Prenataal onderzoek is voor mij wat nieuw. Dat was r 10jr terug nog niet. Is ook zonder medische indicatie toch
Hier trouwens dames ervaring met een lange cyclus? Ik heb een erg onregelmatige cyclus. Gemiddeld 40 dagen duurt een cyclus, soms 43, soms 34 (dan ben ik blij, echter vaker zijn ze langer helaas ) heel frustrerend vind ik het. Iemand misschien tips wat ik zou kunnen proberen? De huisarts zegt dat er weinig aan te doen valt. Ik heb nu teunisbloemolie besteld omdat ik me meen te herinneren dat dat bij het zwanger worden één van voorgaande keren wel wat deed. We gaan het zien
@michele25 ja inderdaad zonder medische indicatie. Je kunt er zelf voor kiezen, maar dan betaal je meestal wel zelf. Als je medische indicatie hebt wordt vaak een deel vergoed. Als ik het goed heb.. @Motherofdragons oh vervelend zeg. Nee geen ervaring mee. Alleen wel eens gelezen over wat je net zelf zei.
@MIss X Wat jammer zeg! Volgende rond beter!!! @Motherofdragons Nee, ik heb daar geen ervaring mee. Ik hoop dat de Teunisbloemolie zal helpen. Heb je altijd al een vergelijkbare cyclus gehad? Hoe ging het de vorige keren met het zwanger worden? Ik ben zelf een een paar maanden geleden gestopt met de pil en ben er dus achter dat ik een korte cyclus heb. Voor mij gaat er een hele nieuwe wereld open als het gaat om cycli, vruchtbare dagen, luteale fases, want bij mijn vorige zwangerschappen werd ik eigenlijk snel zwanger. Nu is voor mij de eerste maand dat we zonder bescherming gaan vrijen en nu denk ik: Oh, misschien is mijn ovulatie al geweest! en Oh, ik ben nu 35, misschien is mijn vruchtbaarheid wel achteruit gehold! en Oh, hebben we nu eigenlijk wel genoeg seks, omdat door drukte en kinderen dat laatste wel op een laag pitje zit. Nou, we gaan het zien, het is alsof ik voor de eerste keer echt bewust zwanger ga worden, hahaha.
Hier ook 35 en ook teunisbloemolie en tarwekiemolie geprobeerd. Hier niet zwanger mee geraakt. Pas op t moment dat ik 3 weken lang t forum liet links liggen en zoiets had laat t maar... zwanger geraakt.
Ik zat te denken om accupunctuur te gaan proberen. Ben pas 32 als ik weer zwanger wil raken maar toch nog nooit zwanger geweest boven de 30
Herkenbaar hoor. Hier 34 en bij de drie meiden eigenlijk helemaal niet bezig geweest met zwanger worden. Was het ook gelijk. Nu alweer bijna jaar verder. En voor mij ook de eerste keer in de dertige jaren Bij dd jongste was ik 27 en denk nu weleens,,.. Zou het nog wel lukken nu ik 34 ben? Maakt me soms wel onzeker
Ja hier precies hetzelfde. Wat bij ons ook speelt is dat we door drukte en werk veel minder actief in bed zijn. Met mijn andere drie kinderen waren we een stuk jonger en meer zin en tijd. Enerzijds wil ik er niet al te veel mee bezig zijn, want ik heb al drie fantastische kinderen, maar anderzijds denk ik: Nog 1 keer zo een babietje in mijn armen die zo lekker ruikt, hmmmm.
Het gaat goed. Hopen dat mijn testen mooi oplopen en alles goed blijft gaan Dit was de test vanmorgen.. (zie foto) Ik heb 14 sep de eerste echo al.. spannend Hoop wel dat het goed blijft gaan. Vind mijn testen een beetje langzaam oplopen.. Maar als ik ze dan onder elkaar zie om de dag lijkt het wel weer mee te vallen. Hoe gaat het verder met iedereen?
Goed hoor.. het normale leven is weer begonnen hier kinderen weer naar school. Hoe is het met jullie?
Inderdaad stil haha! Hier gaat het prima en heb eigenlijk niets nieuws te vermelden. Hier was de school al begonnen (regio noord), onze oudste is afgelopen donderdag 5 geworden en net gestart in groep 2. Qua zwangerschap nog niet begonnen, staat vooralsnog op februari. Wel al met foliumzuur begonnen voor het geval man zich bedenkt en die vind dat ook prima
Hier wachten op ei, begonnen met mijn middeltjes en zelfs man gaat foliumzuur slikken. Schijnt goed te zijn voor de zwemmers Verwacht een deze dagen mijn eisprong en belanden we weer op het wachtbankje. Morgen kittens ophalen, worden chaotischrme weken. Moet wel even bijkomen hoor van de ritme van school en sport. Eigenlijk nu veel sneller allemaal ivm corona. Mag nergebs naar binnen of kijken. Vind het wel erg jammer
@Johanna01 slim! Mocht je man zich bedenken om eerder te beginnen, dan kan dat meteen Ben je nog aan de pil eigenlijk of niet meer? @MIss X wat leuk kittens!! Altijd zo schattig. Ja ik vind het ook allemaal maar raar. Gister de oudste naar groep 3 en dan mag je niet eens mee de school in. Dat maakte het nog extra spannend voor haar. Zaterdag begint zwemles weer eindelijk. Je mag alleen in de grote kleedkamers (net als normaal) maar 1.5m afstand houden is eigen risico. Hoe dan??! Dat gaat natuurlijk nooit lukken. Die hokken zitten altijd propvol. Als je voorover bukt sta je met je kont tegen iemand anders aan