Stap 1 - Huisarts bellen voor verwijzing

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 78Sandra, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb besloten dat ik morgen nu dan maar toch de huisarts ga bellen voor een verwijzing naar de gyn.

In december 2015 gestopt met de pil, om voor een 2e kindje te gaan, inmiddes tig maanden verder, afgelopen Juni een currettage (leeg vruchtzakje) gehad en sindsdien 3x voor NOD ook nog eens een positieve zwangerschapstest die vervolgens op NOD weer negatief is (afgelopen zondag nog eentje...die dus gisteren en vandaag weer negatief was). Ik heb een nette regelmatige cyclus, met meestal op dag 12 of 13 een smiley op de ovutest....maar het lukt gewoon niet....

Na de currettage nog wel een cyclus bloed getest op aanraden van gyn voor progesteron, maar dat was goed. Vermoed toch dat de innesteling niet geheel verloopt zoals het moet......

Ik heb een zoontje dus het is wel mogelijk :D, maar voor zijn zwangerschap zijn we ook een jaar bezig geweest inclusief een currettage (leeg vruchtzakje) en een vermoedelijke bbz, die zichzelf heeft "opgelost" gelukkig maar waar ik wel bijna twee maanden regelmatig voor naar het ziekenhuis moest voor bloedprikken omdat het hcg omhoog, omlaag, omhoog en uiteindelijk weer omlaag ging terwijl er niets op de echo's te zien was :cool:.

Ik denk dat mijn leeftijd ook meespeelt nu, ben in januari 39 geworden. Vandaar ook de gang naar de huisarts en gyn.....ik word er namelijk niet jonger op van al dat wachten ;)

Maar wat kan ik/wij nu allemaal verwachten?

Deel Deze Pagina