Zwanger (worden) van 4e kindje of meer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rhombi, 28 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Motherofdragons

    Motherofdragons Actief lid

    22 jun 2020
    260
    221
    43
    Vrouw
    Oh wauw :D super duidelijk al! Voorzichtig gefeliciteerd!!! Ik duim zeker met je mee!
     
    PotjeGoud vindt dit leuk.
  2. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Whoeiii zo blij voor jou
     
    PotjeGoud vindt dit leuk.
  3. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hier ook 3 gehele verschillende kinderen.
    Mijn oudste v 15 is some wat agressief, rustig, moeite met prikkels, ongevoelig/binnenvetter.
    Middelste v 13 is druk, vrolijk, beetje adhd achtig en heel gevoelig, toen hij jonger was altijd ruzie met de oudste.. nu vaak met de jongste.
    Jongste: zeer gevoelig, rustig, vraagt alles, volwassen gesprekken, zeer geïnteresseerd in alles.
     
  4. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Gefeliciteerd!! Zijn we bijna gelijk uitgeteld :)
     
    PotjeGoud vindt dit leuk.
  5. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Ik heb drukke maar lieve kinderen. Ze kunnen goed samen spelen :) eigenlijk hebben ze bijna nooit ruzie. Ik merk nu wel vaak dat er eentje over is nu de jongste ook echt actief kan meespelen...
     
  6. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wauw, spannend.. Dat ziet er goed uit!!
     
    PotjeGoud vindt dit leuk.
  7. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hier nog steeds geen teken van menstruatie...
    Ik heb dipsticks besteld maar nog niet aangekome..
    Mijn streef is om zondag als ik nog steeds niet ongesteld ben te testen.

    Hier ook geen enkele symptoom
     
  8. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
  9. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik heb flink wat zitten lezen. Zo herkenbaar allemaal. De twijfels, maar ook het verlangen.

    Ik ben een mama van 3 lieve kids (9, 7 en 4) en heb altijd het gevoel gehad dat ik nog niet klaar was. Afgelopen maanden heb ik de pil uit het raam gegooid, maar we gebruikten nog wel bescherming. Vooral vanwege de twijfels van mij en mijn man. Hij heeft een vrij drukke baan en eigenlijk doe ik het meeste zelf. De enige reden waarom hij er niet direct voor wilde gaan, is omdat hij bang is dat het te zwaar voor mij wordt. Ik ben de eerste maanden altijd wel uitgeschakeld.

    Maar afgelopen maand was ik opeens overtijd en voelde ik mij zo zwanger. Ondanks dat we het veilig hadden gedaan, scheen mijn gezonde verstand helemaal niet meer te werken, De opwinding en blijdschap die deze periode gaf, was zo fijn. En mijn man leek zijn eerdere bezwaren totaal te zijn vergeten en vroeg om de haverklap of ik al ongesteld was geworden.

    Toen het toch kwam, zijn we tot de conclusie gekomen dat we het eigenlijk toch heel gaag willen en er vanaf deze maand voor gaan. Ik vind het ZO spannend. Bij de eerste 3 was ik eigenlijk gelijk in de eerste ronde zwanger, maar nu ben ik natuurlijk wel een dagje ouder; bijna 36.

    Ik schrijf hier graag mee met jullie! :)
     
    Trassi en michele25 vinden dit leuk.
  10. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Probeer niet te stressen meid. Bijna altijd gaat het goed, en hoeveel of weinig je ook stresst, de uitkomst blijft hetzelfde :)
     
    PotjeGoud vindt dit leuk.
  11. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Welkom! Hier ook getwijfeld. Tot mijn man zei: we krijgen spijt als we het niet doen. Het zal altijd wat als blijven.

    Hier ook bij de eerste drie in ronde één zwanger. Nu in ronde 4 :)
     
    Mimosa vindt dit leuk.
  12. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat is er een spannende, maar ook leuke tijd is er voor jullie aangebroken! Nou, ben benieuwd wanneer het bij ons raak is, maar het is allemaal niet zo vanzelfsprekend.
     
    michele25 vindt dit leuk.
  13. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Welkom.. wij hadden ook heel lang twijfels. Nu ben ik zwanger en zijn ze er nog.. maar ook bij de 3e had ik dit en vanaf t moment dat ze er was geen moment spijt gehad. Denk dat die twijfel er altijd is... zeker als je uit de luiers bent... maar God wat is t verlangen groot om het nog eens mee te maken
     
    Motherofdragons en Mimosa vinden dit leuk.
  14. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.358
    2.543
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jeeej! Gefeliciteerd!
     
    Mimosa en PotjeGoud vinden dit leuk.
  15. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @MIss X ik hoop voor je dat je zondag alsnog een positieve test in handen hebt!!

    @LiefenLeed ja dat is ook zo.. als ik oploop zal zien in mijn testen durf ik er meer zeker van te zijn denk ik. Spannend blijft het natuurlijk altijd.
    Gaan jullie trouwens prenataal onderzoek laten doen?

    @Mimosa welkom! Hopelijk is het snel raak voor jullie. :D
     
    Mimosa vindt dit leuk.
  16. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Dank je wel!

    Na een dag als vandaag denk ik wel weer: waarom wil ik ook al weer een vierde? Na de hele Corona periode is ons hele ritme overhoop en nu met de vakantie had ik alles losgelaten wat betreft bedtijden. Maar vandaag voelde ik me zo geprikkeld van al het lawaai en baalde ik ervan dat ik de avonden niet meer voor mezelf heb. Om de haverklap moet er iemand wat drinken of plassen, zucht. En dan wil ik weer aan de nachtvoedingen, haha.
     
    Motherofdragons vindt dit leuk.
  17. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @PotjeGoud Nog getest?

    Wij laten wel prenataalonderzoek doen :)
    Jullie?
     
  18. PotjeGoud

    PotjeGoud Bekend lid

    27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Mimosa hahaha ja wel herkenbaar hoor. Zulke momenten hou je toch. Maar het gevoel blijft vaak toch aanwezig :oops:

    @LiefenLeed ja wij ook, maar heb me er verder nog niet echt in verdiept. Wat gaan jullie laten doen? Combinatie test of nipt?
    Eerst maar eens kijken of het goed blijft gaan :rolleyes:
    Ik ga misschien vanmiddag en anders morgen ochtend testen. Mijn man heeft gister testen ingeslagen :roflmao: Hij is nog erger dan ik.
    Hij heeft 4 kruidvat testen gehaald (zodat je oploop kunt zien) en 2 digitale cb. :roflmao:
    "Ja scheelde maar 6 euro" voor 2 ipv 1 hahaha.
    Wij (kinderen en ik) hebben een nachtje bij mijn moeder gelogeerd en gister appte hij "je denkt echt dat je zwanger bent he?" :roflmao: denk ja hehe die testen zijn toch positief! Echt mannenlogica ofzo:o:
    Die cb is trouwens wel een "traditie" die hebben we bij de andere zwangerschappen ook gedaan. Vind dat extra spannend op de een of andere manier, zo'n digitale test. :roflmao:Wanneer zal ik die doen?
    Wanneer testte jij ook alweer voor t eerst positief, hoeveel dpo?
     
    Mimosa vindt dit leuk.
  19. Motherofdragons

    Motherofdragons Actief lid

    22 jun 2020
    260
    221
    43
    Vrouw
    Leuk dat je mee komt praten! :)

    En meteen lees ik ook herkenning in jouw verhaal, haha. Dit soort momenten zijn hier dus ook. Dat de jongste van 2 bijvoorbeeld weer een keer aan het spoken is in de avond en dat ik om de haverklap naar boven moet en dan denk, jeetje, daar gaat mijn avond :roflmao: Dan merk je hoe je alweer gewend bent aan de avond voor jezelf hebben en hoe fijn dat eigenlijk is. Dan ga ik dus ook twijfelen: en je wil nog een vierde?! :rolleyes:
     
    Mimosa vindt dit leuk.
  20. Motherofdragons

    Motherofdragons Actief lid

    22 jun 2020
    260
    221
    43
    Vrouw
    Wij gaan wel prenataal onderzoek doen mocht ik weer zwanger raken :)
     

Deel Deze Pagina