Ik weet het, het valt allemaal wel mee. We zijn pas bezig sinds oktober, maar toch... Ik baal wel steeds weer als een stekker als ik weer ongesteld word. Heb vandaag ovulatietesten gekocht, gaan we die maar eens proberen deze maand.
Hoi Diane, Wij zijn ook bezig sinds oktober en ik begrijp je gevoel volledig! Zo'n rotgevoel als je ongesteld wordt! Maar verwen jezelf vandaag maar eens lekker (glaasje wijn, chipsjes,...) en veel succes in de volgende ronde! Liefs
wij zijn pas weer vanaf januari bezig maar ook ik begrijp je teleurstelling hoor meid.....toch steeds even slikken en weer doorgaan! Heb zelf vrijdag mn NOD maar nu al weer bruinverlies dus zal wel niet raak zijn. Kop op en op naar de volgende ronde!
We zijn vanaf augustus 2008 weer bezig. In december een MA gehad, nu was het weer de 2e ronde maar ik ben gisteren ook weer ongi geworden. Echt kl*te iedere keer, ik weet hoe je je voelt. Succes in de volgende rond.
Hoi Hoi, Wij zijn sinds augustus 2008 bezig en ik begrijp de teleurstelling volkomen. In het begin was het niet zo erg, je cyclus moet weer regelmatig worden, ontpillen bladieblah... maar na 6x ongesteld te zijn geweest hoop je toch op een dag dat niet meer zo is! Ik vind het zo fijn dat ik niet de enige ben die er zo mee bezig is. Van alle kanten wordt je kapot gegooid met goed bedoelde adviezen; dat je er niet te veel mee bezig moet zijn! Hoe kun je er nou niet mee bezig zijn, als je zo'n wonder zo graag wilt? Heb zondag toch maar zo'n bundel van die ovu-testen besteld. Waar m'n vriend wat minder blij mee is; hij is er van overtuigd, omdat ik het te graag wil dat het daarom niet lukt (.....gehersenspoeld door de adviezen) Kan over 3 dagen beginnen met testen om te zoeken naar m'n ei (lijkt wel pasen...), hopen dat we deze cyclus wat meer geluk hebben. Jullie natuurlijk ook Zo heel verhaal, maar dat lucht op! Hier kan ik tenminste alles op tafel gooien. Groetjes Penny
Wij zijn ook sinds oktober bezig en ik begrijp je helemaal hoor. Ook ik baal steeds weer als ik ongesteld word. Zo lang zijn we nog nit bezig maar het is gewoon erg moeilijk om geduld te hebben als je iets zo graag wil.
Het is iedere maand weer spannend, ik snap jullie als geen ander. Wij zijn nu vanaf mei bezig, ronde 10 alweer. En elke maand weer die rode duivels gezien, balen! Ben vandaag begonnen met ovu-testen, ben ik benieuwd of dat wat is... wel duur, 19,95 maar heb het er wel voor over. Hopelijk hoef ik niet naar de HA, ben ik voor die 12 maanden zwanger... Succes meiden!
Ik ben sinds september bezig, en ik begrijp je volledig........Zelf is mijn cylcus nog erg onregelmatig (was het voor de pil ook, die ik 10 jaar heb geslikt)......38-71-35......Nog een week en dan mag ik testen....Hopelijk is het raak, nog afwachten dus!
Ik snap het ook helemaal. Wij zitten nu in ronde 9 en ik heb er zo ondertussen ook flink de balen van als ik die duivels weer voel aankomen. Daarbij lijkt het wel of iedereen om ons heen makkelijk zwanger wordt..erg frustrerend dus!
Hier ook vanaf oktober, ben nu wel 10 dagen overtijd. Testen negatief. Vrijdag naar de huisarts daar een test laten doen. Borsten doen echt heftig pijn. En vandaag voelde me tepel nat, ik dat afgedroogd. En ik nog eens duwen, kwam er weer wit/melk uit. Begint toch wel erg vreemd te worden. Alle testen negatief, van kruidvat/etos/test-point tot clearblue. Maar geen bloed geeft moed.
Ook hier heel veel begrip voor je reactie Wij zijn vanaf eind september 2008 (nu in ronde 6) bezig en ook hier is het elke maand weer even slikken, alle moed weer bij elkaar rapen en hopen dat het de volgende ronde wel raak zal zijn. Veel succes met de ovu-testen en mogen ze je aan het einde van je nieuwe ronde naar een positief resultaat leidden
sterkyte meiden, snap jullie gevoel ook. Ik zit nu in ronde 13 maar heb in di tijd ook drie miskramen gehad groetjes Gaby
Ik zit hier nog altijd in spanning tot vrijdag, ben niet van plan nog testen te halen. Dat ze maar een bloedtest doen, heb ik meer zekerheid.
Pff .. Zo kl*** elke keer die ongesteldheid. Ik ben zelf van November bezig, en denk nu elke keer al .. zucht! .. maar ons moment komt hoor lady's! Houd alle vol! Hihi. Liefs!
hey dames nou troos je wij waren net 12 maanden besig en eerste x ovulatie testen gebruikt en was meteen raak! en had de moet al op geven na 12 rondes pffff je moet gwn geduld hebbe en jah moeilijk gezegt je gedachte ergens anders opbrengen en niet pff luk steeds niet! ik had na dat ik de ovulatie testen gebruik had wat probleemjes met partner dus me gedachte zat totaal ffe niet bij een baby of dat ik zwanger zou zijn want veel moed had ik tog al niet meer en toen bleef de rode duivels weg ! voelde me raar ,misselijk,flauwgevoel,dus na me werk test gekocht en jah hoor 2 dikkuh strepen! dus meiden volhouden en weet dat elke keer als ongie aan komt denk je potverdorrie weer niet baal je als een stekker of je denk dat je het verkeerd doet met gemeenschap of dat je meschien minder vruchtbaar bent zoals ik allemaal gedacht had! maar na 1 jaar geduld ben ik zwanger zie banner! dus wil jullie sterkte en veel vruchtbare periode toe gewenst en kom op het gaat jullie lukken! groetjes
Ach ik begrijp je zo goed. Wij zitten nu in ronde 9 en elke keer weer die teleurstelling. Je gaat je van alles in je hoofd halen want wat als.... Ik probeer me er nu maar zo min mogelijk mee bezig te houden he moeilijk dat ook is. Mijn vriend werkt nu nachtdiensten dus deze maand zal het ook niet raak zijn maar daarna zien we wel weer verder. We blijven hopen.
@ Lovemychild..... spannendddd! maar wel frustrerend die negatieve testen! En inderdaad lijkt wel of iedereen in de omgeving plotsklaps zwanger raakt, maar goed ga je natuurlijk ook op meer letten nu je het zelf ook graag wilt. Vrouwenhersenen zitten soms raar in elkaar :S Maar goed dat deze forums er zijn om je frustraties er uit te typen! Succes Ladies!
check de ovu testen van sensitest eens, dan betaal je zo'n 50 ct per dipstick test (zie mijn album voor hoe het eruit ziet).. ik vond ze in de win kel ook mega duur nl en las hier op het forum over die testjes en idd goedkoper kan het niet. tis maar een tip!
Meiden heeeeeeeel veel sterkte met het wachten, ook al lijkt het zo hopeloos. Probeer ook nog door te leven en leuke dingen te doen, ook al is het nog steeds niet gelukt. Nu zul je wel denken, zij heeft makkelijk kletsen want ze heeft er drie. Ok, dat is waar, de eerste twee kwamen snel, maar op nummer drie hebben we echt 20 jaar gewacht! Ik had dus ook alle hoop verloren, maar wonderen bestaan echt, al duurt het wachten soms nog zo lang! GOOD LUCK!