Hey iedereen, Ik heb nu al sinds mijn 17de dag van mijn cyclus een ander gevoel dan andere maanden. Vanaf wanneer kan je ten vroegste iets voelen? En wat voel je dan? Groetjes Deke
Sommige voelen al wat vanaf de bevruchting, al heel snel dus. Ik kan niet uitleggen wat...want ben nog nooit zwanger geweest, helaas. xxxxxxx
Ik merkte het idd tijdens de bevruchting, had echt een gevoel van ja het is raak ! Waar ik het ook meteen aan merkte, is het stralende ogen symptoom, de rode adertjes in mijn ogen waren helemaal weg, terwijl ik die normaal wel altijd heb. Nu bijna een week na mijn VMK komen ze weer terug.
Hier ook, bij beide zwangerschappen een gevoel van "JA! Het is raak" .. Heel gek. Ook had ik een vaag gevoel over mijn tweede zwangerschap, dat het niet helemaal goed zat.. En toen ook inderdaad een miskraam gehad. Vrouwen zullen toch wel een soort voelsprieten hebben voor dit soort zaken!
Ik zal maar afwachten dan ... En toch heb ik zoiets van "het zou wel eens prijs kunnen zijn". Heel vreemd. Hopelijk is het juist na 10 rondes geen positief nieuws te krijgen
Ik had zo'n 5 dagen voor mijn NOD het gevoel dat ik wel zwanger kon zijn... voelde me met momenten zo slap dat ik midden in een winkel moest gaan zitten... toen wist ik (hoopte ik) dat het wel eens zover kon zijn (eindelijk)!
Hey meid mijn buik was erg opgezwollen daardoor merkten ik het al verwachten ik niks meer na 2 jaar bezig zijn.Maar heb toen geen aandacht aan besteed pas dag voor mijn NOD dacht ik doe maar testje was de laatste die ik in huis had.Als ik terug kijk kon ik het wel weten maar alle andere symptonen als misselijk kwam pas na 7 weken.En ik was enorm moe na bevruchting maar dacht gewoon is een licht griepje.Het kan vanaf moment na de bevruchting al en bij iedereen is anders sommige mensen merken pas na 3 maanden iets.Enige wat je kan doen probeer even wat leuke dingen te doen en minder aan te denken is moeilijk ik weet het maar het is wel erg fijn. liefs,
sommige voelen het idd al bij de bevruchting, andere voelen het na hun innesteling. maarja je kunt dan wel zwanger zijn, als de innesteling uiteindelijk niet lukt dan wordt je dus toch ongesteld. dus pas op met dat gevoel en lata je niet meeslepen. ook niet te vroeg testen. want stel je test zwanger, maar dan gaat er in de laatse paar dagen iets mis met de innesteling dan wordt je dus toch ongi! heel naar, maar het beste is wachten tot na je nod. p.s. (zelf laat ik me ook vaak meesleuren door emoties en gevoelens hoor, het blijft natuurlijk spannend) ik hoop dat je symp. dan meer worden en dat je posi test!
Als ik zwanger ben voel ik me altijd een paar dagen na mijn eiprong al anders. Een soort berustend gevoel dat het raak is. Moeilijk te omschrijven. Ongeveer een week na de eisprong krijg ik echte symptomen en heb ik altijd één dag veel krampen. Een paar dagen na deze krampen test ik altijd positief. Dit is mijn 7e zwangerschap en de eerste paar keren herkende ik het minder goed dan de laatste zwangerschappen, maar achteraf gezien gaat het altijd hetzelfde.
Ik wist dat er iets 'anders' gebeurde een paar dagen na mijn ei. Heel raar. Ik voelde meer steekjes en mijn borsten deden al heel vroeg wat zeer (normaal pas een weekje voor NOD). Ja, ik had wel een voorgevoel, en was zelfs niet zo zenuwachtig toen ik testte, maar alsnog stomverbaasd dat het idd raak was.
@ evenstar: waar voelde je die steekjes precies? Afgelopen week heb ik een paar dagen gehad dat ik links onderin wat steken voelde... ben ook veel moe en last van verstopping... heb vrijdag wel een testje gedaan maar was negatief, ik hoop te vroeg getest,maarja... zouden de bovenstaande symptonen ook van het ontpillen kunnen komen? 30 april gestopt met de pil en 29 mei mijn eerste ongi gehad, dus heb wel het gevoel dat mijn cyclus meteen uit zichzelf opgang is gekomen..
Steekjes links onderin, ik denk dat mijn ei van links is gekomen Die test was wel erg vroeg, ik heb zelf gewoon gewacht tot 14 dagen na mijn ei (toen dag 30 cyclus, heb ovutesten gebruikt). Verstopping is heel normaal in de week voor je menstruatie, ik kan niet zeggen of dat per se een zwangerschapsverschijnsel zou zijn. Het is wel een verschijnsel dat je later in de zw-schap krijgt geloof ik. Spannend he! Nog maar 4 dagen Die lijken zo lekker eindeloos.
Dan zal ik het indd maar even af moeten wachten, en ja de dagen zijn nu indd eindeloos! hahaha.. vreselijk dat wachten!
Het wachten kan inderdaad enorm lang duren. Ik heb er voor deze maand een positief gevoel over. Ik heb meer steekjes dan anders en ben vrij rustig. Andere maanden zat ik al met zenuwen. Maandag mag ik testen. Is dus niet zolang meer. Het is wel zo dat ik niet constant van die steekjes heb. Is dat normaal? Ze komen op en de ene dag heb ik ze al meer dan de andere ...
ik had 4 dagen voor me nod flinke borsten deden niet pijn ofzo en er zaten enorme schijven in dus toen wist ik dat het raak was zaterdag merkte ik het van me borsten en maandag teste ik positief (dit was van me vorige zwangerschap) vorige maand had ik juist totaal niet het idee dat ik zwanger was en de test was dus ook negatief
Het enige waar ik last van had,waren mijn pijnlijke borsten,maar dat was vlak voor mijn NOD..pas na paar weken werd ik misselijk..
Ik had vanaf een week voor mijn NOD vage kwaaltjes als hoofdpijn, rugpijn, borrelende buik en moe. Toen ik na een paar dagen ook nog heel erg apatisch werd had ik zo'n gevoel van 'volgens mij.....' En jawel!
Ik heb dus ook die steekjes, maar vermoeid ben ik al een hele tijd dus daar kan ik niet op bouwen. Nog even en ik zal het weten