augustus 2020 ♡♡♡♡♡♡ Voorbeeld: naam - jou leeftijd - hoeveelste kindje - hoeveelste ronde (eventueel met welke behandeling) 13 augustus: Miss X - 34 jaar - 4e kindje - Ronde 8 14 augustus 15 augustus 16 augustus 17 augustus 18 augustus PotjeGoud - 30 jaar - vierde kindje - Ronde 3 19 augustus 20 augustus 21 augustus 22 augustus 23 augustus 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus Onbekende datum ♡♡♡♡♡♡ Totaal (2) Wachtend op de eisprong (0) Wachtbankje (2) Zwanger (1) Ongesteld (0) Uitgerekende datum lijst 2021 12/04/2021-Michele25-35 Jaar-4e kindje WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren