hoelang duurde het na spiraal verwijderen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door black devil, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    Hallo meiden

Ik heb vanmorgen mijn spiraal laten verwijderen omdat we besloten hebben om voor een tweede kindje te gaan, mijn dochtertje is nu bijna 8 maand en we hebben weer kriebels voor een tweede kindje.
    Ik ben heel erg benieuwd hoelang het bij jullie duurde voordat je zwanger werd na het verwijderen van de spiraal.
    Ik hoor graag jullie ervaring.

Groetjes marlon

2. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    bij mij drie maanden :)

vanaf het moment dat je spiraal verwijderd wordt ben je meteen vruchtbaar dus vanaf je volgende ongi denk ik.
    groetjes
    bambie

3. ik ben zwanger geworden toen ik nog een spiraal had dus...

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik weet niet wat voor spiraal je had, maar ik raakte de eerste ronde na het verwijderen van mijn koperspiraal zwanger. Niks ontpillen en onregelmatige cyclussen. Ideaal!

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Een vriendin van mij had na 3 maanden een positieve test in haar handen.

6. Mijn schoonzusje was bij de 1e ronde gelijk weer zwanger na verwijderen van het spiraal :D

7. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hallo meiden

Heel erg bedankt voor jullie reacties.
    Ik ben heel erg benieuwd hoelang het bij mij gaat duren, ik heb al die tijd dat ik de spiraal heb gehad gebloed en nu is die vanmorgen verwijderd en ik bloed direct niet meer.
    Ik ga morgenvroeg voor de zekerheid een testje doen omdat ik al een aantal dagen misselijk ben en heel erg buikpijn heb en ik heb vrijdag een bruiloft en wil dan voor de zekerheid weten of ik niet zwanger ben voordat ik alcohol ga drinken.
    Ik hoop dat ik gauw goed nieuws heb.

Liefs marlon

Deel Deze Pagina