Elske wat spannend!! Ga je niet testen? Wanneer is je spiraal eruit gehaald? Billy wat super!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Hopelijk is t een mooie plakbabe en heb je vrijdag een dikke knaller!!
Wauw wat een mooie testen Billy! Mijn Spiraal is er 10 november uitgehaald, was ik net ongesteld geweest. Ben nog niet ongesteld had het dinsdag moeten worden, als ik het morgen tegen die tijd ig niet ben doe ik misschien een test. Maar lijkt me zo snel aangezien m'n man pas vorige week thuis is gekomen.. Moeilijk
Mooie test Billy! Zo, weer terug van weggeweest straks even alles bijlezen! Hier ondertussen weer aan de klus en alvast aan het duimen voor een mooi kerstcadeau!
Oohh elske ik ben zooo slecht in t onthouden van wie wat verteld! Sorry!! Was dus even helemaal kwijt dat jou man net terug is. Dan zou t idd wel snel zijn ja en snap ik volledig waarom je niet test haha Toch spannend! We zijn allemaal zo snel hier wie weet! Dormouse gezellig dat je dr weer bent! Weer helemaal opgeknapt? Ben je nou al die tijd ziek geweest? Hoop t toch niet! Zo'n kerstcadeau zou wel heeelll leuk zijn haha
Haha, gelukkig niet gewoon erg druk geweest en ja he! NOD is ergens in de week ervoor maar als t uitblijft hoop ik op eerste kerstdag te testen, en anders een lekker wijntje.
Haha gelukkig maar! zou echt gaaf zijn als je posi test op kerst! En dan je test inpakken en onder de boom leggen voor je man haha
Oog geeft niks joh mats! Kunnen niet alles onthouden hè hihi Ben gister ongesteld geworden. Dus hoop dat het deze maand wel 'raak' is. Spannend dormouse! Ik duim voor je!
Ik ga ook voor een tweede wel pas in febr.. Ik ben net gestopt met de pil en dan even kijken hoe mn cyclus is..vind het zo spannend een tweede erbij
Ik heb nog wel wat meegelezen, maar niet meer meegeschreven na positieve test volgens mij. Hier is missie zwanger worden van de tweede beetje te goed gegaan, zwanger van tweede en derde. 😝👶👶 Ga nu weer ff verder terug lezen.
Jaa zag het al voorbij komen Billy! Wat ontzettend leuk! Dubbel gefeliciteerd! M'n man is momenteel nog thuis, gelukkig! Dit weekend als het goed is vruchtbare periode, dus ben benieuwd!