Hallo lieve vrouwen, Ik kreeg van mijn man een mooi kerst cadeau . Hij heeft toe gestemd te gaan voor een 2e kindje. Onze zoon wordt in Maart 3 en mijn man wil dan daarna dat ik de spiraal verwijder..... Zijn er nog meer mama's die later dit jaar voor een kindje gaan? Zo rond de zomer? Wie heeft er zin om mee te kletsen en er samen naar toe te leven en misschien allemaal rond de zelfde periode zwanger mogen zijn....?? Klets mee....
Hoihoi leeuwtje, Wat super, een tweede kindje. Fijn dat jullie er samen achter staan. Mijn vriend en ik willen vanaf de zomer voor een eerste kindje gaan. Heel spannend, vanaf morgen alvast stoppen met roken 😛
Hoihoi, Wat een leuk topic, ik schrijf graag mee. Wij willen van de zomer voor een 4e kindje gaan. We hebben al een dochter van 3 en tweeling zoontjes die in maart 2 worden. Ik heb nu ook nog een spiraaltje, wist namelijk na de tweeling zo zeker dat ik geen kinderen meer wilde hahaha
Hallo Joepie en IrisMarieke welkom... Gezellig zijn we met 3 meiden die er deze zomer voor gaan. Misschien volgen er nog meer.... JoepiE: Ik ben 1 januari ook gestopt met roken.... Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. Maar mijn ochtend sigaretje bij de koffie mis ik nog elke ochtend hahaha. En jullie eerste....dat is zo bijzonder! Leuk dat wij hierin mee mogen delen en mee mogen leven! Irismarieke: Wauw jullie 4e wonder....Gaaf!! Ik heb ook altijd een groot gezin gewild, maar dat wilt mijn man niet. Ik vind het al super dat ik voor een 2e wonder mag gaan straks. En ik heb ook een spiraal omdat mijn eigenlijk geen 2e wou, maar kreeg dit als kerst cadeau.... Mooier cadeau kun je als vrouw niet krijgen. Mogelijk dat ij in Juni of in Juli de spiraal gaan verwijderen....
Heeey Hier zijn er kriebels Laatst startte ik een topic dat ik een derde wou maar ml het nog niet helemaal wist... Nu begon ml er op nieuwjaar zelf over Ik geef hem nog even de tijd maar ik zie het goedkomen Dan starten wij in augustus na ons verlof anders mag ik de vlieger niet op Ben al zo hard aan het aftellen Spannend
zoetje: wat leuk... dan starten we rond dezelfde periode... Ja dat aftellen ken ik hahah.. ben er ook l mee begonnen, maar dan duren 8 maanden wel lang hoor. Mijn man moet ook nog even aan het idee wennen dus daarom ook nog even wachten Was jij snel zwanger van je 2 kindjes?
Hoi hoi!! Ik snap er niks van, krijg geen melding dat jullie gereageerd hadden!! Wat toevallig, samen gestopt met roken. Wil ook ruim op tijd er vanaf zijn voor ik zwanger ben. Vind het allemaal wel erg spannend, ene moment mag het nu wel en het andere moment vind ik het ook wel fijn dat we nog even wachten tot de zomer!! Foliumzuur wilde ik nog niet mee beginnen...... Dacht ergens rond mei/juni? Verder nog dingen hoe jullie je voorbereiden? Wij waren altijd wel van een patatje of pizza maar nu 1x per week. Verder gezond eten..... Alcohol drink ik wel maar niet heel veel. 😝 Zijn jullie er ook zo mee bezig als ik of ben ik nou een controle freak?
Ik kreeg ook geen melding dat jullie gereageerd hadden... Maar ik ben er ook wel heel erg mee bezig hoor hihi. Ik heb al veel vitamines in huis gehaald. Ik wil namelijk deze keer proberen met supplementen te voorkomen dat ik weer een postnatale depressie krijg. Wel spannend allemaal! Hoe voelen jullie je?